V oficiálním prohlášení FIA vysvětluje: "Komisaři poté, co vyslechli technického delegáta, zástupce týmu a inženýra Pirelli, určili, že tlaky v dotčených pneumatikách byly na minimální hranici pro počáteční tlak tak, jak jej doporučilo Pirelli, když je nasazovali na vůz."
K nejasnostem ohledně teplot dodává: "Při tomto rozhodnutí týkajícím se tlaků si komisaři povšimli, že zahřívací dečky pneumatik byly odpojeny od napájení, což je normální, a pneumatiky se při měření FIA na roštu nacházely hodně pod maximální povolenou teplotou."
"Komisaři jsou navíc spokojeni s tím, že se tým držel nedávno stanovené procedury pro bezpečný provoz pneumatik, na což dohlíží výrobce pneumatik. Komisaři proto nepodniknou žádnou další akci. Přesto doporučují, aby výrobce pneumatik a FIA uspořádali další schůzku, při níž by poskytly týmům jasné vedení týkající se měřících protokolů," doporučují zástupci FIA v závěru.
Originální dokument s rozhodnutím komisařů najdete zde: PDF.