Bridgestone má lepšiu náladu

Jozef Smrtník, 1. dubna 2005, 19:28 Google+

Japonský výrobca pneumatík vidí situáciu po dnešných testoch pozitívne.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Barrichello, Rubens

Barrichello, Rubens | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Podmienky na trati boli dnes pre pneumatiky desivé a teplota trate dosiahla 52 stupňov. Z prvých tohtoročných pretekov by sa dalo predpokladať, že japonci budú mať kropaje potu na tvári nie len od púštnej horúčavy.

Pneumatikárska spoločnosť sa však nesnaží spať na vavrínoch a robí všetko pre to, aby sa priblížilo jeho konkurencii Michelinu. Michael Schumacher zajazdil v prvom tréningu druhý najlepší čas a v druhom tréningu piaty čas. Rubens pre technické problémy nejazdil.

Technický manažér Bridgestone Hisao Suganuma vidí výsledky pozitívne: "Počas prvého dňa bolo ako zvyčajne na trati veľa prachu a piesku. Ferrari preto nevychádzalo hneď na trať. Jordan a Minardi urobili opak a vyšli na trať na začiatku, aby zisťovali správnu voľbu pneumatík pre závodný víkend. Robert Doornbos (testovací pilot Jordanu) odvádzal dobrú prácu a pre tím získal veľa potrebných informácií. Rubens Barrichello veľa nejazdil, no Schumacher nám dosť pomohol s informáciami. Budeme usilovne sledovať opotrebenie pneumatík a potom sa rozhodneme pre správnu voľbu zmesi. Teplota je vysoká a určite pôjde o trvanlivosť gúm. Prvé dojmy sú pozitívne a už sa nevieme dočkať na návrat do pretekov.


Foto: Scuderia Ferrari

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Bridgestone má lepšiu náladu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Wurz, Alex

Wurz, Alonso, Liuzzi. Barrichello s problémy

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

  2. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  3. Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

  6. Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud