DISKUZE K ČLÁNKU Podle Webbera je Red Bull pod gilotinou, kritizuje i současný stav F1

Před několika hodinami jsme přinesli rozhovor s Australanem Markem Webberem, a jak je vidět, jeho zájem o F1 je skutečně intenzivní. Vyjádřil se k situaci týmu Red Bull, ve kterém strávil sedm sezón a odjel v jeho kokpitu 129 Grand Prix.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podle Webbera je Red Bull pod gilotinou, kritizuje i současný stav F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 18.10.2015 12:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 15.10.2015 15:20
Pravdivá slova, akorát v jedné věci bych ho… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 15.10.2015 13:25
Dobře to řekl. Ale asi se nic moc nezmění.… »
» mi88ki (Hlasovalo 6 lidí) 15.10.2015 15:10
Marek to řekl přesně, závodění v ploužení je o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Nesouhlasím... Když se podívá na toho Sennu, tak ten v těch zatáčkách jezdil ještě pomaleji, protože měl samozřejmě o několik generací starší vůz... Ano v rámci jedné zatáčky neuvidíte pořádný rozdíl mezi F1, GP2, GP3... Ale opět argumentace na hlavu postavená. F1 je rychlejší o cca 5 sec na kolo. Okruhy měří obvykle kolem 5000m... Takže F1 získá 1 sec na cca 1000m... Kdyby zatáčka měřila 100m a to obvykle neměří, tak je v ní F1 rychlejší o 0,1 sec... Skutečně nepoznáte rozdíl... Byl jsem v Brně na MotoGP a tam to není jiné...

    Rychlost s atraktivitou nemá co dělat... Atraktivita je spojená se souboji na trati... V GP2 může vyhrát závod teoreticky každý, prakticky o to bojuje cca pol. startovního pole... V F1 je bohužel rozhodnuto téměř před startem... Člověk jinak vnímá rychlost, když jezdci soupeří kolo na kolo (To jezdí podstatně pomaleji než na čistém vzduchu) a jinak když krouží sám... Děsím se snah o zatraktivnění skrz zvýšení rychlosti... To si myslím, že může F1 více uškodit než prospět... Čím rychlejší vozy budou v zatáčkách tím později a méně do nich budou brzdit... Tím hůř se bude předjíždět... Pokud chtějí zvýšit nároky na jezdce, tak jsou jiné způsoby => Seberte mu různé asistenty, horší brzdy, slabší posilovač, ruční páka, omezení komunikace s týmem...

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pravdivá slova, akorát v jedné věci bych ho poopravil. Maschitzovi se situace nevymkla z rukou, on si ji vymkl sám.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Marek to řekl přesně, závodění v ploužení je o ničem.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Dobře to řekl. Ale asi se nic moc nezmění. Pirelli zůstává, takže se zrychlí o 5s kvalifikaci a v závodě budou opět šetřit. Na jízdním stylu se nic nezmění. 05

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.102.220.XXX
      To ale není chyba Pirelli :) To je chyba vedení F1 a FIA, že takové pneumatiky chtějí. Kdyby chtěli takové, které vydrží celý závod při plném plynu, tak Pirelli takové dodá. Ale to by už nikdo neměl potřebu zajíždět do boxů... A se sjetýma pneumatikama se na trati odehraje alespoň nějaké to předjetí protože kdyby měli všichni stejně staré pneu, tak předjede leda Mercedes nebo Williams a to jen na rovinkách :D

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Už jsme to asi probírali: Dají se udělat gumy, které vydrží omezený počet kol, ale nemusí se tak urputně šetřit. A hlavně nemusí každé kolo výrazně zpomalovat. To "určitě" už nebylo zadání FIA a Michelin sliboval v tomto gumy lepší.
        Ale samozřejmě vinou FIA nemá Pirelli možnost kvalitního testování.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          89.102.220.XXX
          To není úplná pravda. FIA měla požadavek aby gumy postupně zpomalovaly právě proto, aby bylo vidět více předjíždění. To také není vina Pirelli, že to takhle FIA chce. Mě osobně zpomalování vyhovuje. Vadí mi spíš žmolky díky kterým je pak jen jedna stopa a zbytek je pasé...

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Nevím, nikdy jsem neviděl zadání od FIA. Pokud to FIA chtěla, pak je vina na její straně. Jen pak nechápu, že Michelin chtěl tyto věci odstranit.
            Nic proti tvému vkusu. Mně osobně celkem vadí, že jezdci jezdí několik sekund za možnostmi vozu a nerozhoduje tudíž jejich umění být co nejrychlejší, ale co nejohleduplnějsí k pneumatikám. Je to jistě také druh umění a zaslouží obdiv, ale nepatří to spíš do soutěží typu Ekorally, místo do vrcholné rychlostní disciplíny?

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama