Při podzimních testech se Renault soustředil na učení a poznávání nových plášťů Bridgestone, které používají všechny týmy po odchodu konkurenta Michelin.
„Nejsme sice ještě v Austrálii, ale stále ještě nerozumíme všemu o nových pneumatikách,“ uvedl Symonds. „Myslím si, že jsme v dobré pozici co se týče opotřebení pneumatik, ale zatím jsme nerozluštili tajemství jak získat maximální výkon plášťů v prvním kole.“
Technický ředitel si plně uvědomuje mírnou ztrátu na Ferrari a McLaren, kterou ukázaly dosavadní testy. Bohužel musel přiznat, že problém není jen v prvním kole.
„Zatím jsme viděli, že ztrácíme několik desetin proti nejrychlejším vozům v různých podmínkách, a to jak v prvním kole, tak při dlouhých jízdách.“
Jediným řešením je podle Symondse znovu a ještě usilovněji zkoumat zákonitosti a souvislosti nových pneumatik a nastavení šasi. „Musíme na tom pracovat zatraceně tvrdě.“