DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl

Šéf Red Bullu Christian Horner hájí své požadavky po vyrovnání výkonu pohonných jednotek v důsledku dominance Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 118, poslední 27.03.2015 16:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 47 lidí) 19.03.2015 09:00
Pokrytci většinou neví, že jsou pokrytci Už mě… »
» Hr3bec (Hlasovalo 24 lidí) 19.03.2015 09:11
No já chápu, že Hornerovi leží v žaludku to, že… »
» tom11 (Hlasovalo 15 lidí) 19.03.2015 09:22
ach ta paměť.... je veliký rozdíl, když je něco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                        • odin

                                                          odin

                                                          77.240.96.XXX
                                                          To tedy nemusel. Protože poslouchal úplně jiné kódy, jako "multi (kdoví kolik)".03
                                                          Ty sám jsi párkrát po dlouhých diskuzích uznal, že Webber byl u RBR dvojka. Ale i dvojka u RBR má jisté povinnosti. Teď mi připadá, že jsi to uznal, jen proto, abys neztratil tvář. Jaký smysl měla dvojka u RedBullu, když podle tebe, nic nemusela?
                                                          A o stupiditě vedení RBR si po událostech z poslední doby, myslím své.

                                                          + 2 / − 0

                                                          ohodnotit kladně záporně

                                                          Reagovat Nahlásit
                                                          • Mike17

                                                            Mike17

                                                            93.99.87.XXX
                                                            Odine, moje stanovisko pořád stejné. Mark byl dvojka, ale nikdy nemusel na trati Vettelovi uhýbat (pokud měl šanci sám) a nikdo mu nekazil úmyslně auto.
                                                            A ta tvoje oblíbená "multi" hláška zněla 21. Všichni kromě tebe pochopili, kdo měl číslo 2 a kdo číslo 1. Tudíž TR ve prospěch ubližované dvojky. 03

                                                            + 0 / − 2

                                                            ohodnotit kladně záporně

                                                            Reagovat Nahlásit
                                                            • odin

                                                              odin

                                                              77.240.96.XXX
                                                              Multi nebyla vyřčena RedBulláky poprvé až v Malajsii. Webber byl štěstím bez sebe, když poznal, jak TR ve prospěch protěžované dvojky u RedBulláků funguje. 14 dní se z toho vzpamatovával doma v Austrálii a rozmýšlel, zda má cenu s nimi pokračovat. Ti lidé v RedBullu něco jiného říkají a něco jiného dělají. Tvrdím to tady už 4 roky a konečně se toto mé řesvědčení začíná potvrzovat i z jiných zdrojů. Jsem zvědav, co vyleze z dnešní Renaultovsko-RedBullácké "konference".
                                                              V čem spočívala podle tebe role dvojky u RedBullu? Pořád to nechápu. Buď mají oba piloti stejné postavení a pak se od nich vyžaduje pouze vzájemný respekt v soubojích, aby nevznika kolize. Nebo je jeden jedničkou a druhý dvojkou a pak dvojka pomáhá jedničce získat více bodů případně titul. To co jsi vytvořil ty je kočkopes.03

                                                              + 4 / − 0

                                                              ohodnotit kladně záporně

                                                              Reagovat Nahlásit
                                                              • Mike17

                                                                Mike17

                                                                93.99.87.XXX
                                                                Když je někdo dvojka, nemusí mu proto někdo úmyslně dávat auto bez kol. To je kočkopes jen pro tebe. U Ferrari evidentně také měli piloty 1 a 2 a u Massy podle tebe nikdo auto nekazil. To není kočkopes? Rovný přístup? 03
                                                                Protože byl mark dvojka, dali křídlo Vettelovi, MOŽNÁ dali víc na jeho potřeby při vývoji a NĚKDY připravili strategii více pro jeho potřeby (Japonsko 2013). Dvojka byl oprávněně, stejně jako Massa na kolegu nestačil. Tečka.
                                                                Koukni na datum Odine. Nemám teď fakt čas řešit něco, co řešíme několik let a úplně se stejnými neustále se opakujícími argumenty.

                                                                + 0 / − 3

                                                                ohodnotit kladně záporně

                                                                Reagovat Nahlásit
                                                                • odin

                                                                  odin

                                                                  77.240.96.XXX
                                                                  U Massy úmyslně porušili pečeť, aby Alonsa dostali výš. Já jen tvrdím, že na tom byl Webber podobně jako Massa. A z mého pohledu hůře, protože ho obelhávali. Massovi škodili s jeho souhlasem. Massa moc dobře věděl, co je jeho povinnost na trati. Webberovi mazali med kolem huby a nakonec ho vždy podrazili. Kdyby si Vettel nebyl vědom svého postavení, pak by těžko hlásil do rádia, aby mu Webbera odstranili z cesty.
                                                                  Massa možná na Alonsa nestačil, ale Webber s Vettelem ve dvou (v jedné a půl) sezónách bojoval o titul. Tak že na Vettela stačil. To je zase můj rovný přístup.
                                                                  Máš pravdu nemá to cenu.03

                                                                  + 3 / − 0

                                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                                  Reagovat Nahlásit
                        • Nasir

                          213.216.61.XXX
                          Miku, můžeš nám vysvětlit, v čem je rozdíl v atraktivitě, když vítěz dojede 30 sekund před soupeři z jiných stájí a když dojede 45 sekund a dá o kolo jedno auto navíc?

                          + 4 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Mezi 20-ti, 30-ti a 45-ti rozdíl velký není. To jsem také nikde netvrdil, že? Rozdíl je v tom, kolikrát těch 20s za sezonu uvidím. 3x u RB a 11x u Mercedesu rozdíl je. 03

                            + 2 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Odine, Odine. Už zase je pro mne Vettel nejlepší pilot? Někdy někde jsem psal o neporazitelných limonádách? 20

                12 12 12

                + 4 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Miku nebuď vztahovačný. Myslel jsem Hornera, který nemůže přenést přes srdce, že už nepatří ke špičce.

                  + 5 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    OK beru. Jen se to blbě chápe, protože se tu hádáš se mnou a ne s Hornerem. 03

                    + 4 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      A jak to mám podat, když se Hornera zastáváš v každé kravině?

                      + 3 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Že se Hornerovi zhroutil svět? 13

                        + 4 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          No a co tedy? Když tak kvičí. Byl zvyklý na slávu a úspěchy, najednou jde od desíti k pěti. Tak kope na všechny strany a žádá nesmysly, které nemají žádnou oporu v pravidlech. Opět by mne zajímal tvůj názor na Hornerovo počínání.

                          + 5 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Nelíbí se mi to, ale chápu ho. Přesně za tohle je placen. 03

                            + 4 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              "Přesně za tohle je placen" Teď si vezmi, že se takto budou chovat všichni šéfové týmů.
                              Proč si nestěžoval před dvěma -čtyřmi lety, že ho nebaví vyhrávat a že F1 ztrácí na divácké atraktivitě?
                              A dokážeš stejně tak, jako Hornera, pochopit i fanoušky, kterým se toto jednání nelíbí do té míry, že to dají (na rozdíl od tebe) najevo? Nebo si z tvého pohledu dovolujeme moc, když kritizujeme Pánaboha Hornera?

                              + 5 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Ale on je placen jedním týmem, ne všemi. A je placen za to, že pro ten jeden tým bude dělat cokoliv, aby ho dostal zpět na špici. A dělá to dobře. Jistě ne líbivě a sympaticky.
                                Pokud ho kritizuješ za to, že brečí, tak nemám problém. Mám problém, když označíš jeho tvrzení o NE TAK VELKÉ DOMINANCI za lež. Pro tebe je jedno, jak velká je. Pro něj, pro mne a i pro některé další fanoušky to rozdíl je.
                                Tlaky Ferrari na změny motorů ti nevadí? Vždyť dělají to samé, jen jiným způsobem.03

                                + 3 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Ale já jsem ho ze lži v tomto případě neobvinil. Napsal jsem cosi o stokrát opakované lži, jež se stává pravdou. Což je rčení. Nikoliv obvinění Hornera, že lže, když říká, že neměli tak velikou dominanci. A pak jsem jej obvinil, že lže, když tvrdí, že díky zmrazení motorů nelze dohnat náskok. Což opět nemá s výše citovaným výrokem nic společného.
                                  Tlaky Ferrari na změnu motorů mi nevadí. Protože nevydírají, nevyhrožují, nepomlouvají, ale jednají. Např. i jejich formule budoucnosti mi je docela sympatická "akce" (nikoliv to jak auto ztvárnili), ale jak to udělali. Předhodili do placu pár obrázků, jak by mohla (měla) formule vypadat. Vyzvali týmy, aby učinili totéž dle jejich představ. A na fanoušcích je se k tomu vyjádřit. Nikdo netvrdí, že to tak musí být. Možná se z toho uskuteční 70%, možná 10%, možná nic. Ale je to bez emocí a v klidu.
                                  Mně by se také více líbilo, kdyby se boje o titul účastnilo více pilotů z více stájí, ale nelíbí se mi způsob alá ubulení Red Bulláci. "Zakžte Mercedesu dominanci!!!" To budu raději dalších deset let sledovat jak Hamík překonává všechny rekordy.02

                                  + 5 / − 3

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Dobře. Sice nevěřím tomu, že s tím zmražením někdo do 5-ti let Mercedes dostihne. Ale i mě je momentální přístup Ferrari sympatičtější. Jen rozhodně nevěřím, že to dělají pro diváky.
                                    Tak to nechme tak. 03

                                    + 3 / − 4

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama