PROHLÁŠENÍ po GP Německa: Nepříjemně překvapený Rosberg

Jana Šrámková / Robert RoBertino Pavelka, 31. července 2016, 15:49 Google+

Jak hodnotí dnešní závod v Německu jednotliví piloti a představitelé týmů?

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 02.08. 11:27) Napište svůj názor
Lewis Hamilton v cíli závodu v Maďarsku

Lewis Hamilton v cíli závodu v Maďarsku | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

MERCEDES

Lewis Hamilton, 1. místo
Dnes jsme neudělal žádnou chybu, takže ve svém srdci jsem spokojen s tím, jak jsem si dnes vedl. Včera to nebylo perfektní, ale z takových věcích se poučíte. Dnes to bylo o napůl prázdné sklenici a jejím naplnění. Měl jsem skvělý start a inženýři odvedli fantastickou práci. Bylo to jen o tom, abych byl a udržel se v klidu a šetřil motor. Jsem šťastný, že tu mohu být pro Mercedes, takže jsem pyšný, díky týmu. Teď se těším na skvělou pauzu a dovolenou se svými přáteli a rodinou.

Nico Rosberg, 4. místo
Byl to dnes hodně těžký závod. Na startu to šlo prostě špatně, protáčela se mi kola a to jsem vůbec nečekal. Zaskočilo mě to. Co se náskoku Lewise týče nevadí mi těch devatenáct bodů, ale ztratit závod tímto způsobem, to je opravdu náročné. S Verstappenem jsem si myslel, že to je dobrý souboj, penalizace mě překvapila, nečekal jsem ji, vůbec. A bez penalizace bych byl před Red Bully.

Toto Wolff, šéf týmu
Potřebovali jsme výhru, a kromě jednoho závodu jsme letos vždy zvítězili. A proto je to dnes hořkosladké, nevíme, co se stalo na startu Nicovi. První fáze byla v pořádku, potom to vypadá, že byl asi problém s převodovkou a to způsobilo protáčení kol. Měli jsme špatné nastavení, proto mu chyběla přilnavost. Když se snažil zrychlit a útočit, přehřál asi pneumatiky a chyběla mu rychlost.

Co se zastávky a penalizace týče, věřte nebo ne, ale i v prostředí F1 se může něco tak banálního jako hodinky pokazit. Jakmile jsme to zjistili, zahráli jsme to raději zahráli na jistotu. A proto to trvalo déle něž běžně. Ty zatracené hodinky nefungovaly. A co se toho souboje týče? Já bych rád konzistentní rozhodnutí, aby každý věděl, co může a co ne. Vytlačení mimo trať se stává. A někdo je penalizován a jiný ne. Mohu ji chápat, neříkám, že byla úplně neopodstatněná, ale je důležité vědět, kdy a proč ji člověk dostane. Stále chybí devět závodů, ale dnes to nebyl jeho den, ale je silný.

 

RED BULL

Daniel Ricciardo, 2. místo
Je to podruhé v řadě, je také velkým povzbuzením vidět v Německu tolik fanoušků. Je skvělé, že jsme tu po přestávce mohli zase závodit. Děkuji týmu a myslím, že je to pro nás dvojité pódium za více než rok, takže je skvělé takto uzavřít první část sezóny. Co se strategie týče bylo to mezi mnou a Maxem v první zatáčce hodně těsné, jel vnějškem a rychle. Na superměkké sadě pneumatik jsme se cítil mnohem lépe a měli jsme ve druhé polovině dobrou rychlost. Vytěžili jsme z toho dobrý den, měli jsme dobré auto. Samozřejmě jsme nemohli vyhrát, ale druhé a třetí místo není špatné. Pití z šampaňského z boty je australská věc, říká se tomu "shoey". Slíbil jsem to udělat, až vyhraji závod, ale jen pro případ jsem si řekl, že to udělám příště, až budu na pódiu. To je ten nejlepší pocit a jsem rád, takto míříme do letní pauzy.

Max Verstappen, 3. místo
Rychlost byla velmi dobrá, užil jsem si to. Nečekali jsme, že tu budeme tak dobří. Start byl velmi dobrý. Strategie však ne vždy funguje. Nechal jsem Daniela předjet mě, zvolili jsme různé strategie a myslím, že jako tým jsme to zahráli dobře. Dnes jsem se trošku pro tým objetoval, ale to je ok. Máme s Danielem dobrý vztah, je to v pohodě. Získali jsme dvojité pódiové umístění, navíc bylo naším hlavním cílem získat víc bodů než Ferrari a to se nám dnes podařilo. Teď se chystám domů a bude to spokojená cesta. Je skvělé, že jsme dojeli před Ferrari a porazili i jeden Mercedes. Ztráta 10 s. na vedoucího je také velmi dobrá. Ale stále je ještě brzy, abychom řekli, jak blízko budeme na konci sezóny, protože si myslím, že mají něco v rukávu.

Christian Horner, šéf týmu
Fantastický týmový výkon, zvlášť od jezdců. Oba měli silný start. Daniel dal Maxovi tak tak dostatek místa a vypadalo to hodně těsně. Potom jeli svůj závod. Zvolili jsme rozdělení strategií, Max zajel do boxů, abychom pokryli Rosberga a ten potom dostal penalizaci. Daniel byl na superměkkých pneu velmi rychlý a rychle doháněl Maxe, který mu umožnil jej předjet poté, co jej o to tým požádal. Nechtěli jsme ztrácet čas, který by mohl Rosberg potom využít. Je skvělé odjíždět na letní přestávku se druhým a třetím místem, předjet Ferrari a mít na ně 14 bodový náskok v tabulce konstruktérů a skvělý konec silné první části sezóny. Nyní přichází zasloužená pauza na nabití baterií. Potom devět závodů na okruzích, které nám snad sednou. Předčili jsme naše očekávání v této části roku a nemylsím, že bychom před začátkem sezóny čekali druhé místo v tabulce konstruktérů.

 

FERRARI

Sebastian Vettel, 5. místo
Samozřejmě oba (já i Kimi) jsme byli trošku dál, než jsme čekali. Většinou jsme v závodě lepší než v kvalifikaci, ale dnes to tak nebylo. Rychlost nebyla špatná, ale ne dost dobrá. Možná se ostatní zlepšili. Faktem také je, že to vypadalo, že se trápíme s vyvážením, auto hodně klouzalo a to nás stálo čas. Co se komunikace a neuposlechnutí týmu týče, když se na to dívám zpětně, myslím, že to byla chyba, protože jsem mohl zkusit dostat auta přede mnou pod tlak. Ale hovořili jsme o tom velmi dlouhou dobu, ani nevím, kolik z toho jste slyšeli. Na konci stintu jsme nebyli dobří, trápili jsme se s pneumatikami a nechtěl jsem kvůli tomu mít dlouhý poslední stint. Asi jsem byl příliš konzervativní. Jako včera jsme se trápili s vyvážením, ale shrnu to - nebyli jsme dost rychlí. Ale už máme plány, jak to napravit.

Kimi Räikkönen, 6. místo
Byl to nudný a osamocený závod. Moc se v něm toho nestalo. Na startu se mi protočila kola a ztratil jsem pozici vůči Sebastianovi. Nové pneumatiky byly ok, ale potom se objevila nedotáčivost i přetáčivost, protože nám chybí přítlak. V posledním stintu jsem musel šetřit palivo. Musíme vůz ve všech oblastech zlepšit. Chceme být lepší a bolí, když vidíme, že nejsme tam, kde bychom si přáli. Ale týmu věřím. Potřebujeme čas a tvrdou práci a dostaneme se tam. Je důležité, abychom se jako tým zlepšili a pracovali společně. Dnes nám trošku nám došly zadní či přední pneumatiky, to v závislosit na tom, co jsme udělali během zastávek v boxech. Potřebujeme prostě přítlak, abychom byli rychlejší. Navíc to i pomůže životnosti pneumatik. Celkově nám chyběla rychlost. Jsou chvíle, kdy jsme schopni jet velmi rychle, ale netrvá to příliš dlouho a to potřebujeme napravit.

Maurizio Arrivabene, šéf týmu
Zatímco před týdnem v Maďarsku byla naše rychlsot ucházející, dnes jsme v Německu zažili opět problémy s mechanickým přítlakem a přilnavostí, což pro nás bohužel není nic nového. Samozřejmě musíme co nejrychleji reagovat, abychom tyto potíže překonali. A důležité je, že tím nesmíme ztratit moc času. Přeskočili nás v poháru konstruktérů a to nás ještě popožene k reakci a lepšímu výkonu ve druhé části sezóny po letní pauze.

 

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 7. místo
Je to asi nejlepší dostupný výsledek, takže je dobré, že jsme ze závodu vytěžili maximum a získali důležité body. Tým odvedl skvělou práci se strategií, protože jsme věřili, že to zvládneme jen se dvěmi zastávkami, ale brzy jsme změnili názor na tři zastávky. Bylo to správné a umožnilo mi to získal na konci sedmé místo. Opotřebení bylo velmi vysoké, takže většina závodu byla o práci s pneumatikami. Jel jsem celkem osamoceně, takže to bylo přímé. Hlavní boj byl s Bottasem a ten byl na jiné strategii. Jsem spokojen za sebe i za tým. Nyní se můžeme těšit na pauzu a cílem je si tento výkon udržet i v další části sezóny.

Sergio Pérez, 10. místo
Bez starosti mohu říci, že to byl můj nejhorší start kariéry. Hodně se mi protáčela kola a propadl jsem se na šestnácté místo, takže jsem se musel probojovat zezadu. Tým musel přemýšlet jak reagovat se strategií, abych se dostal na lepší pozici. Opotřebení bylo vysoké, zvlášť, když jsem jel za někým a hodně času jsem strávil soubojem s Fernandem. V posledních kolech mi došly pneumatiky, ale věděl jsem, že Fernando je na tom podobně, takže jsem viděl příležitost a věděl jsem, že ji musím využít. Upřímně, nevěřil jsem, že získáme body poté, co se stalo v první zatáčce, ale zvládli jsme to. Nyní nás čeká dovolená a jsem pyšný na tým a práci, kterou jsme v první části roku odvedli. Jsem si jistý, že máme před sebou spoustu dobrých dní během posledních devíti závodu, ale nyní je důležité odpočinout si.

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Je uspokojivé získat pět bodů a přiblížit se čtvrtému místu v tabulce konstruktérů na konci první části sezóny a získat s oběma vozy body. Když se podíváte na vývoj závodu, nemohli jsme získat moc víc. Tým odvedl úžasnou práci se strategií a pomohli Nicovi vyhrát souboj nad Bottasem. Sergio se musel probojovat zpět po velmi špatném startu a když si to tak vezmeme, odvedli dobrou práci, když získal bod. Ve druhé části sezóny to bude velmi vyrovnaná bitva, ale cítíme, že můžeme být ještě silnější v závodech po letní pauze.

 

MCLAREN

Jenson Button, 8. místo
Měl jsem velmi dobrý start, získal jsem většinu míst a potom jsem se jen snažil starat o své pneumatiky. Nakonec jsem byl schopen dostat Williams Valtteriho, který se trápil s pneumatikami. Bylo to dobré, lépe než osmé místo už by se nám to podařit nemohlo. Nicméně jsme museli chvíli také šetřit palivem, zvlášť v posledních deseti kolech, vyjel jsem tehdy i mimo trať, snažil jsem se šetřit a sešlápl brzdy a ty byly kamenně studené, a to jsem ani nebrzdil moc tvrdě. Chybělo dvacet sekund na vůz vepředu, takže nám stále chybí kus, než je doženeme. Udělali jsme však pokrok a pravidelně bojujeme o body, děláme dobrou práci a tým do každého závodu přiváží něco nového. Děkuji, dobrá práce! Teď se těším na dovolenou.

Fernando Alonso, 12. místo
Byl to náročný závod, asi jeden z nejtěžších této sezóny, zvlášť ke konci, kdy odešly pneumatiky a musel jsem hodně šetřit palivo. Věděli jsme už když jsme sem přijeli, že to zřejmě bude náročné. Celkově - ztratil jsem desáté místo na konci závodu, takže jsme nezískali bod, ve který jsme doufali, ale zkrátka jsme během závodu neměli rychlost. Prioritou je nyní příprava na závod v Belgii, snad budeme po letní pauze silnější.

Eric Boullier, závodní ředitel
Jenson jel dnes bez chyby, ukázal svoji autoritu a inteligenci, tlačil na to během celého závodu a posunul se na zasloužené osmé místo poté, co předjel Bottase na konci. Úžasný výkon. Vypadalo to, že i Fernando si dojede pro body, byl desátý a dojížděl Jensona, potom začal ztrácet rychlost a ke konci se trápil s pneumatikami a šetřením paliva. Dvanácté místo není férovým odrazem jeho výkonu. Ale i tak, po náročných trénincích je skvělé vidět, že jsme v závodě rychlost zlepšili. Rád bych poděkoval všem z týmu za jejich tvrdou práci a popřál jim zasloužený odpočinek.

 

WILLIAMS

Valtteri Bottas, 9. místo
Závod šel dobře, než se před nás díky strategii dostala Force Indie. Jeli na tři zastávky a my zkusili dvě. Rozhodně jsme něco špatně spočítali co se pneumatik týče, protože nebyla šance, že by vydržely až do konce. Stint byl až moc dlouhý a stálo nás to body.

Felipe Massa, nedokončil
Je taková škoda, že někdo v prvním kole narazil do mé zadní pravé pneumatiky, protože to vypadalo, že se tam něco stalo. Možná problém s jízdou v závěsu nebo něco, protože auto se nedalo řídit. I když jsem zkusil jet dál, trápil jsem se opravdu dost. Rychlost byla pomalá a nakonec to dospělo do chvíle, kdy bylo lepší odstoupit než pokračovat. Nyní chci se svojí rodinou relaxovat a připravit se na druhou polovinu sezóny, aby byla lepší než ta první.

Rob Smedley, šéfinženýr výkonnosti
Do Felipeho v zatáčce č. 6 narazili zezadu a nemohli jsme potom moc dělat. Zkusili jsme pochopit, v čem je problém, ale Felipe neměl rychlost a stěžoval si na chování vozu. Nebyla jiná možnost než odstoupit, protože byl na chvostu a trápil se. U Valtteriho nefungovala strategie, zkusili jsme to špatně a musíme se z toho poučit. Většinou to jako tým zvládáme dobře, ale dnes ne. Mysleli jsme, že pneuamtiky vydrží až do konce, ale nedopadlo to tak a deváté místo je tak to nejlepší, kterého jsme mohli docílit, bohužel. Nebyl to moc dobrý den, ale vzchopíme se a nenecháme se tím ovlivnit. Budeme se dál snažit zlepšovat a uděláme maximum, abychom z auta vytěžili vše, co můžmeme. Nevzdáme to.

 

HAAS

Esteban Gutiérrez, 11. místo
Nebyl to lehký start, protáčela se mi kola a předjelo mě pár aut. Byli  jsme jediní na měkké sadě, což bylo agresivní, čekali jsme trápení v prvním stintu. Potom jsem se snažil udržet a začal útočit. Tlačil jsem na to a snažil se získat zpět, co to šlo ve druhém stintu a snažil se také šetřit palivo. S výsledkem nejsme spokojeni, protože nemám body, které byly cílem. Nyní bude letní pauza, což bude pro tým dobré, teď byly čtyři závody v pěti týdnech. Dobijeme baterie a ve Spa budeme silnější a budeme bojovat o body.

Romain Grosjean, 13. místo
Nebylo to tak špatné, myslím, že rychlost byla dobrá, ale prostřední stint za Renaultem znamenal přehřívání mých brzd a pár kol vůbec nefungovaly. Takže jsme museli dohánět. Nemohl jsem je předjet a to nás stálo boj o body. Musíme se podívat, proč se tak auto chovalo. Ale jsem spokojenější než včera. Celkově to byla dobrá část sezóny. Chci se vrátit a pravidelně být v top 10. Pár věcí musíme pořešit. Máme potenciál, musíme to jen poskládat dohromady.

Günther Steiner, šéf týmu
Celkově to byl dobrý závod, i když měl Esteban špatný start. Musíme se an to podívat a zlepšit to, protože jsme zase jedenáctí, jen o pozici mimo body. Startovali jsme osmnáctí a dvacátí, takže jsme si asi víc přát nemohli. Auto mělo rychlost a neudělali jsme chyby, ale pokud startujete zezadu, občas to je maximum. Víme, že rychlost máme. Musíme jen vše poskládat a ukázali jsme, že i to dokážeme. To je pozitivní pro tým, že se posouváme kupředu.

 

TORO ROSSO

Carlos Sainz jr., 14. místo
Nebyl to nejlepší z mých závodů... Po penalizaci jsem odstartoval z 15. místa, dalo se předpokládat, že to nebude jednoduché, ale začátek byl dobrý a vůbec to nevypadalo špatně, dostal jsem se hned přes několik soupeřů a jednu chvíli jsem byl jedenáctý, na dosah bodované příčky. Jenže comeback se nekonal, ztratili jsme čas při první zastávce a to mě připravilo o pozice, které jsem předtím na trati získal. Od tohoto okamžiku jsem uvízl na 14. pozici, což rozhodně nebylo místo, které jsem si představoval. Opravdu to není ideální způsob, jak zakončit první polovinu sezóny, ale obecně jsem se svými výkony v tomto roce spokojen - teď je čas na zaslouženou pauzu, ale už se nemohu dočkat, až se za pár týdnů opět vrátím do závodního kokpitu.

Daniil Kvjat, 15. místo
Dnes bylo naše závodní tempo více konzistentní, zajeli jsme několik velice dobrých kol, ale na rovinkách jsme poněkud ztráceli přítlak. Proto bylo obtížné závodit s těmi, kteří byli před námi, proto jsme také skončili poměrně daleko od bodovaných příček. Přesvědčili jsme se, že můžeme dosáhnout zlepšení, proto se snažím maximalizovat své silné stránky a posílit před druhou části sezóny. Dnes jsme co do rychlosti nestačili. Chci využít letní přestávky k nabytí energie a vrátit se v dostatečné síle pro další závody.

Franz Tost, šéf týmu
Takhle jsme rozhodne první polovinu sezóny skončit nechtěli. Popravdě jsem dnes očekával lepší výsledek - nezískali jsme ani bod, zatímco naši přímí konkurenti jich vydolovali hned několik. Prohospodařili jsme něco času při pit-stopech, ačkoliv piloti šli do závodu tvrdě, nepodařilo se nám stáhnout odstup na první desítku. S ohledem na skutečnost, že jsme v posledních závodech bodovali, bude nutné zjistit, proč se to dnes nepovedlo, abychom v druhé polovině sezóny mohli pokračovat v nastoupeném kursu. Letní přestávka bude pro nás všechny hodně užitečná, očekávám, že tým se vrátí na trať s plnou motivací a síle, nejdřív v Belgii a především v našem domácím závodě na Monze.

 

RENAULT

Kevin Magnussen, 16. místo
Před závodem jsme se rozhodli pro strategii dvou zastávek, protože veškerá data naznačovala, že by to mohla být správná volba, ale pak jsme byli nemile překvapeni, že strategie tří pit-stopů v podání našich soupeřů fungovala lépe. Ale nebylo to zřejmé hned, takže jsme bezvýhradně na dvě zastávky vsadili, byla to pro nás lekce. Na měkkých pneumatikách jsme byli příliš pomalí a závěrečný stint přinesl mnohem větší opotřebení superměkké směsi, než jsme očekávali, takže jsme nenaplnili naše očekávání ohledně umístení.

Jolyon Palmer, 19. místo
Na začátku závodu to vypadalo všechno pozitivně, dobrý start, myslím, že jsem se posunul na desáté místo, takže z výsledku jsem rozladěn. Dvakrát jsem v druhé zatáčce ošklivě probrzdil, takže jsem si vypálil na pneumatikách velké plochy. Sotva jsem viděl, kam jedu, protože můj vůz trpěl velkými vibracemi. Pokoušel jsem se předjet Massův williams a zároveň udržet za sebou jeden z McLarenů. Došlo ke kontaktu a poškodil jsem si přední křídlo, které jsme vyměnili při druhé zastávce v boxech. Pak už toho moc nešlo udělat. Je to škoda, protože tu byla určitá pozitiva, která můžeme využít při přípravě na druhou polovinu sezóny.

Fred Vasseur, šéf týmu
Ačkoliv výsledek není světoborný, je třeba vzít z tohoto víkendu v úvahu některá pozitiva. Prosadili jsme se díky Jolyonovi do Q2 a naznačili jsme, že můžeme pravidelně bojovat o pozice s Toro Rosso a Haasem při samotných závodech, což se nám dříve nedařilo. Oba jezdci dnes tvrdě bojovali, ale na výsledku se to neprojevilo. Také strategie dvou zastávek nám nevyšla. U Kevina jsme mohli načasovat zastávky lépe, čekali jsme lepší tempo ve srovnání s jeho soupeři v závěru závodu. Jolyon předvedl skvělý start, ale pak si poškodil brzděním pneumatiky a nebyl schopen naplnit potenciál, který předvedl v kvalifikaci. Doufám, že se po letní přestávce vrátíme ještě silnější.

 

MANOR

Pascal Wehrlein, 17. místo
Jsem opravdu šťastný, byl to přímý závod, takže jsme neměli příležitost se dál posunout, ale i tak jsme dojeli před Sauberem a také Renaultem, ocž bylo cílem, takže dobrý závod. Strategie byla dobrá, jel jsem na tři zastávky, takže jsme musel předjet dost aut a to ne jednou. Bylo to zajímavé a zábavné. Většinu času jsem jel s trošku poškozením koncem předního křídla, ale moc nás to nestálo. Byla tu skvělá atmosféra a já se před závodem zastavil v motodrom, abych pozdravil fanoušky. Byli skvělí. Bylo speciální vidět tolik německých vlajek a myslím, že si to po té pauze bez F1 v Německu užili. Jsem také rád za dobrý výsledek. Nyní bude pauza a i když úplně netoužím pověsit helmu na hřebít, každý si zaslouží dovolenou. Díky týmu a těším se na Spa, kde snad budeme i silnější.

Rio Harjanto, 20. místo
Celkově to nebylo špatné, bojovali jsme se Saubery, což musíme dělat. Ze začátku jsem viděl příležitost předjet svého týmového kolegu, když se objevila mezera, ale nevyšlo to. Bohužel, dotkli jsme se a poškodil jsem si křídlo. Jeli jsme dál, ale mezitím jsem se přiblížil Ericssonovi. Věděli jsme, že je auto poškozeno, ale jeli jsme až do plánované zastávky, potom nos vyměnili, což stálo čas. Trvá to, ale potom jsem dojížděl Ericssona i Nasra a strategie se vyplatila. Dobrý víkend a důležitý výsledek. Moc volna ale nebude, budeme pracovat, abych se ujistil, že budu pokračovat. Ale ostatním přeji dobrou dovolenou, protože to bylo dlouhých dvanáct závodů a každý tvrdě pracovat. Děkuji týmu.

Dave Ryan, závodní ředitel
Je dobré dokončit první část sezóny pozitivně a dobrým výsledkem Pascala v domácím závodě. Strategie fungovala a rychlost byla dobrá proti ostatním kolem nás, předjeli jsme Sauber i Renault. Vozy byly poškozeny kvůli vzájemnému kontaktu, což není ideální, ale naštěstí nám to závod moc nepokazilo, ale v budoucnu se toho musíme vyvarovat. Zaměříme se na boj se soupeři. Rád bych poděkoval všem v týmu za jejich práci. Byla to výzva, ale získali jsme bod a jsme v tabulce před Sauberem. Těším se, že si všichni odpočinou a že budeme dál pokračovat ve zlepšování.

 

SAUBER

Marcus Ericsson, 18. místo
Pokud vezmeme v úvahu, že jsme startovali z poslední řady, tak to pro nás byl velice slušný závod. Start byl dobrý, ještě před první zatáčkou se mi povedlo předjet několik soupeřů. Ale pak mě jeden vůz přede mnou zbrzdil, takže jsem musel také tvrdě zpomalit. A kvůli tomu jsem opět spadl na chvost startovního pole. Po tak dobrém úvodu to bylo velké zklamání. S výsledkem rozhodně nemůžeme být spokojeni, ale věděli jsme, že to dnes bude těžký závod. Udělali jsme, co jsme mohli.

Felipe Nasr, nedokončil
Tohle nebyl vůbec dobrý den. Měl jsem výborný start, takže jsem se po vnitřku posunul o několik pozic dopředu. Ale cítil jsem, že mé pneumatiky rychle ztrácejí přilnavost. Během první zastávky v boxech jsem ztratil něco času, protože výzva k zajetí do boxů přišla hodně narychlo. Ke konci závodu jsem pak ztrácel výkon a musel kvůli technické závadě svůj vůz odstavit. Je to škoda, že jsem ukončil závod takovým způsobem, ale i to je součástí závodění.

Moniša Kaltenbornová, šéfka tým
Byl to pro nás hodně obtížný víkend, který sice dobře začal, ale skončil pro nás 18. místem a odpadnutím jednoho vozu. Teď se chceme soustředit na závody po letní přestávce, v nichž hodláme nasadit nové díly. Od představení Sauberu C35-Ferrari si slibujeme celkové zlepšení. 

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po GP Německa: Nepříjemně překvapený Rosberg

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 02.08.2016 11:27 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton a Nico Rosberg v závodě v Maďarsku

GP Německa: Hamilton vítězí, oba red bully před Rosbergem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  2. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  3. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  4. Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

  5. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  6. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud