Toyota potřebuje opět bodovat

Karel Bařina, 7. září 2004, 22:51 Google+

Po testech v Monze minulý týden jede kolínský tým na Velkou cenu Itálie v optimistické náladě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota

Toyota | foto: Panasonic Toyota Racing

Sdílejte článek

Motor je zřejmě silnou stránkou monopostu Toyoty TF104B a to je základ úspěchu na vysokorychlostní trati v Monze, kde se o víkendu koná 15. závod letošní sezóny.

Loni musel Olivier Panis odstoupit pro poruchu brzd, zatímco Christiano da Matta havaroval. Letos pojede místo da Matty znovu Ricardo Zonta a pokusí se získat body, o které nešťastně přišel vinou techniky na konci závodu.

Ricardo Zonta: "Ve Spa jsme všem ukázali, že můžeme být čtvrtí a to dodává jistotu mně i týmu. Cítím, že si s autem rozumím a mohu hodně tlačit, abych z něj dostal maximum. V Monze se nám určitě povede lépe než na pomalých tratích. Ale stále máme co zlepšovat, abychom dojížděli na bodech. Velká cena Itálie je posledním evropským závodem, tak doufám, že se nám tady podaří uspět a nabrat rychlost před odjezdem do Číny, Japonska a Brazílie."

Olivier Panis: "Pro tento víkend jsem pozitivně naladěn. Máme velmi silný motor, který nám na dlouhých rovinkách v Monze určitě pomůže. Šasi i aerodynamika se opět zlepšili, takže pokud budeme mít dobré pneumatiky a závod bude bez problémů, měli bychom bodovat. Je těžké teď odhadovat, jak se vede ostatním po posledních testech, ale po zisku jednoho bodu ve Spa se teď zaměříme na posun kupředu v poháru konstruktérů. Musíme zmenšit ztrátu na prvních šest týmů."

Foto: Panasonic Toyota
""
""
""
Vytisknout

Diskuze: Toyota potřebuje opět bodovat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Alonso, Fernando

Renault řeší problém s těsněním

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud