DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: Opatření k úspoře nákladů malým týmům nepomáhají a velkým škodí

Formule 1 by se podle závodního ředitele McLarenu, Erica Boulliera, měla zamyslet nad tím, jak přistupuje k problému nákladů. Nucená snaha o jejich omezování podle něj k ničemu nevede - velkým týmům škodí a malým nepomáhá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier: Opatření k úspoře nákladů malým týmům nepomáhají a velkým škodí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 31.12.2015 00:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 5 lidé) 29.12.2015 20:25
Rád bych souhlasil, ale nesouhlasím... Čím více… »
» Zix. (Hlasovali 5 lidé) 31.12.2015 00:39
Samozřejmě by bylo pěkný kdyby to bylo jak… »
» Zix. (Hlasovali 5 lidé) 31.12.2015 00:42
To co neutratěj na okruzích při testech, tak to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Zix.

Zix.

78.102.231.XXX
To co neutratěj na okruzích při testech, tak to utratěj v aerodynamickým tunelu. Takže je to úplně jedno.
A určitě by neuškodilo kdyby někdo byl připravenej natolik, aby mohl Mercedesům konkurovat v každým závodě. Boje kdy nedominoval 1 tým byli nejlepší, viz finále 2008 a roky předtím kdy se často bojovalo o titul do posledního závodu.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.231.XXX
Samozřejmě by bylo pěkný kdyby to bylo jak Boullier říká, ale to by F1 musela být zajímavá pro automobilky nebo různý pracháče. Už takhle je ten sport předraženej a dostat se na vrchol stojí o to víc, navíc není nikde zaručenej úspěch nebo dobrá reklama.

To s tím nedostatkem peněz pro malý týmy by bylo hned jednodušší kdyby nedostávali o tolik míň než top týmy. Některý top týmy dostávaj jen za účast tolik, co mají menší týmy rozpočet na celej rok a i přesto by je měli dohnat, aby byla nějaká zábava a né dominance.
To nepočítám o kolik méně musejí malý týmy mít od sponzorů.

Co se týče FIA tak ta měla určit max. cenu za motor a hned by byli náklady a ceny nižší. Možnost volby pneumatik, povolit tabákovou reklamu a nezakazovat reklamu výrobcům alkoholu.

Velký týmy by si prostě měli uvědomit, že malý týmy sou taky třeba, aby nebylo málo účastníků. I kdyby zůstali jen oni, tak někdo na konec pole klesnout musí.
A nápady s více vozema sou taky kravina, chtěl by někdo snad aby Mercedesy měli jistých prvních třeba 5 pozic?

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

78.102.41.XXX
Rád bych souhlasil, ale nesouhlasím... Čím více budou testovat tím lépe budou připraveni a čím lépe budou připraveni, tím nudnější závody budou...

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Kanady: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama