DISKUZE K ČLÁNKU Renault: V naší továrně něco není v pořádku, je to podobné jako s aerodynamikou

Renault přiznává, že někde v jeho ověřovacím procesu v továrně ve Viry dochází k chybě. Motory na testovacích stolicích spolehlivě fungují, ale na trati pak selhávají.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault: V naší továrně něco není v pořádku, je to podobné jako s aerodynamikou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 18.05.2015 23:04 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • anonym

    95.102.115.XXX
    nebude to nahodou tym, ze tie motory na ICH testovacej stolici nepracuju v tak extremnych podmienkach ako ked ich naistaluju do auta?

    ak ten isty motor prezije na testovacom stanovisku 3000km ale v aute vydrzi len 300km tak je jasne, ze pri testovani ten motor nedostatocne zatazuju ci uz teplom, vybraciami,...

    to je take tazke dopriat motorom pri testovani trochu vybracii, spravit im kapotaz aby mali teplucko ako v aute, dat im len tolko chladenia kolko sa im dostane v aute,....

    a s aerotunelom to nieje dobre porovnanie len tam testuju 60% model zatial co oni testuju realny motor nie ziadny 60% model

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Nemáš o tom vôbec predstavu,... ...lebo na stolici Red Bullu testujú celé auto, kde im všetko doprajú aj vibrácie, lebo testujú nielen pohonnú jednotku, ale celé auto, aj nápravy, t.j. pružiny a tlmiče, kde celé auto cvičí a aj kapotáž je na pohonnej jednotke, to však nie je dôvod, aby nebola dodržaná teplota chladiacej kvapaliny, aké je pre prevádzku predpísaná a bola napríklad vyššia.
      Dôvod môže byť aj iný a to riadiaci SW, ktorý procesy, ktorých je tam neúrekom neriadi, pri závode optimálne a to preto, lebo v prvom rade je na programe výkon a to spôsobuje odchylku jednotlivých komponentov od žiadanej hodnoty, prípadne preregulovanie a tým smerovanie k poruche niektorej časti a jej najslabšieho miesta. Ty si si to až nereálne moc zjednodušil na triviálne veci, ktoré sú v skutočnosti nereálne, lebo sa jedná o veľmi komplikovaný systém HW riadený SW, kde každé prečo, má svoje preto. 19 A všetko sa predvídať nedá, preto sa to nemôže zaviesť ani do testov.
      Porovnanie aerotunela a stolice, je v analógii, nie skutočnosti, čo si zase zle pochopil. 02 Takže vysvetľovať ti, čo to analógia vôbec je, je zbytočnosť ak to nechápeš. Nájdi si to v slovníku, aby si veril, že ťa nik nezavádza. 18 11 Bola však myslená tak, že nikdy pri simulácii nedospeješ na 100% k výsledku, len sa priblížiš (konverguješ) a to viac, alebo menej k reálnej skutočnosti a v tom je tá analógia (podobnosť), lebo aj podmienky na trati sú stále iné a preto sa autá vždy nastavujú vzhľadom na ne. 01 Treba rozumieť jednotlivým pojmom, potom to už ide samo !

      + 17 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama