Jaké změny se s přibývajícími závody chystají? Hovoří se o zkrácení letní přestávky mezi závody v Maďarsku a Belgii, Malajsie by se měla v kalendáři posunout blíže Singapuru. "Nerad bych, aby se závodilo ještě v prosinci, je to už dost blízko Vánoc. Zkusím ještě nějak posunout závod v Malajsii, ale zatím nevím kam, ještě to prověřím," komentuje situaci Ecclestone.
Co je překvapivé, že sezóna, čítající rekordní počet závodů, by měla začít relativně pozdě, až 3. dubna tradičně v Austrálii. Do kalendáře se vrací po roční pauze Grand Prix Německa a nově je zařazen závod ázerbajdžánském Baku. Ecclestone tedy zvažuje, že by se letní "odpočinek" všech týmů zkrátil o týden - Maďarsko by se jelo 7. srpna a ve Spa by se F1 opět sešla 28. srpna. Jenže tento plán se vůbec nelíbí týmům, které žádají zachování čtyřtýdenní přestávky.
Například Claire Williamsová chce být při posuzování této otázky opatrná a žádá její projednání na příštím zasedání Strategické skupiny F1. "Omezit letní pauzu by mohlo být problematické. Pro všechny, kteří pracují v týmech F1 je přestávka důležitá, takže budeme lobbovat, aby zůstala zachvána. Mám za to, že Bernie ještě s promotéry jedná a hledá v kalendáři závody, s nimiž by se ještě nějak dalo pohnout."
Je zajímavé, že se Ecclestone ošívá ohledně termínů blízko vánoc a v minulosti se závody jely dokonce pouhé dva týdny od svátků klidu a míru. V 70. letech začínala sezóna běžně v lednu a třeba v roce 1977 se první závod jel už 9. ledna, tedy pouhých 14 dní po vánocích. Je ale také pravdou, že po Grand Prix Argentiny (pokud se jela) a Brazílie většinou následovala měsíční pauza a i v průběhu sezóny, s ohledem na obvyklých 15 - 16 závodů bylo těch prodlev více.