Hamilton byl po v neděli večer v Sepangu hodně naštvaný, protože mu motor explodoval 15 kol před koncem závodu, v němž vedl. Věřil, že by se v boji o titul dostal před svého týmového kolegu Nica Rosberga, který v danou chvíli jezdil až na čtvrté pozici.
Místo toho na něj ale pět podniků před koncem ztrácí 23 bodů a zbývají mu dva motory. Letos se u něj jednalo už o třetí vážnější problém s pohonnou jednotkou - předtím s nimi měl potíže během kvalifikace v Číně a v Rusku.
"Zbývají nám dva motory. Jeden, který má odjeto tři závody a jeden zcela nový. Nenecháme kámen na kameni, když je budeme před příštími závody kontrolovat. V našem přístupu už volíme forenzní přístup a kontrolujeme veškeré věci. Ale cokoliv je zapotřebí udělat, abychom se podívali na specifická selhání, tak to uděláme," uvádí Wolff.
Jednotlivé poruchy, které Hamilton letos zažil, spolu podle něj navzájem nesouvisejí: "Je to zajímavé, protože většina těch selhání spolu nesouvisela - šlo o různé věci - ať už se jednalo o selhání v zásobovacím řetězci, materiálové problémy či problémy při sestavování, nebo jen chyby v konstrukci či selhání před najetím kilometrů, které měly vydržet. V těch selhání tedy neexistuje nějaký vzor, který bychom mohli identifikovat."
Vystačí si Hamilton do konce sezóny s dvěma současnými motory? "Netuším, jestli to ty dva zvládnou, můžu jen doufat. Momentálně o ně mám obavu a chci se ujistit, že udělají cokoliv, aby vydržely. Pokud to bude znamenat, že nepojedu trénink, tak ho nepojedu. Udělám, cokoliv bude zapotřebí, aby zvládli závod," odpovídá britský pilot.
Podle Wolffa ale Lewis nebude muset žádné části víkendu vypouštět: "Vynechání tréninku celkově narušuje jeho víkend, proto budeme chtít zamířit k závodu s vyšší spolehlivostí."