Podle toho, jak se chovaly pneumatiky, dnes bude nejpravděpodobnější dvouzastávková strategie. Mezi super-měkkou a ultra-měkkou pneumatikou byl na suché trati rozdíl kolem 0,4 sekundy na kolo. Proč je tak malý? Je to dáno krátkým kolem, což ale otevírá možnosti pro několik různých strategií.
Pirelli očekává také dvě zastávky a velmi krátké stinty na ultra-měkkých pneumatikách. Ferrari a Red Bull budou mít velkou výhodu, protože v Q2 svá nejrychlejší kola zajeli na super-měkkých pneumatikách. To jim dává šanci prodloužit úvodní stint a pokusit se jet pouze na jednu zastávku - což by Mercedes ani ostatní týmy nezvládly.
V úvahu přicházejí dvě dvouzastávkové strategie: začátek na super-měkkých, přezutí na měkké v 16. a v 44. kole. V případě startu na ultra-měkkých bude ideální přezouT na měkké v 10. a v 40. kole - tato strategie už je ale o několik sekund pomalejší.