Na koho strane je skutočná pravda o testoch?

Jozef Smrtník, 18. března 2005, 19:42 Google+

V posledných dňoch je medzi stajňami "horúca" nálada na adresu Ferrai o ich súkromných testoch.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Barrichello, Rubens

Barrichello, Rubens | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Na Ferrari sa hrnie vlna kritiky, za ich podľa ostatných stajní "neférové" testovanie nového monopostu. Podľa nich talianska stajňa nerešpektuje oficiálne 30 dňové testovanie vrámci sezóny a využíva na to svoje súkromné testovacie okruhy.

"Testovanie Ferrari robí Formulu 1 nestabilnou a zvyšuje to pre nás náklady. Okrem toho, Ferrari oproti nám získava neadekvátnu výhodu. Preto žiadame, aby Ferrari prehodnotilo svoje konanie a pripojilo sa k našej iniciatíve, ktoré má za úlohu zníženie nákladov," obracia sa zvyšok štartovného pola.

"Snažili sme sa ponúknuť náš návrh, ktorý by celý problém vyriešil. Ponúkali sme niekoľko kompromisov, ale ostatné tímy nesúhlasili a my zase nesúhlasíme s ich návrhmi," popisuje situáciu technický riaditeľ Ross Brawn.

Ferrari naopak kritizuje situáciu pri povolenom piatkovom testovaní "slabších" tímov.

V otázke celej "kauzy" sa Brawn bráni: "Je to pre mňa veľká záhada. Tretie auto počas piatkového testovania malo slúžiť slabším tímom, aby si tak pomohli po komerčnej stránke. Považujem za absurdné, keď tento rok môže používať tretie vozidlo stajňa McLaren a minulý rok BAR Honda. S tým nesúhlasím ja."


Foto: Scuderia Ferrari

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Na koho strane je skutočná pravda o testoch?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Bridgestone

Bridgestone verzus Michelin

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

  2. Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  3. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  6. Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud