Nemáš o tom vôbec predstavu,... ...lebo na stolici Red Bullu testujú celé auto, kde im všetko doprajú aj vibrácie, lebo testujú nielen pohonnú jednotku, ale celé auto, aj nápravy, t.j. pružiny a tlmiče, kde celé auto cvičí a aj kapotáž je na pohonnej jednotke, to však nie je dôvod, aby nebola dodržaná teplota chladiacej kvapaliny, aké je pre prevádzku predpísaná a bola napríklad vyššia.
Dôvod môže byť aj iný a to riadiaci SW, ktorý procesy, ktorých je tam neúrekom neriadi, pri závode optimálne a to preto, lebo v prvom rade je na programe výkon a to spôsobuje odchylku jednotlivých komponentov od žiadanej hodnoty, prípadne preregulovanie a tým smerovanie k poruche niektorej časti a jej najslabšieho miesta. Ty si si to až nereálne moc zjednodušil na triviálne veci, ktoré sú v skutočnosti nereálne, lebo sa jedná o veľmi komplikovaný systém HW riadený SW, kde každé prečo, má svoje preto.
A všetko sa predvídať nedá, preto sa to nemôže zaviesť ani do testov.
Porovnanie aerotunela a stolice, je v analógii, nie skutočnosti, čo si zase zle pochopil.
Takže vysvetľovať ti, čo to analógia vôbec je, je zbytočnosť ak to nechápeš. Nájdi si to v slovníku, aby si veril, že ťa nik nezavádza.
Bola však myslená tak, že nikdy pri simulácii nedospeješ na 100% k výsledku, len sa priblížiš (konverguješ) a to viac, alebo menej k reálnej skutočnosti a v tom je tá analógia (podobnosť), lebo aj podmienky na trati sú stále iné a preto sa autá vždy nastavujú vzhľadom na ne.
Treba rozumieť jednotlivým pojmom, potom to už ide samo !