Kimiho kolo v Indianapolisu

ar1, 15. června 2004, 10:07 Google+

Kimi Raikkonen se v loňském závodě v Indianapolisu představil ve velmi dobré formě. Startoval z Pole-position a závod dokončil na druhé pozici za Michaelem Schumacherem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Räikkönen, Kimi

Räikkönen, Kimi | foto: McLaren

Sdílejte článek

Mladý Fin si zdejší známou trať Indianapolis Motor Speedway velmi užil a už se těší na návrat a další dobrý výsledek v letošním roce, přejme mu to.

A nyní nám Kimi popíše jedno kolo tohoto amerického okruhu:

“Na startovní rovince zrychluji na 335 km/h a využívám 7. rychlostní stupeň v době, kdy přejíždím legendární pás z cihel. Následně musím prudce brzdit abych projel pravotočivou zatáčku a další pomalé esíčko. 90ti stupňovou zatáčku projíždím tak v 90 km/h a na 2. rychlostní stupeň a jedu do stejné levotočivé zatáčky, kterou jedu také na dvojku ve 115 km/h.“

“Trať se mírně otáčí doprava a akceleruji do zatáčky č. 4. Potom brzdím z top rychlosti 225 km/h na 128 km/h a točím na pravou ruku. Krátce pustím pedál a projedu pátou zatáčku, která je ve sklonu 45 stupňů na pravou ruku, zde jedu 115 km/h a na dvojku.“

“Další rychlý úsek vede na zatáčku č. 6, která je ve 180 stupních. Následuje esíčko se zatáčkou č. 7, zde se projíždí podobnými rychlostmi jako doposud a obracím se směrem k cíli. Akceleruji směrem k devadesáti stupňové zatáčce č. 8, kde jedu 290 km/h a na 7. rychlostní stupeň před bržděním na 120 km/h, kde řadím trojku do levotočivé zatáčky.“

“Zatáčky č. 9 a 10 následují hned. Pomalá pravotočivá se jede v 75 km/h a na 1. rychlostní stupeň a zvyšuji otáčky pro zatáčku č. 10, jenž je na levou ruku. Rychlý výjezd směřuje k poslední zatáčce před otevřeným oválem, kde dosahuji 200 km/h a brzdím na 130 km/h. do zatáčky na pravou ruku“.

“Akceleruji a vjíždím na okruh, kde se trať spojuje s oválem. Co nejrychleji zařadím sedmičku a jedu na plný plyn zatáčku č. 12 a 13 znovu na start / cíl. 12. zatáčka se jezdí něco kokem 250 km/h a pak se dosahuji rychlosti kolem 305 až 335 km/h do dalšího kola.“

Foto: West McLaren Mercedes
Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Kimiho kolo v Indianapolisu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - o víkendu bude na dráze testovat vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Montoya, Juan Pablo

Montoya se těší na návrat do Ameriky

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

  2. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  3. Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

  4. F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

  5. Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

  6. Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud