Někteří jeho kolegové vyrazí do exotických míst odpočívat, jiní zvolí odlišnou formu zábavy, ale Max si čtyřtýdenní čekání na další Grand Prix bude krátit v městských ulicích a nasávat podmínky silničního provozu. "Využiji pauzy k tomu, abych dohnal chybějící lekce," prozrazuje Verstappen.
"Časový rozvrh je velice náročný, takže jsem některé musel odkládat a počkat, až bude čas. Podle právních předpisů v Belgii, kde momentálně žiju, je potřeba mít šest nebo sedm hodin praktických jízd, tak doufám, že to zvládnu včas... uvidíme," usmívá se Holanďan.
Je otázkou, jak se budou jeho instruktoři tvářit, pokud bude Max brzdit stejně pozdě jako v monopostu nebo přejíždět obrubníky stejným způsobem jako v F1. Většinou ale obdobné případy končí bezproblémovým vydáním řidičského průkazu. Ostatně to není jediný příklad, za mnohé stačí vzpomenout na někdejšího pilota F1 Hanse-Joachima Stucka. Ten, pravda, nejezdil bez řidičského oprávnění formuli 1, ale pod dohledem otce už před jejím získání závodil, a vůbec ne špatně. Jeho otec, Hans Stuck, rovněž účastník F1 a vítěz mnoha velkých závodů, sám nabádal zkušební komisi, aby synkovi nic neodpustila.