Mexičan po skončení jízd uvedl, že jeho hlavním cílem neměla být honba za nejlepším časem, ale testování nových materiálů v prototypech Pirelli a také ověřování aerodynamických inovací.
"Opravdu jsem měl z dneška velice dobrý pocit, mohl jsem zvyšovat tlak na ostatní a jet opravdu rychle, pro mě to byl veskrze pozitivní dojem," hodnotil svůj výkon Guttiérez. "Šlo především o testy pneumatik a prověření některých aerodynamických sekcí, abychom mohli pokračovat úspěšně v nastoupené cestě."
Esteban se během svého pobytu na Red Bull Ringu nevyhnul ani drobnému zaváhání. Na rozdíl od předchozí nehody Antonia Fuocca však pouze vyjel na štěrkové lože, ze kterého se dokázal vrátit zpět na trať. "Měl jsem tam jeden nepříjemný okamžik, kdy jsem jel až příliš na limitu ve snaze prověřit některé funkce vozu. Ale vůz zůstal nepoškozen, dopadlo to dobře," popisoval kritický okamžik Guttiérez.
Také testpilot Ferrari je vděčný za všechny příležitosti, kdy může usednout do kokpitu. Doufá, že jeho poznatky přispějí k dalšímu zlepšení Scuderie Ferrari. "Vždy je to úžasné, sedět za volantem F1, a pokaždé děkuji týmu, že tu možnost mám. Z odvedené práce mám velice dobrý pocit, získali jsme během testů velké množstí dat, které teď půjdou do Maranella na analýzu," dodává Esteban.