Toto je názor šéfa Mercedesu Toto Wolffa, podle nějž by nasazení třetích vozů týmů působících na špici startovního roštu bylo smysluplnější než pokoušet se řešit krizi Red Bullu, způsobenou problémy se zajištěním dodavatele motoru.
"Pokud by týmy Mercedes, Ferrari či McLaren nasadily třetí vůz, myslím, že by se tím i výrazněji rozproudil trh s piloty a také pro fanoušky by byla celá záležitost rozhodně zajímavější," domnívá se Wolff. "Nebo by vám nepřišlo lákavé sledovat, jak Pascal Wehrlein na Mercedesu a Stoffel Vandoorne na McLarenu prohánějí hvězdy továrních týmů?"
Je tu však jiný problém, kterému musí toto řešení čelit - ještě větší předvídatelnost výsledků, která už tak dost ohrožuje sledovanost Formule 1. "Chtělo by to postarat se o to, aby stupně vítězů neokupoval jen Mercedes nebo pouze Ferrari. Na tomto detailu bychom měli zapracovat. Mně osobně se přítomnost třetích vozů líbí, ale nejsem jediný, kdo stanoví pravidla," usmívá se Wolff a zároveň otevírá další téma, které se do jisté míry Mercedesu i nasazení třetího vozu týká.
Už v minulosti se vedly debaty, zda naděje Mercedesu a šampion DTM Pascal Wehrlein bude v příštím roce "zapůjčen" Manoru, ale čerstvý jedenadvacátník popřel, že by jen díky dodávkám motoru pro tento tým měl u něj otevřené dveře i jako pilot.
Německý magazín Auto Motor und Sport přinesl informaci, že v současné době je Wehrleinovo angažmá otázkou peněz, o které se Wolff a Manor přou. Tým žádá vstupní vklad ve výši 10 milionů dolarů, zatímco Mercedes je ochoten zaplatit maximálně tři miliony. "V tomto případě existují různé alternativy," svěřil se Wolff stanici RTL. "Ale nemáme v úmyslu posadit Pascala do F1 za každou cenu."