DISKUZE K ČLÁNKU Proč se Mercedes obával o Hamiltona? Podváděl s tlaky v pneumatikách?

Vítěz Velké ceny Itálie Lewis Hamilton i jeho týmový kolega Nico Rosberg jsou vyšetřování komisaři FIA kvůli podezření z toho, že porušili nařízení o minimálním tlaku pneumatik. Pro start závodu je natlakovali méně, než vyžadují technická pravidla.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč se Mercedes obával o Hamiltona? Podváděl s tlaky v pneumatikách?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 07.09.2015 08:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasovalo 28 lidí) 06.09.2015 16:04
Pat Symonds to řekl pěkně, "buď je tlak ve… »
» Petr (Hlasovalo 25 lidí) 06.09.2015 16:24
Tlaky jsou v článku uvedeny. Předpis je jasný,… »
» uzivatel001832 (Hlasovalo 20 lidí) 06.09.2015 15:59
Podle mého všichni zapomínáte na jednu věc...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hr3bec

    Hr3bec

    213.155.254.XXX
    S těma Pirelkama jsou furt jen samé problémy. Nejde na nich jet naplno, pak nemůžeš ujet o pár kol více a teď zase toto. Tohle už je výsměch a doufám, že nakonec odejdou a přijde Michelin, protože tohle už je moc.

    + 13 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juress

    juress

    85.207.111.XXX
    Trapárna kvůli 0,3psi... aby se neposrali.
    Hamilton tento víkend naprosto neskutečným způsobem dominoval a 0,3psi na jedné pneumatice za tím vážně nestojí.
    Ten Grand slam si zaslouží.

    + 14 / − 29

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      213.220.203.XXX
      Pat Symonds to řekl pěkně, "buď je tlak ve specifikaci nebo není, neexistuje něco jako "trochu špatně", to bysme pak mohli třeba přidat pár mm na zadní křídlo, nebo pár cc objemu motoru".

      + 28 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        to je sice pravda, ale tlak je veličina proměnlivá v závislosti na teplotě. rozměr křídla nebo objem motoru je stálý......... 03
        jinak souhlas, ale pokud není procedura naprosto přesně dána a to včetně teplot, za kterých se má tlak měřit, obviňoval bych moji oblíbenou FIA a její technické oddělení ze špatné práce. opět 09

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama