DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl
Šéf Red Bullu Christian Horner hájí své požadavky po vyrovnání výkonu pohonných jednotek v důsledku dominance Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
odin
12:54 20.03.2015 77.240.96.XXXMiku s demagogy se musím bavit demagogicky, jinak nemám šanci dokázat, že jde o demagogii. Např. ty Hornerovi věříš snad vše a pokud ne, tak jeho demagogii alespoň obhajuješ. Kolikrát jsem zrovna tebe tady přesvědčoval (zbytečně), že chování RedBullů je demagogické a účelové. Za ta léta jsem ti tu předložil spousty příkladů nefér chování RedBulláků z nichž drtivá většina byla pro tebe nepřijatelná.
1) psal jsem o rozdílech 0,5sec/kolo a 5 sec/kolo. I já si uvědomuji že to rozdíl je. Ale výsledek je v obou případech stejný. Teorie: Při rozdílu 0,5 sec/kolo a závodu 65 kol činí rozdíl v cíli 32,5sec. Což je zhruba rozdíl letos v Austrálii. ( tam se jelo jen na 58 kol). Při rozdíli 5sec/kolo činí rozdíl 325sec. Čili přes 5 minut. Ale o domunanci jde tak, jako tak. Jenom před týmy v zadu je více práce při snaze o stáhnutí náskoku.
2) Vettel v prvních třech kolech většinou dokázal těch 10 sec najet, což představuje přes 3 sec/kolo. Pak najednou mu záhadně přestalo auto jet a byl stejně rychlý jako zbytek pole. Aby se mu na konci závodu najednou znovu auto rozjelo a on zajel nejrychlejší kolo v závodě. Tohle zase vysvětli ty mně. Když o mně tvrdíš, že jsem demagog.
a) Ale RBR byl dominantní i v kvalfikacích. A pokud některé nevyhrál, pak šlo o náhodu, nebo omyl. O takový, jakým argumentuješ ty v případě loňských porážek Merglu.
b) I Mercedes měl loni pár závodů těsných. Což neznamená, že by nebyl dominantní, tak jako RBR v minulosti.
c) Tahle otázka je od tebe snad drzost? Webbera jsme tu probírali horem dolem, jeho postavení dvojky v RBR. Opět všechno marné. Kdo nechce chápat nepochopí. Poslední oprvdový souboj mezi piloty RBR bylo Turecko 2010, kde Vettel Vebbera sejmul a ještě z něho dělal "idiota". Od té doby spolu bojovat nemohli a vše bylo podřizováno Vettelovi. U Mercedesu oba piloti naposledy spolu bojovat nemohli v Malajsii 2013. Tedy pravý opak toho, jak to chodilo u RedBulláků.
d) na to ti dost přesně odpověděl Alfred
e)opět ti odpověděl Alfred. Problém je, že letošní výsledky z Austrálie svědčí, že Mergl má náskok 0,5-0,6sec/kolo před Ferrari, zatímco loni měl cca 0,43sec/kolo před RedBully. Proto Horner kvičí a jeho věrní s ním.
3) Jaké indicie máš na mysli? Dostal snad Hamilton nějaké součástky z Nicova auta? Jezdil Nico s prázdnou nádrží a bez kol? Nevšiml jsem si. Ale možná máš více informací. Tak sem s nimi.-
Mike17
18:15 20.03.2015 93.99.87.XXXDobře, jsem rád, že tu demagogii aspoň uznáš.
Pokud bude Horner napadán za to, že řekne pravdu (že dominance Mercedesu je mnohem větší), pak ho obhajovat budu.
1. Problém je v tom, že těch 0,5s na kolo měl RB v roce 2013 je 3x (SLOVY TŘIKRÁT). Průměrný rozdíl na závod máš v reakci na Alfreda o kousek výš. Vyděli si to počtem kol. Ale OK. 0,5s nebo 5s je vždy nuda, to pravdu máš.
2. Ono to bylo probíráno několikrát, proč byl RB v prvních kolech o hodně rychlejší. Jednak měli foukání na gumy, které jim umožnilo mít na začátku závodu zahřátější gumy. A jednak RB vždy kašlal v prvních kolech na gumy (když měl PP), aby si vybudoval náskok. Protože měl malou rychlost na rovinkách, nemohli riskovat předjetí na DRS, které by nemohli vrátit. Potvrzuje to i fakt, že v některých závodech Vettel opět ujel a přesto pak byl dojet a předjet. Jak by mohl, kdyby na začátku ujížděl kvůli dominantnímu vozu??? To to vítězství daroval?
a) Odine ani náhodou. RB vyhrál 11 z 19-ti kvalifikací. 8 prohraných není náhoda!!! V kolika kvalifikacích měli problémy? V jedné? Ve dvou? Víc asi ne!
b) Mercedes měl 1 těsný!!! Ten poslední. Kdy to měl Lewis na háku, protože Nico odpadl. Další nejtěsnější bylo Rakousko (o kterém jsem psal) kde měl Wiiliams skvělou formu a přiblížil se na "těsných" 8,1s.
c) nebavíme se o předjíždění. Proč nedojížděl Mark druhý, když měl tak dominantní vůz a neměl technický problém???
d) tak odpovím stejně i tobě: V Singapuru byly tuším 2 SC a Vettel vyhrál o 32,6s. Kolik jich vyjelo v Německu, že vyhrál o 1s? Nebo v Japonsku, když vyhrál o 6s? Jednou se mu chce budovat náskok, podruhé ne?
e) opět odpovím stejně. Kde ztratil v letech 2010-13 RB 0,8s z kvalifikační rychlosti? Podle mne jel Mercedes v úsporném režimu. Není v jejich zájmu dát všem kolo. To už by nebrečel jen RB, ale všichni diváci.
3. Dostal někdy Mark zákaz předjíždět Seba na začátku sezony jako Nico? Proč dostává Nico strategie znemožňující předjet Lewise? Kimiho taky 2x špatně přezuli, dokonce v jednom závodě. Je už dvojka u Ferrari? Aby bylo jasno, nemyslím si, že někdo úmyslně kazí závody Nicovi, Kimimu ani Markovi. Ale nevidím mezi nimi velký rozdíl.-
odin
17:47 22.03.2015 77.240.96.XXXCo se týče demagogie, tak mám radost, že moje úsilí přeci jen nebylo zbytečné. Ještě před čtyřmi roky, na demagogické Hornerovy kecy, které jsem vyvracel, jsi mi odpověděl, že věříš víc lidem, kteří se pohybují v prostředí F1, než mně, nebo jiným diskutérům. Dnes už uznáváš, že i Horner plácá nesmysly. Jaký to pokrok !!! Za další čtyři roky, budeš možná ochoten i přemýšlet a budeš umět ty jejich bláboly, sám rozpoznávat. Ale bude to fuška.
1) Miku, nuda je to vždy, když se o vítězství nemusí bojovat. A to Vettel nemusel až na pár výjímek nikdy. A své ekvilibristiky s průměry si odpusť. Jednak to nic nedokazuje, protože to jsou nesmysly, které o ničem nevypovídají.
Je jedno jestli jede na čele pilot s náskokem 2 sec. na druhého, který se mu nikdy nepřiblíží. Nebo když jede na čele pilot s náskokem 50 sec. na druhého, který se mu přiblíží na 30 sec.
Pokud se to opakuje v každém závodě, jde o dominanci a nudu.
V minulosti jsem mockrát právě RedBulláky kritizoval za TR, podrážení Webbera, intriky, účelovou kampaň za změnu pneu... Vždy jsi je obhajoval a dokazoval mi, že to nebyla pravda. Teď mi tu najednou napíšeš, že foukali na pneumatiky (přesně to z čehož jsem je vinil ještě před změnou). Mě jako diváka zajímají souboje o vítězství. A pokud nemohou být mezi piloty rozdílných týmů, vezmu za vděk alespoň souboji mezi piloty jednoho týmu. Což mi v případě Mercedesu, bylo dopřáno. Na rozdíl od intrikářů RedBulláků. Tam mohl předjíždět jen Vettel Webbera, opačně už nikoliv.
2) Jestliže Vettel ujížděl v každém závodě během pár kol konkurenci o 1,5-3 sec/kolo, pak se jistě o dominanci jedná. A o větší, než má Mergl. Důvody proč, si vymýšlej jaké chceš.
a) 11z 19 je dominance
b) ano. Vždyť jsem ti psal, že i Mergl měl některé těsné závody.
c) o tom jsme tu propsali spoustu času. Nebudu to pořád opakovat. Najdi si to ve starších příspěvcích.
d) Co já vím, třeba měl tech. problémy a tým mu nařídil dojet a nebudovat náskok...
e) Kde ztratili musí vědět především Horner. Já narážel na to, že loni byli za Mercedesy právě RedBulláci a tak je to tolik nerozčilovalo. Letos jsou za Mercedesy Ferrari s Williamsy a RedBully se propadly, tak Horner kvičí.
A pokud jde o zájmy. Tak Mergl jezdí v úsporném režimu a Vettel s RedBullem nejezdil, když si udržoval náskok? Jak vidět i tobě jde demagogie výborně.
3) Webber Seba předjíždět nesměl 3 sezóny po sobě a bylo jedno, zda byl začátek, či konec.
Závěr: Aby bylo jasno, já vyčítám Hornerovi účelovost jeho stížností. Vždyť oni také pracovali na zvýraznění jejich náskoku. Také rozpoutali kampaň za změnu pneu, aby měli jistý titul. Také podráželi Webbera, kde mohli, aby neohrožoval jejich jedničku. Tohle...-
odin
17:50 22.03.2015 77.240.96.XXXAž bude Nico jezdit bez kol a s prázdnou nádrží. Až Nicovi seberou součástky z jeho auta a dají je Lewisovi. Až budou na Nica řvát do rádia kódy týmové režie ve prospěch Lewise, pak budu stejně tvrdě vystupovat proti Mercedesu, jako vystupuji proti RedBullákům.-
Mike17
18:40 22.03.2015 93.99.87.XXXNico zatím nejezdí bez kol, Kimi už ano. Asi to Vettelovi u Ferrari Horner tajně zařizuje. Dokonce líp, stihl to 2x v jednom závodě.
Ale jo, třeba ještě někdy uvidíme mezi Lewisem a Nicem nějaký souboj. Ikdyž jsem žádný od Spa neviděl. Co mi to připomíná???
-
-
-
odin
11:28 23.03.2015 77.240.96.XXXAž bude Vettel rádiem žádat tým, aby mu Kimiho odstranili z cesty a Kimouš bude jezdit bez benzínu a kol, budu opět první, kdo na to upozorní. To neměj obavy.
Ale pořád nechápu souvislost Kimiho, respektive Ferrari s článkem, respektive s Hornerovými stížnostmi na Mercedes.
-
-
-
-
-
Mike17
18:35 22.03.2015 93.99.87.XXXJá jsem vždycky říkal, že RB nevěřím vše, tak se z údajného pokroku moc neraduj. Žádný není. Pokud bude tvrdit, že takovou dominanci neměli, pak se ho zastávat budu, protože neměli. Ve všech kritériích kromě počtu titulů (které Mercedes za 1 rok dosáhnout nemohl, ale jistě to dožene). Pokud budou všichni v F1 vidět něco jedním stylem, jako Malajsii 2013, tak nebudu věřit tomu jedinému, který to vidí opačně. Zvlášť když v F1 nikdy nepůsobil. To se nezmění.
1.Za ty 4 roky nevyhrál RB 36 závodů (ze 77). Téměř polovina není pro mne vyjímka. Takže v téměř polovině závodů vyhrál někdo jiný, tudíž se o vítězství bojovalo. Loni ty 3 byly vždy jen kvůli jejich problémům. To se o těch 36-ti tvrdit fakt nedá. Pokud bereš vítězství o 1s jako dominanci, pak není o čem se bavit. Pak téměř všechny vítězství v historii F1 byly dominantním způsobem.
Podrazy na Marka jsou tvoje verze, já nevidím žádný rozdíl mezi preferencemi pilotů u RB a Mercedesu.
Foukání na gumy nebylo nelegální, upozorňovat jsi na to mohl a nic to na tom nemění.
2. Jestli Mercedes ujede klidně na začátku o 3s na kolo, a pak bude předjet jako u RB, pak nebudu mít problém.
a) ano je. Jestli vyhraje Mercedes taky 11 a ve zbývajících 7-mi bude bojovat s někým o vítězství, budu spokojen. Pokud nevyhraje pouze 3 kvůli technickým problémům nebo vzájemné nehodě, nemá pro mne smysl se na to ani dívat.
b) Pro mne 1s a 8s je rozdíl. Jedno je boj o vítězství, druhé pohodlný náskok.
c) Propsali jsme tu spoustu času o Markových problémech. Co ty zbývající závody. Dávali mu speciální pomalý model vozu, aby Alíka náhodou neobral o bod?
d) Hmm, jasně. 6 závodů s náskokem do 10s a vždy technický problém, o kterém se nějak zapomněli zmínit. Prostě to nedává smysl.
e) Proč by měl Horner vědět, kde ztratil Mercedes 0,8s na kolo? Problém je v tom, že ve tvé logice jezdil tedy Vettel v úsporném režimu tak úporně, až prohrával závody. To mně zcela demagogicky připadá stupidní.
3. Na to že ho předjet nesměl, ho několikrát předjel, 12x dojel před Vettelem a z toho dokonce 4x těsně před tím. Že by si pánové od RB tolikrát nevšimli, že mají piloty v nesprávném pořadí? A chudám Webber to dodnes ani nepostřehl. Mimochodem Webber ohoržoval jejich "jedničku" v podstatě jen v roce 2010. Proč mu dělali největší prasárny v roce, kdy je dělilo skoro 200 bodů???-
odin
19:42 22.03.2015 77.240.96.XXXNemíním s tebou diskutovat o nesmyslech a (opět účelově) zjišťovat, kdo měl větší dominanci. Pro nás fanoušky F1 není nic atraktivního sledovat Vettela kroužit na čele, stejně jako, sledovat Hamiltona kroužit na čele. Alespoň tedy pro nezaujaté fanoušky. Pro vás Vettelovce potažmo RedBulláky, jde o traumatické stavy. Proto kvičíte spolu s Hornerem.
Jak jsem tu psal já a jak také napsal Oliver Panis. RedBulláci by si měli nejprve zamést před vlastním prahem.-
-
-
-
odin
12:18 23.03.2015 77.240.96.XXXA jaký je v tom pro nezaujatého fanouška rozdíl? Srovnám-li např. 2013 s 2014, tak pro mne to bylo úplně stejné z hlediska jasného vítěze PK. Z hlediska titulu jezdců to bylo jasné dávno v 2013 a z 95% i jasné v 2014. Jediný rozdíl byl, že u Merglu dostávali oba piloti volnost spolu bojovat a stejnou techniku i péči. U RedBullů bylo vše zaměřeno na Vettela.
Tak o jakém rozdílu dominance se tu pořád bavíš? Nebo ty jsi měl jiné pocity a ještě v posledním závodě sezóny 2013 jsi očekával zvrat?
Mně připadá, že jediný a podstatný rozdíl je pro Hornera tebe, Jense a další ten, že dominance RedBulláků vás těšila,protože jim fandíte. Dominance ostatních vám šíleně vadí, protože z ní nic nemáte (ani ten blažený pocit na dušičce, moci se ztotožnit s někým úspěšným).
Trocha nezaujatosti by neškodila.-
Mike17
12:38 23.03.2015 93.99.87.XXXV čem je rozdíl? Že to byla nuda až ve druhé půlce sezony.
Kdy bylo jasné, že titul získá Vettel? Po Monze? Po Spa?
Kdy bylo jasné, že to bude někdo z Mercedesu? Po Malajsii? Po Číně?
Letos? Před závodem v Austrálii!!!
V TOM je rozdíl.
V roce 2013 jsem viděl 5 závodů, kde bylo rychlejší auto než RB. V roce 2014 ANI JEDEN kde by byl někdo rychlejší než Mercedes.
V TOM je rozdíl.
Ano. Víc by se mi líbilo, kdyby vyhrál Rosberg. Ale protože jemu a Čudlíkovi fandím určitě víc jak Vettelovi, měla by mi z tohoto hlediska jejich dominance líbit. Nebo ne? Trochu ti to nedává smysl.
-
odin
12:56 23.03.2015 77.240.96.XXXNuda to byla po účelové změně pneu!!! Čili po Anglii. A před Anglií to byla nuda poloviční, protože RedBull tlačil opět účelově na Pirelli, aby dodávali tvrdší gumy. V čemž mu Pirelli vycházeli vstříc. Lotus to např. na měkkých uměl hodně dobře a nuda být nemusela. Jenže to se Hornerovi nehodilo, muset bojovat o vítězství. Stejně tak tobě a ostatním. Podívej se co jsi v té době psal.
Že Vettel získá titul bylo jasné po Malajsii. Však jsme se něco nahádali.
V 2013 si neuvědomuji žádný závod kdy byl někdo rychlejší jak RBR. Něco jiného je, že byla šance vyhrát díky strategii. Ale tu RedBulláci uťali proti Pirellovskou kampaní. S ostatním souhlas.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek