Širší přední a zadní křídla společně s širšími pneumatikami Pirelli by měly v letošní sezóně zajistit zlepšení časů zhruba o 5 vteřin na kolo. Na rovinkách by monoposty rychlejší být neměly, ale co se týče zatáček, tam by to měla být již jiná písnička.
Dle pilota stáje Renault, Joylona Palmera, budou nová auta o dost náročnější na ovládání a jezdci, kteří na sobě přes zimu nebudou makat, budou odhaleni.
"Myslím si, že to bude velký rozdíl. Zatím přesně nevíme, jak moc se to projeví. Známe sice čísla, ale nevíme z praxe, jak se budou chovat pneumatiky.
Pokud to bude tak, jak ukazují naše výpočty, tak si myslím, že se brzy ukáže, kdo poctivě přes zimu chodil do posilky, a kdo na to kašlal. Pokud jezdci nebudou cvičit, tak na to doplatí. Bude se jezdit rychleji a bude to fyzicky mnohem náročnější. Těším se na to," okomentoval situaci Palmer.