DISKUZE K ČLÁNKU Newey: "Christiane, potřebujeme odpověď!" Red Bull je stále bez motoru

Šéf závodního týmu Christian Horner v pondělí večer v diskusním televizním pořadu rakouské televize ServusTV přiblížil situaci u Red Bullu. Tým je stále bez řešení a vývoj monopostu pro rok 2016 nabírá kritické zpoždění. Nervózní je už také konstruktér Adrian Newey.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey: "Christiane, potřebujeme odpověď!" Red Bull je stále bez motoru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 07.10.2015 20:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 24 lidí) 06.10.2015 10:05
Myslím si, že za současného stavu nejschůdnější… »
» achmed-cz (Hlasovalo 21 lidí) 06.10.2015 10:28
máte, co jste chtěli. Po prvním neúspěchu jste… »
» Nikita19 (Hlasovalo 14 lidí) 06.10.2015 22:03
Patří jim to!! Poplivali motor Renault i přes to,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    na otázku: "co bude uprostřed?" je asi jednoduchá odpověď: Riciardo a Kvjat! jen musí přes zimu pořádně posilovat........ 18

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Nee. Ti naopak musí přes zimu pořádně zhubnout, protože pohon budou zajišťovat náhradní piloti, které teď Red Bull horečnatě doplňuje. Vize Hornera je následující - Vůz přijede na výměnu pneumatik. Za tu dobu se musí rovněž vyměnit náhradní piloti. Bude to sice makačka, protože vystoupit ze šlapátek a uvolnit místo dalšímu náhradnímu pilotovi za cca 1,2 s je sice nepředstavitelné, ale podle Dr. Marka se to zvládnout dá. 12 Následující varianta má tu výhodu, že na rozdíl od komplikovaných hybridů bude mnohem více spolehlivá.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Zajímalo by mě, kdo uloví Neweyho 14

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    máte, co jste chtěli. Po prvním neúspěchu jste začali kydat špínu na dodavatele, který vám pomohl ke 4 titulům. Kdo by o takového partnera stál?

    + 21 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      212.158.133.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 14 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        k té obavě, že by poráželi i tovární týmy bych ještě jako další, dosti zásadní, důvod doplnil, že je nikdo nechce z obavy, že budou v případě neúspěchu reagovat stejně, jako doposud......

        nicméně fakt, že se do této situace dostali vlastním přičiněním, je rovněž holý fakt a zavírat před ním oči na tom nic nezmění 03
        PS: teď ti tam naskočilo mínusko, ale ode mne není 04

        + 11 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Pokud budou v jiných týmech stejné motory fungovat dobře, asi je nebudou moct kritizovat ne? 03
          Problém je v tom, že motory Renault nefungovaly v žádném týmu. 04

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        Mimochodom - Renault vydupaval R4T, to az potom sa dohodli (vsetci) na V6T 03

        V kazdom pripade - Mercedes tiez "dupkal" ale to sa do kramu momentalne nehodi, ze? 04

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Myslím si, že za současného stavu nejschůdnější varianta je - zaklepat u Renaultu a zaškemrat, jestli by obnovili vypovězenou smlouvu. Mercedes jim nedá nic, Honda nemá kapacity pro další tým a už vůbec ne pro dva a Ferrari to s rok starou specifikací myslí naprosto vážně. Takže pokud nechce Marko nechat do vozů namontovat šlapátka, bude muset ohnout hřbet a slušně poprosit tam, kde před pár týdny hlasitě bouchl dveřmi. A nebo mohou oba týmy skončit.

    + 24 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama