DISKUZE K ČLÁNKU Proč se Mercedes obával o Hamiltona? Podváděl s tlaky v pneumatikách?
Vítěz Velké ceny Itálie Lewis Hamilton i jeho týmový kolega Nico Rosberg jsou vyšetřování komisaři FIA kvůli podezření z toho, že porušili nařízení o minimálním tlaku pneumatik. Pro start závodu je natlakovali méně, než vyžadují technická pravidla.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč se Mercedes obával o Hamiltona? Podváděl s tlaky v pneumatikách?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001832
(Hlasovalo 20 lidí)
06.09.2015 15:59
Podle mého všichni zapomínáte na jednu věc...… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
badys
17:05 06.09.2015 46.13.68.XXXMožná by se mohlo uvést , jakým způsobem se vlastně tlak v pneumatikách měří, aby při každém po sobě následujícím měření byl tlak stále stejný. Já když měřím gumy ,tak při kontrole tlaku na 0,0nic bych měl tlak vždy menší a menší. Vždy mi trochu usičí bokem. -
Jake HorseRadisher
16:49 06.09.2015 78.45.253.XXXJe to v pohodě, vyšetřováno je i Ferrari... takže pokud by porušili ty tlaky tak by museli dát určitý trest všem, a všichni víme, že Ferrari žádný trest nikdy od FIA dostat nemůže... Takže obadva odejdou s tím, že bude bububu a příště dostanete pentli...-
-
-
Jake HorseRadisher
18:15 06.09.2015 78.45.253.XXXAha, právě jsem jen čerpal z facebookové stránky... byl jsem totiž v Brně na BOSS GP (bolí mě uši jako prase, ty V10 řvaly jako krávy a to byly jen 2 - ale bylo to super! ) a tak jsem ani formule neviděl, jen jsem se díval na takový jejich online přenos přes facebook a právě tam byl i dokument, kde bylo napsáno, že jsou vyšetřovány Mercedesy i Ferrari...
Trest nakonec nebyl udělen a správně, byl to poles o 0,3 PSI a na jednom kole... takže komisařům :)
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
uzivatel001832
16:22 06.09.2015 213.220.254.XXXTakový rozdíl v tlaku není poznat. Sám Hamilton to teď na SkySports říkal, že rozdíl je poznat až když to je o nějakých 1PSI a to stejně ne v autě, ale jen v garáži. Ten tlak je prostě jen bezpečnostní nařízení a určitě ne nějaká výhoda pro něj. stejně je to ale zajímavé proč to měli oba špatně .-
Duncan66
17:08 06.09.2015 89.29.32.XXXVettel pro me prekvapive rikal, ze nizsi tlak rovna se vetsi zivotnost pneumatiky. Ale taky se mi libilo, kdyz rikal, ze na takove veci by se nemeli ptat pilotu, protoze ti tam jsou kvuli zcela jine praci a ze Lewis byl sakra rychly a mel zavod pod kontrolou.
-
-
Petr
16:24 06.09.2015 78.157.160.XXXTlaky jsou v článku uvedeny. Předpis je jasný, pokud natlakuji o něco méně a oficiální KALIBROVANÉ měřidlo mi ukáže méně, tak lze sotva mluvit o chybě měření. Nebo může být žena jen trochu těhotná? Měřidlo určitě prověří. V nadpis je formou otázky. Příspěvek jako od čtenáře Blesku.-
-
Duncan66
17:06 06.09.2015 89.29.32.XXXPokud ho do zavodu pustili s tlakem mensim a meli k mereni kalibrovany merak, tak co jineho, nez ucel a podvod to jako ma byt? To jako chces tvrdit, ze tam maji tak nekompetentni mechaniky, kteri nevi, jaky minimalni tlak tam ma byt, nebo ze neumi spravne precist ciselny udaj z meraku?
U Rosberga melo ji o 1,1PSI, to uz je pomerne hodne, takze evidentne nejde o nejakou nestastnou nahodu, ale jednoznacny zamer nastavit tlak co nejmensi mozny. -
-
Jake HorseRadisher
22:57 06.09.2015 78.45.253.XXXAle vloni v Red Bullu se v tom měřidle evidentě hrabali, a chtěli to nějak občouhnout a navíc i několikrát před tou diskvalifikací byli několikrát varováni, že mají nepovolený průtok paliva... Navíc jak FIA zakázala úpravy toho průtokoměru, tak najednou neměl Red Bull jediný problém....
Tady v případě Mercedesu mohlo dojít jen k chybě v tom, že to oni měřili ten tlak u zahřáté pneu a komisaři u vychládlé pneu... ano Merceedes udělal chybu, ale bylo to o nepatrný rozdíl a pouze na jedné pneu...-
erdedy
08:24 07.09.2015 213.160.189.XXXProblem bol, ze okrem RedBullu sa v tom hrabali aj dalsi a na "nepresne" (nakalibrovane?) snimace boli nejake staznosti nielen od RedBullu.
Podstatne vsak je, ze RedBull si svojvolne presiel na "zaloznu" metodu, sice schvalenu ale proste to spravili svojvolne.
Tuto je skor problem ten, ze rozdiel bol namerany (nahodne?) akurat na lavej zadnej a na Rosbergovom bol ten rozdiel docela vyznamny.
Pirelli a FIA pred tyzdnom varovala teamy, ze nebude tolerovat obchadzanie (finty) v tlakoch a tlak musi v ktorejkolvek casti vikendu nesmie byt pod urcenou hodnotou...
A co sa stalo? Nic.
P.S.: Isola (ci kto?) zaroven ale upozornoval na sede zony, len nebolo jasne "kto sa toho chyti"
-
-
-
-
-
uzivatel001832
15:59 06.09.2015 213.220.254.XXXPodle mého všichni zapomínáte na jednu věc... Mercedes po Hamiltonovi možná chtěl udělat tak velký náskok proto, protože penalizace za nízký tlak je 25s nebo diskvalifikace. Pochybuju, že by ho vyřadili ze závodu, takže by mu v nejhorším dali penalizaci a co by se stalo, kdyby mu jí dali? No nic, protože si udělal ten náskok nad 25s. ;)
EDIT: Navíc proto by to ani nechtěli říct, což by dávalo smysl. A teď to mlčení jako zamluví tím, že nechtěli mluvit o pneumatikách, protože jinak by museli říct, že se bojí penalizace.
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek