"Bylo to vlastně jednodušší, než jsem očekával. Jízdy na simulátoru mi s výkonností hodně pomohly a já jsem dokázal zvládnout auto velmi brzy. Největším rozdílem pro mě bylo posilované řízení - to, jak to je fyzicky jednoduché ve srovnání s vozem GP2," popisuje 24letý Brit.
"Myslel jsem si, že to bude těžší, ale přišlo mi to vlastně docela jednoduché, takže to bylo příjemné. Bylo to skvělé pracovat s inženýry. Ve srovnání s GP2 jich máte tolik, což je jedním z hlavních rozdílů. Takže jsem si svůj čas ve voze F1 užil a už se nemůžu dočkat, až se do něj dostanu znovu," těší se nováček, který letos absolvoval své první dva závody v GP2, v nichž skončil nejvýše 14.
Na co se zaměřovali s Force Indií, která stále čeká na svůj velký balík vylepšení? "Procházeli jsme hodně věcí - něco z korelace se simulátorem, pozorovali jsme, co dělají rozdíly v nastavení, aby viděli, zda je to ve voze stejné jako na simulátoru. Odjel jsem několik aerodynamických a výkonnostních jízd, 10 kol opravdu ne naplno, protože toho stále máme ještě dost v zásobě."
Ujet napoprvé 500 km se současným vozem F1 nečiní mladíkům žádné problémy
(foto: Sahara Force India)
"Myslím, že jsme na ně svou práci během mého prvního dne s vozem F1 zapůsobili. Podle mě jsou spokojení, takže teď budeme počkat a uvidíme, zda nezazvoní telefon. Být součástí týmu F1 a dostat tuto možnost je už tak skvělé a já bych to rád dále rozvíjel," dodává Yelloly po prvním dnu s Force Indií, která oznámila, že hodlá brzy přijmout třetího jezdce.