Na konci každého roku Formula One Management sečte příjmy ze tří zdrojů - poplatků za pořádání, vysílacích práv a dalších (sem spadá např.: reklama kolem tratí, příjmy z paddocku). 65 % z těchto peněz poté rozdělí mezi týmy, které se pro obdržení peněz kvalifikovaly.
Avšak z těchto 65 % je jen 50 % rozděleno mezi týmy podle jejich umístění v šampionátu. Zbylých 15 % jde automaticky Ferrari, Red Bullu, Mercedesu, McLarenu a Williamsu jako prémie. Tyto prémiové platby hlavním týmům byly odsouhlaseny bilaterální smlouvou v roce 2012 - ještě před vypršením Concorde Agreement.
Takže například v roce 2014 Ferrari obdrželo za umístění v šampionátu 67 milionů USD, o 25 milionů USD méně než mistrovský Mercedes. Jenže Scuderia také obdržela dalších 97 milionů USD ve formě prémiové platby. Celkem si tedy Italové přišli na 164 milionů USD, což je více než kterýkoliv jiný tým.
Ferrari dostává na prémiových platbách 97 milionů USD, Red Bull 74, Mercedes a McLaren po 34 a Williams 10 milonů USD (foto: Scuderia Ferrari)
Red Bull, který byl mezi konstruktéry druhý, si celkem přišel na 156 milionů USD (druhá nejvyšší částka), třetí byl Mercedes se 126 miliony USD. McLaren, který vyjel jen dvě podiová umístění, si přišel na 98 milionů USD, což je čtvrtá nejvyšší vyplacená částka.
Naproti tomu Williams, který získal mezi konstruktéry třetí místo a jeho jezdci vyjeli 9 podií, dostal "jen" 83 milionů USD. Za McLarenem o jedno místo níže skončila Force India (celkem o 26 bodů méně), ale vyinkasovala o 38 milionů USD méně než stáj z Wokingu - celkem tedy 60 milionů USD.
Dále následuje Toro Rosso, které celkem obdrželo 54 milionů USD, Lotus (51 milionů USD), Marussia (48 milionů USD) a Sauber (44 milionů USD).