DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl

Šéf Red Bullu Christian Horner hájí své požadavky po vyrovnání výkonu pohonných jednotek v důsledku dominance Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 118, poslední 27.03.2015 16:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 47 lidí) 19.03.2015 09:00
Pokrytci většinou neví, že jsou pokrytci Už mě… »
» Hr3bec (Hlasovalo 24 lidí) 19.03.2015 09:11
No já chápu, že Hornerovi leží v žaludku to, že… »
» tom11 (Hlasovalo 15 lidí) 19.03.2015 09:22
ach ta paměť.... je veliký rozdíl, když je něco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Právě, že mi nikdo neřekne přesné číslo, tak mi připadá hloupé operovat "přesnými čísly" , průměrovat, dělit a porovnávat.
                      Stejně hloupé jsou argumenty Hornera, že neměli nikdy takovou dominanci. (Už v této větě sám Horner přiznal, že dominanci měli). Jestliže je někdo dominantní, znamená to, že je o vítězi rozhodnuto. V minulosti bylo rozhodnuto o Vettelovi (ač RedBulláci tvrdili, že oba jejich piloti jsou preferováni stejnou měrou). Loni a letos je na výsluní Mercedes. Nico má rozhodně větší šanci, než měl Webber v roce 2013. On bez kol a benzínu jezdit nebude, mechanici budou dělat možné i nemožné, aby mohl dobře odstartovat, stratégové se mu také budou snažit pomoci a tým ho nejspíše nepodrazí. Jinak jsem zvědavý kolikrát Hamík zavolá do rádia, aby mu Nica odstranili z cesty a zda mu bude vyhověno. Tak že se můžeme klidně vsadit, že souboje budou a bude jich rozhodně více, než v případě WebxVet 2013.
                      S odpovědí spokojenost

                      + 6 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Stejně jako já i Horner poukazuje pouze na to, že neměli TAK VELKOU dominanci.
                        Pro tebe je to jedno. OK. Každému se líbí něco jiného. Já v tom rozdíl z hlediska atraktivity vidím.
                        Pochybuju, že se i Rosberg nevyhne nějakým problémům při přezouvání, časování zastávek apod. Každého to jednou postihne. Vettela taky, ale toho sis nevšiml. A co se týká strategií. Už delší dobu tvrdím, že Nicovy strategie stojí za h.... Jsou dělané na maximální úspěch Mercedesu, nikoliv na maximální úspěch Nica. Asi tak jako u RB v Japonsku 2013. 03

                        + 4 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Miku jsi mistr ve vytrhávání souvislostí a v názorových kouzlech.
                          Zatímco u Nica vidíš stálé "chyby" ve strategiích, respektive naznačuješ, že jeho strategie jsou dělané na druhá místa (je to tak? nebo se pletu?) Tak v případě Webbera jsi to postřehl pouze jedinkrát za čtyři roky. V minulosti jsi jakýkoliv náznak horší strategie popíral.

                          + 6 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Nechápu, co jsem vytrhl ze souvislostí:
                            1. NEtvrdím, že někdo Nicovi úmyslně škodí. Ani to nejsou STÁLÉ chyby. Ale poměrně často v poslední době měl Nico strategii, která v podstatě vylučovala jeho útok na Lewise. Nevím, jestli je to jejich "geniálním" rozhodnutím o stejných strategiích, stejným inženýrem, nebo Nicovým přáním takové strategie mít. Vem si jakou šanci měl Nico v Austrálii s takovou strategií na předjetí Lewise. Ikdyby mu jel za prdelí celý závod, na této trati neměl nejmenší naději na předjetí. Strategie výhodná pro Mercedes, pro Nica ani omylem.
                            2. Řekl jsem jedinkrát? Byl to jeden příklad. Nemám čas hledat další, ale určitě měl i Mark více slabších závodů z pohledu strategie. Stejně jako Vettel. Popíral jsem to tam, kde jsem to jako horší strategii neviděl. 03

                            + 3 / − 5

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Nasir

                              213.216.61.XXX
                              1. A pak že Odin je špekulant... 12 Nebudu to rozebírat, ale poděkuju ti za vyjádření, Miku, protože jsi pěkně vystihl situaci Webbera. On Webber měl totiž taky "poměrně často" problémy, které "vylučovaly jeho útok na Vettela". A sice potíže se starty. A taky můžeme říct, že to nebyl ze strany týmu úmysl, nicméně to tolerovali a nechávali to tak a teprve když Webber odcházel, tak vrchní commandant demagog Helmut směšně prohlásil, že to je nepřijatelné. Tak nevím, proč chceš zrovna ty náhle u Mercedesu špekulovat o strategiích, ale pro mě za mě... jak chceš. Jenom mě pobavilo, že ses tímhle vyjádřením "střelil do vlastní nohy". 03

                              + 5 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Jo já vím. Markovy starty RB neřešil bez ohledu na to, jestli startoval vedle Vettela, nebo Alonsa. A bez ohledu na to, že víc bodů tím daroval Alonsovi, než Vettelovi. O tom už jsme diskutovali mockrát. Nemá smysl řešit znovu to samé se stejným výsledkem. 20
                                Do nohy jsem se střílel průběžně. Nikdy jsem totiž netvrdil, že měl Mark všechny strategie prefektní. Ikdyž by sis to nejspíš hodně přál. 04

                                + 2 / − 5

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Nasir

                                  213.216.61.XXX
                                  Víš velice dobře, že strategie RB byla nastavená tak, aby se vyhrála kvalda, v prvních kolech na to Vet tlačil a ujel a pak udržoval náskok. A pokud neměl někdo jasně lepší auto, tak mu to stačilo. Tak mi řekni, k čemu tedy potřeboval Webbera? A jak by Vettelovi třeba prospělo, kdyby Webber ve stejně silném autě nejenom že odolal Alonsovi, ale pravidelně ohrožoval i jeho? Sám jsi přece říkal, že Web je nespolehlivý a na Vet by klidně zaútočil.

                                  To, na čem se neshodneme, je fakt, že RB nepotřeboval, aby Webber stále obíral o body Alonsa (nemluvě o tom, že mu nějaké body i tak sebral). Zatímco ty tvrdíš, že pro RB byly Web starty zlé. To ale nedává smysl, protože pak je divné, proč s tím celou dobu nic nedělali? Ten Helmutův výrok to dorazil, protože to nedává smysl tuplem - kdyby to bylo tak nepřijatelné, jak Helmut tvrdí, tak s tím museli už dávno něco udělat. I kdyby měli spojku 10x měnit, tak jako 10x měnili posilovač řízení u Kimiho. V takových chvílích se prostě ta práce navíc udělá a ne že ne. A doufám, že mi nechceš tvrdit, že by to špičkoví inženýři RB nezvládli? Co z toho vyplývá - že Helmut již tradičně plácal. Ve skutečnosti jim to buď vyhovovalo už od 2010, protože Vet a Web spolu tehdy soupeřili o titul, takže nechtěli pomáhat Web. Anebo to chtěli změnit, ale postupně zjistili, že to funguje i takhle, protože Web spolehlivě vozí body a přitom Vet neohrožuje. Takže to tolerovali.

                                  + 4 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    To, že Helmut často plácá nesmysly nijak nepopírám. Jak bylo složité vyřešit Markovy problémy netuším, nejsem mechanik F1 a ani netuším, jaké přesně problémy měl.
                                    Co mi ale nedává smysl, je tvé tvrzení, že RB nepotřeboval obírat o body Alonsa. Ve 2 z těch 4 sezon vyhrál titul Vettel v posledním závodě hodně těsným rozdílem. Promiň, ale ani kdyby byli naprosto geniální, nemohli to mít tak dobře spočítané, že ty body nepotřebují. Mark někdy startoval skvěle, často tragicky. A to bez ohledu na to, jestli startoval vedle Seba, řadu za Sebem, nebo z konce roštu. Stejně jako jeho poruchy se často vyskytovaly v situacích, kdy byl daleko za Vettelem a nemělo nejmenší smysl mu něco kazit. A kdyby opravdu měli strach, že bude obírat Vettela o body, můžou to přece udělat zcela jednoduše pomocí různé strategie, dlouhých výměn v boxech, varováním na nedostatek benzínu a podobně. Proč ho obírat o body ve chvíli, kdy ještě ani netuší, jestli to Vettelovi prospěje nebo uškodí? Nebo dokonce když už vědí, že mu to může jen uškodit? Promiň, i po těch letech mi to nedává smysl. Podle mne kdyby věděli jak, tak by s tím něco udělali. 03

                                    + 1 / − 5

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Nasir

                                      213.216.61.XXX
                                      Dobře, aspoň že s tím Helmutem jsi to přiznal. 11
                                      Moje tvrzení smysl dává, naopak nedává smysl tvůj protiargument o 2 sezonách.
                                      Protože 2010 bojovali o titul Vet, Web a Alo, každý sám za sebe. Každý bod, který by Webber získal na Alonsovi, ho přibližoval k titulu i na úkor Vettela. Web nechtěl Vet pomáhat. A poslední závod taky rozhodla brzká bouračka a strategická chyba, ne piloti samotní.
                                      A 2012 je až po 2011, kdy jim dominance a Webberův problém vynesl pohodový titul. Čili ta tolerance Webberova problému už musela být rozhodnuta. A navíc ten rok měli všichni daleko větší problém a to rozchodit správně pneu. To byla prvořadá věc - k čemu by jim bylo pomáhat Webberovi se starty, pokud by se Vet trápil s pneu někde v provozu a nebyl by na čele? A do třetice, v některých závodech ve druhé půlce sezony Web byl druhý za Vet, jenže ho častěji trápily tech. problémy nebo ho někdo sestřelil (Grosjean v Japonsku) nebo zadrbal kvaldu.

                                      A prosím tě, nezkoušej cizí argument posouvat ad absurdum. Netvrdil jsem, že měli něco dokonale spočítáno. To tady nikdy nikdo netvrdil. Oni nějak postupovali a 2010 i 2011 jim to vyšlo. Logicky 2012 postupovali podobně, samozřejmě za podmínky, že nejdřív musí vyladit auto a pneu. A to se stalo až po letní přestávce.

                                      + 3 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        Jo, uznávám v roce 2010 soupeřil o titul i Webber a tudíž byl pro Vettela stejnou hrozbou. Ale vůbec nechápu, proč to protěžování Vettela v tom roce tak flákali. Webber si mohl za nezískání titulu úplně sám, když to v Korei z první pozice rozbil. Kdyby v klidu dojel na jakékoliv pozici na bedně, měl titul. Pokud RB tak toužil protěžovat Vettela, odvedl tedy hodně mizernou práci, když nechal rozhodnout o titulu Webbera. 04
                                        Já taky nikde nepsal, že jsi tvrdil, že to RB měl spočítáno. Ale pokud jde o rok 2012, nechali Alonsovi díky Markovým špatným startům dost bodů, které málem stály Vettela titul. Buď to tedy měli geniálně spočítané (že jim to nakonec stačilo), nebo byli naprosto blbí, že ty body tak neuvěřitelně darovali Vettelově největší konkurenci. mark pro něj hrozbou nebyl.
                                        Stejně tak v roce 2013 byl pro Vettela největším konkurentem Alonso. Mark získal skoro o 200b míň!!! Nechápu, že nechali Marka neustále blbě startovat, když tím záskal opět nejvíc jeho konkurent. A i kdyby to už bylo jedno, proč nezískali další body do PK, za které jsou slušné peníze. O Odinově verzi, že Marka schválně poškozovali ve chvíli, kdy neměl ani teoretickou šanci na titul už nemá ani smysl diskutovat.
                                        Ne, prostě to nedává smysl. Nehledě na to, že už 2 roky čekám, kdy se Mark rozpovídá o těch všech příkořích, které mu RB prováděl. A furt nic. 03

                                        + 1 / − 3

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Nasir

                                          213.216.61.XXX
                                          - Miku, on tu někdo tvrdil, že RB "toužil tak protěžovat Vettela"? Já jsem řekl, že vyhráli první tituly a nakonec to s Webberem tolerovali. Jsi schopen to akceptovat? Opět nám podsouváš vlastní závěr, dneska dokonce už podruhé. A tak je u tebe prakticky pokaždé. Odin je mi svědkem...
                                          Navíc je to zcestné. Podle tebe je logické škodit Webberovi, který má šanci na titul větší? A jsi si jistý, že to protěžování jim zajistí porážku konkurence. To je asi blbost, že? Nedivím se, že je nechali, ať jedou sami za sebe. Vettel měl pořád šanci, na druhou stranu kdyby se mu něco stalo, tak Webber byl záložní řešení. To už jsem tu psal dávno. A nic relevantního jsi k tomu neuvedl.
                                          - "Já taky nikde nepsal, že jsi tvrdil, že to RB měl spočítáno. " - kouzelná věta. Tak proč jsi to psal?
                                          - Že kvůli Webberovým startům získal Alonso ve 2012 víc bodů je tvůj výmysl, není to pravda. Vždyť Webber byl minimálně v polovině závodů před Alonsem! A když nebyl, tak to skoro nikdy nebylo kvůli startům. Viz třeba Španělsko. Po kvaldě Web dvanáctý! To opravdu způsobil blbý start nebo spíš problém s pneu, co myslíš? A zapomněl jsi například na to, že Webber vyhrál v Silverstone a tím hodně pomohl Vettelovi k titulu! Alonsovi tím sebral 7 bodů. Už jsem psal, že 2012 měly týmy větší problémy s pneu a čas na testování je omezený.
                                          - 2013 sem netahuj, změna pneu podle RB a šlo to do kopru.
                                          - Úmyslné tech. potíže Webbera si řeš s Odinem. O tom jsem nic neřekl.
                                          A mimochodem, i kdyby Webbera poškodili - říkám kdyby - tak by to nedělali kvůli mistrovství. To tady snad netvrdil ani Odin, takže nevím proč nad tím takhle spekuluješ. Odin se k tomu snad ještě vyjádří. Ale mělo by to smysl leda jako zaříznutí za nějaké hádky v zákulisí (ano, divoká teorie), nebo kvůli jistotě, že bude z dosahu Vettela a nedojde k nějaké odvetě za Malajsii.
                                          - A že Webber nemluví - a ty ses ho na to už zeptal? 03 Nebo nějaký novinář do toho šťoural? Znáš ho tak dobře, že víš, jak by reagoval?

                                          + 3 / − 1

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            93.99.87.XXX
                                            Dobře, omlouvám se za posunutí. Ale v tom případně absolutně nechápu co vlastně říkáš. Na jedné straně tu mluvíš něco o tom, že RB úmyslně nějak poškozuje Marka (nenastavil mu správně startovací zařízení a tím jednoznačně protěžoval Vettela), na druhé straně straně se ohrazuješ proti tomu že tvrdíš něco o protěžování Vettela. Fakt absolutně netuším, co teda vlastně tvrdíš. 20 Tudíž se raději ani moc nebudu vyjdřovat k tomu co jsi napsal, protože netuším co tvrdíš a co ne.
                                            - Ale jedno si dovolím napsat.
                                            Že získal v roce 2012 Alonso víc není výmysl. Bohužel nemám k dispozici záznamy jednotlivých startů, takže nevím ve kterém neodstartoval dobře, proto nebudu uvádět o kolik bodů se jedná. Ale dal jsem si tu práci a podíval se na startovní pozice všech 3 v každém závodě (SV, MW, FA). Z těch 20-ti startů by jeho špatný start byl výhodný 6x pro Vettela, 11x pro Alonsa a 3x to bylo jedno, protože startoval daleko za oběma (tudíž byl jeho "úmyslně" špatný start k ničemu). Z toho vyplývá, že na tom RB nemohl mít žádný zájem v poměru 14:6. Pokud máš záznamy ze startů a tudíž přesnější hodnocení, sem s tím. 03
                                            - A ano. Marka se na to už ptali a ne jednou. Kupodivu řekl, že v některých obdobích se mu některá rozhodnutí RB nelíbila (tuším to bylo o roku 2010, křídlo, atd.), ale jinak o nich mluví hodně pěkně. Žádné náznaky na dvojí techniku, záměrné poškozování (ano pro Odina) nebo nějaké podobné nespravedlnosti. Asi je to charakter a jediný pilot, který mluví hezky o týmu, který ho podrážel. Navíc když už skoro rok a půl není jejich zaměstnancem. 04

                                            + 1 / − 4

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • odin

                                              odin

                                              77.240.96.XXX
                                              Jen dvě věci:
                                              1) Už po Malajsii jsem se vyjádřil, že Webber bude jezdit bez kol a s prázdnou nádrží, jenom aby se nepotkal na trati s Vettelem. Je to dohledatelné, ale hledat to nebudu. Tolik k mému názoru na protěžování Vettela na úkor Webbera.
                                              2) Prohlédl jsem všechny starty sezóny 2012 a podle mne zase Miku kecáš. Respektive vidíš to co chceš.
                                              Srovnával jsem postavení na startu a průjezd prvním kolem. Trocha statistiky.
                                              Alonso si 14x zlepšil pozici, 4x zůstal na stejné (z toho 2x startoval první a tak si nemohl polepšit) a 2x si pohoršil v obou případech po kolizi odstoupil (Jap, Bel)
                                              Vettel 6x zlepšení, 9x stejné (6x z čela), 5x pohoršil
                                              Webber 6x zlepšení, 6x stejné (1x z čela), 8x zhoršení.
                                              Podle tohoto je jasné, kdo měl se starty největší problém a kdo je uměl nejlépe.
                                              Co se týč tvého domělého přenechávání pozicWebberem Alonsovi na úkor Vettela, tak věz, že k tomu došlo pouze v Číně a v Abu Dhabi až na konci prvního kola po boji. Naopak Vettelovi "přenechal" svoji pozici v Koreji. V Austrálii se Webber propadl jak za Vettela, po té i za Alonsa. V Korei, Indii, USA zpočátku celkem slušně kryl záda Vettelovi a umožnil mu získat náskok na Alonsa. V GB zase s Alonsem dost tvrdě bojoval o první místo. Ve 13 případech zůstal Webber mimo možnost ovlivnit Vettela, či Alonsa. A v Japonsku byl sestřelen Grosjeanem.
                                              Jo a ještě se podívám po rozhovoru Webbera upřesním, jak "dobře" se vyjadoval.03

                                              + 3 / − 1

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • odin

                                                odin

                                                77.240.96.XXX
                                                Ještě jsem zapoměl dodat to, co opět možná účelově, možná nevědomky přehlížíš. Totiž, že Vettel v té sezóně nebojoval jen s Alonsem, ale i s Buttonem, Hamiltonem i samotným Webberem, kteří se občas ocitli před ním v celkovém pořadí. Tudíž dle tvé teorie by měl Webber obírat také jiné piloty (včetně sebe), kteří byli pro Vettela největší konkurence.
                                                Ty vše hodnotíš s dvouletými zušenostmi a vědomostmi, ale v probíhající sezóně RedBull nevěděl, kdo bude nakonec jejich" největší konkurence".03

                                                + 2 / − 1

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • Mike17

                                                  Mike17

                                                  93.99.87.XXX
                                                  Ano, bylo jich víc. Tudíž víc důvodů k tomu, aby nedarovali zbytečně body jen Alonsovi, ale také Hamiltonovi s Buttonem. Já to nechtěl komplikovat, ale když už si to vytáhl....11

                                                  + 1 / − 4

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                              • Mike17

                                                Mike17

                                                93.99.87.XXX
                                                1. Jo, to si pamatuju.
                                                2. V čem kecám? Vždyť si sám napsal, že Alonsovi přenechal pozici 3x a Vettelovi 2x!!! Tak proč proboha chtěl RB, aby to dělal??? I kdyby se dostal před Vettela, pak nemohl být pro RB žádný problém, dostal Vettela před něj. Sám jsi tu tvrdil, že to úmyslně dělal (neupevněné kola, strategie...). Nebo už to neplatí? Ale neměl absolutně žádnou možnost dostat ho před Alonsa. Proč by tedy jemu kazili starty (špatnou spojkou nebo nedotankováním v kvalifikaci), když to jednak víckrát pomohlo Alonsovi a za druhé u Vettela to šlo napravit.
                                                A starty? Vždyť se na ty vlastní čísla podívej. Rozdíl mezi Vettelem a Webberem je minimální (jen ve 3 závodech z 19-ti). 12
                                                Ale hodně si vážím toho, že sis tu práci dal. 01

                                                + 1 / − 4

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • odin

                                                  odin

                                                  77.240.96.XXX
                                                  "...Že získal v roce 2012 Alonso víc není výmysl. Bohužel nemám k dispozici záznamy jednotlivých startů, takže nevím ve kterém neodstartoval dobře, proto nebudu uvádět o kolik bodů se jedná." toto je tvůj citát.
                                                  Tak věz, že v Korei přenechal Vetelovi rvní flek, tudíž mu daroval 7b. (25-18)
                                                  V Číně "pustil" Alonsovi 8 pozici 2b. (4-2) a v Abu Dhabi "pustil" čtvrté místo 2b (12-10). Ať počítám jak počítám, Vettelovi daroval 7b. Alonsovi 4b. Podle mne 7 je víc než 4. Pro tebe a další RedBull ultras- anonymous matematické zákony asi neplatí.02 . Austrálii nepočítám, tam se propadl jak za Vettela, tak i za Alonsa. Vettelovi "přenechal" 5.místo (2b), Alonsovi 8.místo (2b).

                                                  + 4 / − 0

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                  • Mike17

                                                    Mike17

                                                    93.99.87.XXX
                                                    Sám cituješ mne, kde uvádím, že nevím o kolik bodů se jedná. Takže tvoji invektivu o matematických zákonech moc nechápu. 02
                                                    Řekněme, že ti budu věřit a že jsi objektivně posoudil ty body. Vzhledem k tomu, kolik věcí vidíme rozdílně si nejsem jistý, že bych došel k stejnému číslu. Nějak mi tu třeba neštimují výroky o neustálých Markových špatných startech a ony byly jen 4??? Pilot, který 4x špatně odstartuje, hmm to je fakt jedině úmysl. 12
                                                    Dobře, vezmu tvoje čísla. Kdyby Mark vždycky startoval skvěle (jako jediný pilot v historii F1) a tyto starty byly úmyslem RB, proč to udělali ve 4 případech, přičemž jen v jednom jediném to Vettelovi pomohlo??? 12 Proč ho prostě nezdrželi v boxech, když to podle tebe běžně dělali v roce 2013 naprosto úmyslně? Vettel mohl mít o 4 body větší náskok a klidný konec sezony. 12

                                                    + 0 / − 3

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • odin

                                                      odin

                                                      77.240.96.XXX
                                                      Miku nahoře 22:11 si přečti, že Webber špatně odstartoval (pohoršil si oproti postavení na startu) 8x. Dále jsem se už zaměřoval na posuzování těch tří (Alonso, Vettel, Webber), jak to komu prospělo/ublížilo.Čili měl z těch tří jasně nejhorší bilanci. Nasirovi a mně jde o to, že s těmito jeho potížemi tým nic nedělal téměř 4 roky a v předposledním závodě Webberovy kariéry u RedBullů si najednou Horner všiml, že má na startu problémy s technikou. I to dokresluje to, co tvrdím. Že se o Webbera příliš nezajímali. Potřebovali ho pro odladění auta, případně aby dovezl nějaké body, či poskytl Vettelovi své součástky.
                                                      Tys mi tu kdysi napsal, že Webber je na tom mnohem lépe než Massa u Ferrari. Já jsem o tom příliš přesvědčen nebyl a nejsem dosud. Massovi porušili pečeť s jeho souhlasem, v době, kdy už neměl šanci bojovat o titul. Webberovi sebrali křídlo v době, kdy šanci stále měl. A je jedno, zda ten závod vyhrál i se starým křídlem. Posuzuji přístup k oběma pilotům od jejich týmů.

                                                      + 3 / − 0

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                                      • Mike17

                                                        Mike17

                                                        93.99.87.XXX
                                                        No tedy se omlouvám, bylo to 8 startů. A z toho jedinkrát z toho Vettel profitoval. Řekni mi, nebylo to od RB naprosto stupidní, ho 8x nechat špatně startovat, když z toho jen jednou profitovala jejich preferovaná jednička, 2x Alonso a bůhvíkolikrát tebou zmiňovaní Hamilton s Buttonem? Nebylo by mnohem efektivnější mu zase nedotáhnout kolo ve chvíli, kdy věděli že z toho Vettel profitovat bude??? Nebo ho zdržet pár vteřin v boxech? Ne, Odine. Takhle stupidně by to profesionální tým nedělal. A u RB fakt endělají žádní vypatlaní blbci. 03
                                                        A pro mne na tom byl Massa mnohem hůř. Ne kvůli nějaké pečeti, když už o nic nešlo. Ale proto kolikrát slyšel "Alonso is faster...." ve chvíli, kdy na ten titul měl šanci taky. To Webber nikdy poslouchat nemusel. 03

                                                        + 0 / − 3

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama