DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl
Šéf Red Bullu Christian Horner hájí své požadavky po vyrovnání výkonu pohonných jednotek v důsledku dominance Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
18:14 26.03.2015 77.240.96.XXXTo tedy nemusel. Protože poslouchal úplně jiné kódy, jako "multi (kdoví kolik)".
Ty sám jsi párkrát po dlouhých diskuzích uznal, že Webber byl u RBR dvojka. Ale i dvojka u RBR má jisté povinnosti. Teď mi připadá, že jsi to uznal, jen proto, abys neztratil tvář. Jaký smysl měla dvojka u RedBullu, když podle tebe, nic nemusela?
A o stupiditě vedení RBR si po událostech z poslední doby, myslím své.-
Mike17
09:41 27.03.2015 93.99.87.XXXOdine, moje stanovisko pořád stejné. Mark byl dvojka, ale nikdy nemusel na trati Vettelovi uhýbat (pokud měl šanci sám) a nikdo mu nekazil úmyslně auto.
A ta tvoje oblíbená "multi" hláška zněla 21. Všichni kromě tebe pochopili, kdo měl číslo 2 a kdo číslo 1. Tudíž TR ve prospěch ubližované dvojky.-
odin
10:33 27.03.2015 77.240.96.XXXMulti nebyla vyřčena RedBulláky poprvé až v Malajsii. Webber byl štěstím bez sebe, když poznal, jak TR ve prospěch protěžované dvojky u RedBulláků funguje. 14 dní se z toho vzpamatovával doma v Austrálii a rozmýšlel, zda má cenu s nimi pokračovat. Ti lidé v RedBullu něco jiného říkají a něco jiného dělají. Tvrdím to tady už 4 roky a konečně se toto mé řesvědčení začíná potvrzovat i z jiných zdrojů. Jsem zvědav, co vyleze z dnešní Renaultovsko-RedBullácké "konference".
V čem spočívala podle tebe role dvojky u RedBullu? Pořád to nechápu. Buď mají oba piloti stejné postavení a pak se od nich vyžaduje pouze vzájemný respekt v soubojích, aby nevznika kolize. Nebo je jeden jedničkou a druhý dvojkou a pak dvojka pomáhá jedničce získat více bodů případně titul. To co jsi vytvořil ty je kočkopes.-
Mike17
10:56 27.03.2015 93.99.87.XXXKdyž je někdo dvojka, nemusí mu proto někdo úmyslně dávat auto bez kol. To je kočkopes jen pro tebe. U Ferrari evidentně také měli piloty 1 a 2 a u Massy podle tebe nikdo auto nekazil. To není kočkopes? Rovný přístup?
Protože byl mark dvojka, dali křídlo Vettelovi, MOŽNÁ dali víc na jeho potřeby při vývoji a NĚKDY připravili strategii více pro jeho potřeby (Japonsko 2013). Dvojka byl oprávněně, stejně jako Massa na kolegu nestačil. Tečka.
Koukni na datum Odine. Nemám teď fakt čas řešit něco, co řešíme několik let a úplně se stejnými neustále se opakujícími argumenty.
-
odin
11:30 27.03.2015 77.240.96.XXXU Massy úmyslně porušili pečeť, aby Alonsa dostali výš. Já jen tvrdím, že na tom byl Webber podobně jako Massa. A z mého pohledu hůře, protože ho obelhávali. Massovi škodili s jeho souhlasem. Massa moc dobře věděl, co je jeho povinnost na trati. Webberovi mazali med kolem huby a nakonec ho vždy podrazili. Kdyby si Vettel nebyl vědom svého postavení, pak by těžko hlásil do rádia, aby mu Webbera odstranili z cesty.
Massa možná na Alonsa nestačil, ale Webber s Vettelem ve dvou (v jedné a půl) sezónách bojoval o titul. Tak že na Vettela stačil. To je zase můj rovný přístup.
Máš pravdu nemá to cenu. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
15:32 23.03.2015 77.240.96.XXX"Přesně za tohle je placen" Teď si vezmi, že se takto budou chovat všichni šéfové týmů.
Proč si nestěžoval před dvěma -čtyřmi lety, že ho nebaví vyhrávat a že F1 ztrácí na divácké atraktivitě?
A dokážeš stejně tak, jako Hornera, pochopit i fanoušky, kterým se toto jednání nelíbí do té míry, že to dají (na rozdíl od tebe) najevo? Nebo si z tvého pohledu dovolujeme moc, když kritizujeme Pánaboha Hornera?-
Mike17
15:58 23.03.2015 93.99.87.XXXAle on je placen jedním týmem, ne všemi. A je placen za to, že pro ten jeden tým bude dělat cokoliv, aby ho dostal zpět na špici. A dělá to dobře. Jistě ne líbivě a sympaticky.
Pokud ho kritizuješ za to, že brečí, tak nemám problém. Mám problém, když označíš jeho tvrzení o NE TAK VELKÉ DOMINANCI za lež. Pro tebe je jedno, jak velká je. Pro něj, pro mne a i pro některé další fanoušky to rozdíl je.
Tlaky Ferrari na změny motorů ti nevadí? Vždyť dělají to samé, jen jiným způsobem.-
odin
16:23 23.03.2015 77.240.96.XXXAle já jsem ho ze lži v tomto případě neobvinil. Napsal jsem cosi o stokrát opakované lži, jež se stává pravdou. Což je rčení. Nikoliv obvinění Hornera, že lže, když říká, že neměli tak velikou dominanci. A pak jsem jej obvinil, že lže, když tvrdí, že díky zmrazení motorů nelze dohnat náskok. Což opět nemá s výše citovaným výrokem nic společného.
Tlaky Ferrari na změnu motorů mi nevadí. Protože nevydírají, nevyhrožují, nepomlouvají, ale jednají. Např. i jejich formule budoucnosti mi je docela sympatická "akce" (nikoliv to jak auto ztvárnili), ale jak to udělali. Předhodili do placu pár obrázků, jak by mohla (měla) formule vypadat. Vyzvali týmy, aby učinili totéž dle jejich představ. A na fanoušcích je se k tomu vyjádřit. Nikdo netvrdí, že to tak musí být. Možná se z toho uskuteční 70%, možná 10%, možná nic. Ale je to bez emocí a v klidu.
Mně by se také více líbilo, kdyby se boje o titul účastnilo více pilotů z více stájí, ale nelíbí se mi způsob alá ubulení Red Bulláci. "Zakžte Mercedesu dominanci!!!" To budu raději dalších deset let sledovat jak Hamík překonává všechny rekordy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek