DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: Opatření k úspoře nákladů malým týmům nepomáhají a velkým škodí
Formule 1 by se podle závodního ředitele McLarenu, Erica Boulliera, měla zamyslet nad tím, jak přistupuje k problému nákladů. Nucená snaha o jejich omezování podle něj k ničemu nevede - velkým týmům škodí a malým nepomáhá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Boullier: Opatření k úspoře nákladů malým týmům nepomáhají a velkým škodí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Zix.
00:42 31.12.2015 78.102.231.XXX
To co neutratěj na okruzích při testech, tak to utratěj v aerodynamickým tunelu. Takže je to úplně jedno.
A určitě by neuškodilo kdyby někdo byl připravenej natolik, aby mohl Mercedesům konkurovat v každým závodě. Boje kdy nedominoval 1 tým byli nejlepší, viz finále 2008 a roky předtím kdy se často bojovalo o titul do posledního závodu.
A určitě by neuškodilo kdyby někdo byl připravenej natolik, aby mohl Mercedesům konkurovat v každým závodě. Boje kdy nedominoval 1 tým byli nejlepší, viz finále 2008 a roky předtím kdy se často bojovalo o titul do posledního závodu.
Zix.
00:39 31.12.2015 78.102.231.XXX
Samozřejmě by bylo pěkný kdyby to bylo jak Boullier říká, ale to by F1 musela být zajímavá pro automobilky nebo různý pracháče. Už takhle je ten sport předraženej a dostat se na vrchol stojí o to víc, navíc není nikde zaručenej úspěch nebo dobrá reklama.
To s tím nedostatkem peněz pro malý týmy by bylo hned jednodušší kdyby nedostávali o tolik míň než top týmy. Některý top týmy dostávaj jen za účast tolik, co mají menší týmy rozpočet na celej rok a i přesto by je měli dohnat, aby byla nějaká zábava a né dominance.
To nepočítám o kolik méně musejí malý týmy mít od sponzorů.
Co se týče FIA tak ta měla určit max. cenu za motor a hned by byli náklady a ceny nižší. Možnost volby pneumatik, povolit tabákovou reklamu a nezakazovat reklamu výrobcům alkoholu.
Velký týmy by si prostě měli uvědomit, že malý týmy sou taky třeba, aby nebylo málo účastníků. I kdyby zůstali jen oni, tak někdo na konec pole klesnout musí.
A nápady s více vozema sou taky kravina, chtěl by někdo snad aby Mercedesy měli jistých prvních třeba 5 pozic?
To s tím nedostatkem peněz pro malý týmy by bylo hned jednodušší kdyby nedostávali o tolik míň než top týmy. Některý top týmy dostávaj jen za účast tolik, co mají menší týmy rozpočet na celej rok a i přesto by je měli dohnat, aby byla nějaká zábava a né dominance.
To nepočítám o kolik méně musejí malý týmy mít od sponzorů.
Co se týče FIA tak ta měla určit max. cenu za motor a hned by byli náklady a ceny nižší. Možnost volby pneumatik, povolit tabákovou reklamu a nezakazovat reklamu výrobcům alkoholu.
Velký týmy by si prostě měli uvědomit, že malý týmy sou taky třeba, aby nebylo málo účastníků. I kdyby zůstali jen oni, tak někdo na konec pole klesnout musí.
A nápady s více vozema sou taky kravina, chtěl by někdo snad aby Mercedesy měli jistých prvních třeba 5 pozic?
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Postavení na startu
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek