DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl
Šéf Red Bullu Christian Horner hájí své požadavky po vyrovnání výkonu pohonných jednotek v důsledku dominance Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
anonym
10:39 20.03.2015 78.41.168.XXX1, kolik vyhrál RB závodů o vteřinu a kolik Mergl o minutu? Žádný, průměrně to bylo u obou o 25-30 sekund od nejbližší konkurence
2. RBR nevyhrál PK nikdy v posledním závodě, že Vettel musel o PJ "bojovat" v posledních zvodech je Vetteloa vizitka a hlavně Alonsova. Kdyby stupidně neboural jako třeba s Webberem v Turecku a Buttonem v Belgii, tak mohl mít taky vymalováno - ostatně v r.2011 a 2013 tě usvědčuje z hlouposti...-
Mike17
17:38 20.03.2015 93.99.87.XXX1. Rb vyhrál závod o 1s v Německu.
Průměrný náskok Mercedesu ve všech 19-ti závodech 2014 je 18,78s (při vítězstvích 23,1s).
Průměrný náskok RB ve všech 19-ti závodech 2013 je 5,46s (při vítězstvích 14,9s).
Je to srovnatelné?
2. Ááááááno, Alonso je ten geniální pilot, co nikdy nebourá, že? Třeba v tom roce 2013 v Malajsii, nebo 2012 v Japonsku?
Jinak Jens naráží nejspíš na to, že těžko mohl být RB dominantní v letech 2010 a 2012.-
Alfred
18:07 20.03.2015 78.41.168.XXX1. Jenže v tom samým Německu měl páty v cíli kolovou ztrátu - což se nepodařilo ani Merglu loni...Ten průměr o ničem nevypovídá, Hamilton s Rosbergem se prali o vítězství až do cílové pásky, Vettel si ve většině případů jen udržoval náskok 10 vteřin, který měl už 6-7 kole a nikdo jej neohrozoval
Proč srovnáváš ausgerecht sezonu RB z 2013, klidně to zkus sezonou 2011
RBR vyhrál v roce :
2010 15 kvalifikací z 19..... (Vettel 10 52,63%)
2011 18 kvalifikací z 19......(Vettel 15 78,95%)
2012 9 kvalifikací z 20....(Vettel 6 30%)
2013 11 kvalifikací z 19 (Vettel 9 47,37%)
Vettel vyhrál v roce 2011 11 závodů z 19, a k tomu nemusíš zapomínat třeba na Kanadu, kterou si pos.al v posledním kole - takže ano s dominancí RB se to dá srovnávat, naopak netuším, proč by se to srovnávat nedalo
2. v roce 2013 Alonso neměl ani teoretickou šanci na titul a v Japonsku 2012 neboural - byl sestřelen Raikkonenem-
Mike17
18:28 20.03.2015 93.99.87.XXXAle důležité je, že jiný tým měli 1s za zadkem. Kromě toho v Austrálii by 5-tý doatl taky kolo, kdyby neignoroval modré vlajky.
Opět, proč někdy ujel přes 30s na půlku závodu a jindy vyhrál o vteřinu? když měl dominantní vůz. Klidně ti odpovím. Protože v některý závodech byl fakt jen o malinko rychlejší a byl rád, že vůbec vyhrál. To že měli začátky závodu rychlé bylo technikou a strategií, ne dominantním vozem.
Proč srovnávám rok 2013? No byly by mi trapné srovnávat Mercedes s jinou sezonou, než tou nejdominantnější. To by byla "Hornerovská" demagogie. A protože se jezdí na vítězství v závodech a na body, pak jsem zvolil tento rok. (13 vítězství). A když už bereš kvalifikace, pak nevyhráli ani jednou 19 z 19-ti, jako loni Mergl.
Ano v roce 2011 vyhrál RB 12 z 19-ti a jedno z toho byla Kanada. Mercedes vyhrál 16 z 19-ti a jedno z toho bylo Spa. Pořád je to jiné kafe.
2. No já bych řekl, že Kimi byl sestřelen Alonsem. Prostě i Alonso chybuje, viz ta Malajsie.-
Alfred
18:53 20.03.2015 78.41.168.XXX1. Nejdominantnější sezonou RBR byla v r.2011....takže ano, jsi demagog
Jestli si dokáže vůz udržet bez problémů udržet v závodě byť jen 4 vteřinový náskok, tak je to vůz dominantní - Na Vettela v závodě jiné dominantní auto, tedy Webberovo, nedoráželo, tak mu stačilo pár vteřin. Když na Hamiltona v dominantním voze doráží další dominantní vůz, tedy Rosbergův, tak nemůže jet na půl plynu a v důsledko toho ujedou od konkurence dál.
2. Myslet si můžeš co chceš, třeba i to, že jezdec vpředu sestřeluje toho vzadu a ano Alonso v Malajsii chyboval. Jenže Vettel v Turecku a Spa 2010 chyboval jak okurka, kterou vidí v jiných jezdcích. Takže abych to shrnul, ano, bourají oba (jeden dokonce i za SC), ale rozdíl je JAK bourali - a Vettel boral ve zmíněných případech stupidně a poskytl Alonsovi šanci na titul, kterou by jinak s technikou jakou měl k dispozici v žádném případě neměl.-
Mike17
19:57 20.03.2015 93.99.87.XXX1. Tak to se moc omlouvám za demagogii, já myslel že 13 vítězství je víc než 12.
Ale klidně tedy srovnejme rok 2011 a 2014. Já se tomu nebráním.
Body: Mercedes 701 (bez dvojitých v Abu Dhabi 676), RB 650.
Vítězství: Mercedes 16, RB 12
Kvalifikace: Mercedes 19, RB 18
kolik by vyhráli závodů bez problémů: Mercedes 19, RB 13?
V čem to chceš srovnat, aby ti vyšel RB jako dominantnější?
Opakuji!!!!!! Nepopírám, že dominantní RB byl, ale NE TAK MOC!!!
Je rozdíl, jestli máš dominantní auto v každém závodě (tudíž pokud tě zajímá vítěz, nemusíš se na závod ani dívat) a jestli ho máš dominantní ve 2/3 závodů (pak můžeš čekat, že se o vítězství musí prát). Těch 7 závodů nevyhráli ostatní díky náhodné technické poruše, na rozdíl od těch 3 loni. Pokud budu mít pocit, že bude mít aspoň v nějakém závodě šanci někdo Mercedes porazit, přestanu remcat. Ale letos to nehrozí ani v jednom a obávám se, že ani v dalších letech.
2. Takže abych v tom měl jasno. Alonso je oběť, protože byl ten vepředu (ono než vyhnal Kimiho úplně zbytečně na trávu, tak měli přední křídla vedle sebe https://www.youtube.com/watch?v=XALeZO9gX4s ) a Vettel v Turecku byl viník, protože byl taky ten vepředu. (https://www.youtube.com/watch?v=vx9zIQvrdZU) No hlavně že v tom máš jasno a jsi naprosto objektivní.-
Alfred
20:43 20.03.2015 78.41.168.XXXTak jestli RBR získal 650 a Mergl bez dvojitých, resp. s "normálními body" z Abu 676 bodů, tak tam žádný zásadní rozdíl v dominanci nevidím, zvlášť když byl schopen toho RB dosáhnout s zdeptanou a věčně průměrnou dvojkou Webberem na odchodu.
Loni vyhrál Mergl PK s náskokem 300 bodů, předloni jej vyhrál RBR s náskokem 250 bodů (to už asi moc nebude, že)...já vím, pro tebe jsou srovnatelná jen identická čísla, ale ve vztahu k nářku tria Horner, Marko a Newey je to prašť, jako uhoď - v obou případech byli oba týmy pro ostatní nedostihnutelné
2. je to normální postartovní tlačenice, nic neobvyklého - u Vettela ve Spa, Turecku nebo při jízdě za SC...no raději nic.
Koukám že začínáš sypat smajly, takže jsem trefil dobře a kvalitně, na komoru...tak abys ses nám neuchechtal, objektivito-
Mike17
21:06 20.03.2015 93.99.87.XXX1.Jo v těch bodech to zásadní rozdíl není a já netvrdím, že je. Ale zásadní rozdíl je v tom, že v KAŽDÉ té "dominantní" sezoně RB měli ostatní aspoň v několika závodech reálnou šanci na vítězství, aniž by museli spoléhat na technickou poruchu u RB. To loni nebylo a troufám si říct, že ani letos nebude. A V TOMTO má Horner pravdu. Neříkám, že ve všem.
2.Promiň, ale argument, že to není Alonsova vina, protože byl vepředu a vzápětí jmenování viny ve velmi podobné situaci u Vettela hodnocené naprosto opačně mne opravdu pobavila. Já nemám problém přiznat, že Vettel chybuje. Asi jako každý. -
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
17:21 20.03.2015 93.99.87.XXX1. Já nepopírám, že dominanci měl i RB. Já popírám, že takovou jako má Mercedes, jak tvrdí Odin. To je trochu rozdíl ne? A díval jsem na F1. I v době jejich největší dominace najdeš třeba závod v USA. Náskok 6,2s si vyděl počet kol. A pokud ti vyjde malinko přes 0,1s (nevím přesně na kolik kol se jezdí), pak se podívej třeba na GP Německa a vítězství s náskokem "dominantní" 1s.
2a) Opět. Nějaká dominance tam v jistou dobu byla. Taky vyhrál někdy RB všech 19 kvalifikací??? Ani náhodou co?
b) A opět nepopírám částečnou dominanci. Bylo tu tvrzeno, že si Vettel vždy vyjel náskok 10s, který si udržoval. Nejlepší sezona byla 2013. Tak trochu čísel. Jen 2x (ze 13-ti) vyhrál víc jak o 30s, ani jednou!!! o 34s jako Mercedes v Melbourne, 6x nedosáhl ani těch 10s a průměrný odstup (mimo Webbera je 14,9s). Zkus si to spočítat u Mercedesu, kolik ti to vyjde. Schválně jestli srovnatelně.
c) Jak se pozná dvojka? Webber byl a Rosberg není? Těžko srovnávat body v PK za 4 sezony, když Mercedes dominuje druhou. Za 3 roky pokecáme.
d) V Singapuru byly tuším 2 SC a Vettel vyhrál o 32,6s. Kolik jich vyjelo v Německu, že vyhrál o 1s? nebo v Japonsku, když vyhrál o 6s? Jednou se mu chce budovat náskok, podruhé ne?
e) ano to máš pravdu. Ale Zkus si to provnat a zvol prosím závod, kde neměl RB technické problémy. Opravdu někde ztratil proti kvalifikaci 0,8s na kolo?
3.Rosberg by to křídlo nedal, dal by mu ho Mercedes. Tyhle věci rozhoduje tým, ne pilot. Souhlasím, že to byla TR i s Japonskou strategií (celkem pochopitelnou) a Webber byl asi dvojkou. A Rosberg ne? Proč mu tedy nedovolili předjet Hamiltona v Číně? A byl to 3. závod sezony. Nevidím rozdíl mezi 2. a 3. závodem.
-
Nasir
20:55 20.03.2015 213.216.61.XXX>Já nepopírám, že dominanci měl i RB. Já popírám, že takovou jako má >Mercedes, jak tvrdí Odin.
To je ale přesně to, co je v Odinově příspěvku a co tady tvrdí i ostatní! Kde vidíš, že by někdo tvrdil, že náskok Mercedesu je přesně stejný jako býval u RB. To je nesmysl už z logiky věci, že by to bylo přesně stejné. Četl jsi Odinův druhý odstavec, Miku? Nebo neumíš číst, nebo záměrně lžeš? Ono to není u tebe poprvé... Jak ti vadí cizí nízor, tak napíšeš cokoliv, abys to nějak zamlžil nebo zpochybnil, že? Polopravda, lež, argument, účelově vybraná statistika.. u tebe je to vlastně fuk.-
Mike17
21:17 20.03.2015 93.99.87.XXXNo asi jsem ho nečetl, když jsme si o něm s Odinem dál psali. Očividně logická dedukce.
Četl jsi jeho třetí? V něm zpochybňuje Hornerova slova o tom, že takový náskok neměli. Nebo ten už se ti nehodí?
Co je účelově vybraná statistika? Body? Vítězství? Počet pole position? Časové náskoky v závodech? Časové odstupy v kvalifikacích? No jo, ono to potvrzuje Hornerova slova, tak je to účelové. Můžeš mi v klidu napsat, jaká statistika je v tomto případě neúčelová? Je nějaká, která usvědčuje Hornera ze lži? Jsem jedno ucho (nebo spíš oko). -
odin
09:58 23.03.2015 77.240.96.XXXNasire, hned druhý odstavec mého původního komentáře obsahuje zásadní otázku. "Od kolika desetin sec. nebo sec. považuje Horner dominanci za přijatelnou? " Neodpověděl mi na to nikdo, tím méně Mike17. Já jsem nikde netvrdil, že Mergl je stejně dominantní, jako byl RedBull, alespoň ve smyslu časových odstupů, určitě ne. A jestli někdo vyhraje 19 GP z 19 možných a druhý vyhraje 18 z 19 možných, je to pro mne prašť jako uhoď. Nemíním se tu hádat o nesmyslech, jen kvůli tomu, že se někomu zhroutil svět iluzí o neporazitelných limonádách, či nejlepším pilotovi.-
Jens
11:10 23.03.2015 109.81.245.XXXTo se ptáš Mika, od kolika to považuje Horner za přijatelné? On mu vidí do hlavy?
A opět to tvé odinování (čti klasické překrucování): tady se nesrovnává 19 z 19 výher s 18 z 19 výher, ale s 7 z 19 výher! A to je setsakra rozdíl!! Jsi jako malé dítě, které neumí přiznat porážku. Všichni to vidí, jen ty tady tlučeš kolem sebe pořád nesmysly.-
odin
12:33 23.03.2015 77.240.96.XXXMike do hlavy Hornerovi vidět nemůže, ale může napsat svůj názor od kolika desetin, či sec. je pro něho dominance přijatelná. I když podle mne jakákoliv dominance škodí atraktivitě závodění. A o tom se právě dohaduji. Atraktivitě škodil RedBull svojí dominancí, stejně jako škodí dnes Mercedes. V minulosti škodily i jiné týmy, (Williams, McLaren, Ferrari)
Hádat se o sec. desetiny, setiny, či tisíciny a pak z toho dělat průměry je nesmysl.
Jensi, já počítat umím. A vím, že 1 z 19 je něco jiného, než 5 z 19 a také něco jiného než 7 z 19, nebo dokonce 18 z 19. Pokaždé mi vychází jiný výsledek. Nepřišel jsi na nic nového. Jen mne opět zajímá od kdy se jedná o dominanci podle věrných Hornerovi. Od kdy jde o dominanci přijatelnou a od kdy už o dominanci nepřijatelnou? Tyto věci mi nějak z vašich komentářů unikají.-
Mike17
12:55 23.03.2015 93.99.87.XXXOdine nikdo ti tu přece neřekne přesné číslo. Ale POKUD se budeme bavit o JEDNOTLIVÝCH závodech, pak rozhodně nebyl RB dominantní v těch, které nevyhrál (kromě Silverstone) a určitě nepovažuju za dominantní vítězství v Německu, kde se do posledního kola třepal strachy, aby ho Kimi nedal a taky nepovažuju za dominantní Japonsko, kde předjel Romaina až v závěru závodu jen díky lepší strategii (kterou odnesl Mark).
Loni se dalo za nedominantní považovat s hodně velkou porcí nadhledu jedině Rakousko a jistým způsobem Monaco. Samozřejmě kromě těch 3, kde měli problémy.
Když bude mít Mercedes náskoky do 10s (přibližně), tak budu zvědavý na další závod, jestli někdo ten malý náskok ztáhne bude s nimi bojovat. Ale zatím každý jejich výkon v kvalifikaci i závodě dává jasně najevo, že se nikdo ani nepřiblíží celé měsíce. Vím že budou vyhrávat celou letošní sezonu a nebudu si kazit neděli abych koukal jestli se jim nekouří od motoru.
Ne že bych se nechtěl dívat na žádný závod. Pokud nebudu mít co dělat, podívám se. Ale pokud bude hezky, nebudu sedět doma s upřeným pohledem na Hamiltonův zadek. Ty možná čekáš aspoň souboj HamxRos. Já ne. Podle mne má Nico asi takovou šanci, jako měl Webber v roce 2013.
Asi takhle to vidím. Spokojen s odpovědí?
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek