DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl
Šéf Red Bullu Christian Horner hájí své požadavky po vyrovnání výkonu pohonných jednotek v důsledku dominance Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Stížnosti na Mercedes nejsou pokrytecké, Red Bull nikdy takový náskok neměl
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001398
16:15 19.03.2015 213.168.188.XXXPravidla To má p. Horner pravdu,ale pokaždé proto, že měli na voze něco,co bylo v rozporu s pravidly či duchem pravidel. Mercedes pravděpodobně tohle nedělá..i když?
Nicméně jsem velmi zvědav na VC Číny. Tam má vstoupit v platnost upřesnění pravidel ohledně měření průtoku paliva,které bylo vydáno po Austrálii. No uvidíme... -
Lewis
12:13 19.03.2015 193.87.59.XXXPorovnanie casov Mila redakcia, dal by sa pripravit clanok s porovnanim casov ake kedysi robili Redbully na ostatnych v kvalifikaciach a v zavodoch? Samozrejme boli ine motory, ale aj tak by ma zaujimal ten rozostup. Dakujem. S pozdravom Lewis (na buduce uz registrovany) -
Kapor
09:54 19.03.2015 194.160.178.XXXV Red Bulle nie sú pokrytci,... ...ale chudáci, lebo to čo ukázali v tejto sezóne je nielen nepružnosť, nepredvídavosť , nekordinovanosť a bezzubosť, od poradcov, až po posledného šuplikanta aj s výrobcom pohonných jednotiek, totálna neschopnosť veci riešiť a plánovať do budúcej sezóny tak, aby dopadla čo najlepšie. Týmto sa Red Bull zaradil medzi odpad, aj napriek tomu, že má nadbytok prostriedkov a to je na tom to najtragickejšie, lebo pre tím nedokáže v tejto a ani v budúcej sezóne, vstať z popola a ostane nadobro tam, kde je. Naopak Mercedes netreba haniť, ale ho pochváliť a pozdvihnúť k métam najvyšším, kde bude v F1 žiariť stále ako etalon a ostatní, ktorí odoberajú jeho pohonné jednotky, môžu len na tom stavať a spokojne napredovať, lebo sa môžu vždy na svojho výrobcu pohonných jednotiek spoľahnúť.
-
uzivatel000968
11:38 19.03.2015 90.64.69.XXX... myslím, že RED BULL na tohoročnom monoposte odviedol veľmi slušnú prácu, čo si všimli aj v MERCEDESE počas testov...keď konštatovali, že zo snímania GPS, monopost RED BULLU je excelentný v technických častiach okruhu, kde prím nehrá motor ...
... to, že RED BULL doteraz nemá krátky nos...by som nedával za vinu ich neschopnosti...je to skôr o ich celkovej filozofii, že všetko tlačia až na hranu možností...takže u nich nos nebude krátky...ale ultra krátky... A zrejme preto tie testy sú "zdĺhavé" a doteraz neúspešné...
... takže Tvoje rozhorčenie by som smeroval skôr na RENAULT a ich odvedenú prácu ...
... Ale aby sme mali jasno, nie som ani nikdy som nebol za žiadne umelé vyrovnávanie výkonu...či v minulosti pri dominancii RED BULLU, ani teraz pri dominancii MERCEDESU, aj keď tá je oveľa väčšia... Nevadí, je to súťaž...pravidlá sú dané pre všetkých rovnako...
... k politickému odseku o pozdvihovaní "k najvyšším métam", "žiarení" a "etalóne" sa vyjadrovať nebudem...-
uzivatel000792
20:04 19.03.2015 88.212.36.XXXKed ma Red Bull tak vynikajuci monopost v technickych pasazach, tak ako vysvetlis to, ze v Australii sa im vo vsetkych sektoroch vyrovnala dvojica novacikov v Toro Rosso s rovnakym motorom? [odkaz na stránku] -
-
uzivatel000968
11:31 20.03.2015 90.64.69.XXX... Lojzko, ja som preteky sledoval...a videl som v cieli RED BULL Ricciarda na 6. mieste a najlepšie TORO ROSSO na 9. mieste...
... takže nechápem o čom točíš..?
... ... -
-
-
-
-
-
tom11
09:22 19.03.2015 77.48.94.XXXach ta paměť.... je veliký rozdíl, když je něco pravidly upraveno pro všechny stejně ( všechny vyjmenované záležitosti měly v nějaké míře všichni, nebo alespoň špička pole ), a když někdo volá po změně tak, aby jednomu vývoj zatrhli a ostatním povolili. nikdy nebylo něco zakázáno jednomu a druhému dovoleno. pardon, vlastně v rámci dorovnání výkonu motoru renaultu vůči ostatním to tak bylo a teď by se to hodilo znovu, že ano...........
prostě Vaše práce byla tentokrát špatná, pánové, někdo jiný odvedl podstatně lepší. to je základ současného stavu.-
-
tom11
12:34 19.03.2015 77.48.94.XXXpřesně tak. když se podíváš, co jsem k tomu tehdy psal, tak to bylo vždy ve smyslu: je to dle současných pravidel? je, tak je to O.K. každá novinka, každý nápad je kořením tohohle sportu. změny v sezoně jsou špatně vždy a s tím zcela souhlasím. tady jde o to, že ty věci tehdy byly zakázány či upraveny pro všechny týmy stejně. někoho, kdo to víc využíval, to zpomalilo víc, někoho méně. ale řekněte, co chtějí RB dnes? podle toho, co zatím čtu, tak nějakou výhodu pro sebe. ne zákaz něčeho, co má konkurence.
ano, špatnou práci odvedl Renault, ale letos již za výrazné pomoci samotného RB. bohužel.......
-
-
Adi
10:18 19.03.2015 176.74.130.XXXTo není pravda Tome. Například v r. 2006 byly týmu Renault F1 zakázány hmotové tlumiče, což je jasně poškodilo a dalo šanci Ferrari bojovat o tilul. Po zmrazení V8, dostal výjimku nejen Renault, ale i jiní výrobci, nejvíce výjimek se týkalo zlepšení spolehlivosti. Případ Red Bull vs Renault je letos úplně o něčem jiným - není možné, aby po úspšných společných testech mluvil Red BUll a Renault o pokrocích a v pozitivním duchu a za 3 týdny z toho je najednou (ze strany RB) neovladatelný, žravý a nevýkoný motor. Přitom RB není 1,5 měsíce schopen homologovat krátký nos a jejich momentální šasi je v přítlaku někde na úrovni Torro Rosso. Mercedes loni a dle všeho i letos odvedl skvělou práci a zaslouží si dominovat. Tato sezóna bude podobná jako v r. 1988. Pro Renault by bylo nejlepší, kdyby převzal tým Torro Rosso a udělal z něj svůj tovární od příštího roku. Red Bullu bych pouze plnil dodávky motoru, ani cent navíc, ani jednu radu navíc. Za jejich přístup ať jsou víme všichni kam. RB chce jít stejně do projektu s VW.-
tom11
13:23 19.03.2015 77.48.94.XXXnevím, co máš na mysli, že není pravda, ale oba píšeme v podstatě to samé. to, že RB společně s Renaultem odvedli o hodně horší práci než Mercedes je zcela zjevné. že teď chtějí, aby jim z toho pomohl někdo jiný, než oni sami je také dosti patrné. a změny během sezony se nám nikomu nelíbí.
to, jak RB jedná s Renaultem je dá se říci jejich věc, ale že to takto prezentují na veřejnosti je velmi nestandardní ( řečeno tak, aby mi to tu redakce nemusela - oprávněně - smáznout ).
-
-
-
Hr3bec
09:11 19.03.2015 85.135.106.XXXNo já chápu, že Hornerovi leží v žaludku to, že když dominovali oni, tak jim byly házeny klacky pod nohy, ale ono to nebylo tak úplně z ničeho nic a byť spousta jejich řešení nebyla oficiálně nelegální viz třeba ohebné křídla, byly dozajista hodně kontroverzní. Pak jejich díry v podlaze, které nelegální byly, ale v Monaku s tím mohli jet a to už Horner neřekne....atd....I McLarenu defakto zakázali F-Duct, nebo jak se to jmenovalo, Renaultu hmotové tlumiče a tak bychom mohli pokračovat dál.
Ale všechny tyto zákazy byly podloženy alespoň z části tím, že mohli být teoreticky nelegální.....což v případě motoru Mercedes postaveného přesně dle pravidel (a určitě už ho mají projetý od fia jestli něco neporušuje) prostě není. A zakázat, nebo zmrazit, nebo nějak omezit motor Mercedes jen z přání Redbullu bez jakéhokoli důvodu by byl asi dost velký sportovní průšvih, protože to absolutně popírá sportovního ducha a to...chtít být nejlepší. Proč se pak snažit, když vlastně každý úspěch je po zásluze potrestán?! ...i když....ono je to tak v dnešním světem vlastně normální bohužel :-( -
odin
09:00 19.03.2015 77.240.96.XXXPokrytci většinou neví, že jsou pokrytci Už mě to moc nebaví, stále se vyjadřovat k Hornero-Markovským intrikám. Ale jak jsou tito dva páni (ne)únavní, musím být neúnavné i okolí. Jinak se stokrát opakovaná lež stává pravdou a rezignovanému okolí bude vnucena diktatura těchto dvou.
Zajímalo by mne, od kolika desetin sec., nebo sec. pan Horner považuje dominanci za přijatelnou? Podle mne je úplně jedno, jestli má tým náskok 0,5 sec./kolo, nebo 5sec./kolo Ve výsledku zvítězí pilot právě tohoto týmu a rozdíl bude jenom v počtu kol o které předjede soupeře. Za své vítězství (ať už jen o 0,001 sec., nebo o 5 kol) bere pořád "jen" 25 bodů.
Když Horner srovnává jejich dominanci s dominancí Mercedesu a tvrdí, že nikdy neměli takový náskok, měl by pravdivě říci, jaký náskok vlastně měli. Je rozdíl v tom, jaký náskok přiznávali a jaký byl skutečně. Vettel vždy po startu odjel zbytku pole na rozdíl 10 sec. a pak už jenom kroužil a svůj náskok udržoval. Kdyby jezdil naplno, tak jako Mercedesy, také by dával polovině startovního pole kolo. A že rezervy u RedBullu byly, svědčí pravidelné zajíždění nejrychlejších kol v závěru závodů, právě Vettelem.
Pokud vím, tak během přestávky byly přepracovány pohonné jednotky, jak Ferrari, tak Renaultu, téměř od základu, tak proč si Horner stěžuje na zmrazení? Zrovna on, kterému bylo v minulosti povoleno "přidat" na výkonu Renaultu. Jde o další vydírání a nátlak, mající za úkol jednostranné zvýhodnění RedBullu na úkor soupeřů? Nejspíše ano.
Já Mercedesu nefandím ani trošku, ale věřím jim, že oba jejich piloti mezi sebou mohou bojovat o titul. Což jsem RedBullům nevěřil. Mercedes mne o tom přesvědčil, RedBull nikoliv. Proto mám větší pochopení pro dominanci Merglu. Jednoduše mám naději, že uvidím alespoň souboje o vítězství mezi jejich piloty. A nebudu se muset koukat na okrádání jednoho pilota o součástky z jeho auta a týmovou režii ve prospěch druhého.
Znovu opakuji. Zameť si Hornere před vlastním prahem.-
Mike17
09:39 20.03.2015 217.170.103.XXXJá vlastně moc nechápu, co ti na tom Hornerovi vadí. Používá stejnou míru demagogie, jako ty.
V čem?
1. Je rozdíl, jestli je vůz o 0,1s rychlejší, nebo o 1,4s rychlejší. Protože pak ten první příklad na některých okruzích nevyhraje ikdyž se mu nic neporouchá. Loni byl Mercedes v 19-ti závodech 19x nejrychlejším vozem (bez problémů). Můžeš mi ukázat podobný rok u RB?
2. Jestli měl Vettel takovou dominanci, že si jen udržoval náskok, pak mám několik podotázek:
a) proč ta obrovská dominance nebyla vidět v kvalifikaci, když se všeobecně soudilo, že v ní byl RB silnější než v závodě.
b) proč v některých závodech dosáhl vítězství až na konci závodu (třeba Japonsko)
c) proč měl kolega problémy dojet druhý (když neměl technické problémy)
d) proč v některých závodech vyhrál o30s a v jiných jen těsně? Podle nálady?
e) ony Mercedesy jely v Austrálii naplno? Kde se ztratila ta 1s z výkonu v kvalifikaci
3. V čem je rozdíl mezi přístupem k jezdcům? V tom, že na jedné straně hledáš za vším podvod a ve druhém ty samé indicie nevidíš?
Ano Horner používá demagogii k tomu, aby prosadil své zájmy (jako každý šéf týmu). Ale ty to děláš naprosto stejně.-
Alfred
10:20 20.03.2015 78.41.168.XXX1. Dominance zůstane dominancíi když nebude 1,4s, ale třeba jen 0,8s. Můžeš sice psát sice o 0,1s, ale to si se krom pár výjimek díval asi na nějakou jnou serii
a) podívej se do kvalifikačních statistik a nemusíš klást podotázky, dominance RB byla vidět i v kvaldách
b) pár závodů nijak nezvrátí dominanci v MNOHA jiných závodech. Můžeš zpochybnit míru dominance, ale samotnou dominanci nespochybníš, byť se budeš snažit sebevíc
c) Webber byl týmová dvojka dvojka se vším všudy, u Merglu bojují o titul oba jezdci.Ostatně bodový zisk RBR v PK za 4 sezony mluví víc ak jasně a to RBR nepotřeboval ani dvojnásobné body v posledním závodě.
d) třeba díky výjezdům SC (v kolika GP nevyjel?), letos v Austrálii vyjel sice také, ale v prvním kole a neměl tak šanci "ořezat" náskok v cíli
e) když měl RB výhodu v kvalifikaci 0,8 s, tak to taky nekorespondovalo s počtem kol závodu a časovým rozdílem v cíli
3. Webber dal hned několikrát najevo, že se jako dvojka cítí, chování Vettela po incidentu v Turecku dalo jasně najevo co čekal od rádiových pokynů týmu Webberovi šetřit palivem. Jel jako kdyby tam ani nebyl. Rosberg by své přední křídlo Hamiltonovi nikdy nedal a po závodě kdy ho strategií uklidí z cesty jako Webbera Vettelovi v Japonsku 2013(?) by vysvětlení týmu neprošel jak Webber mlčením, protože všichni co se na závod dívali taky videli, že to byla lež...Ostatně kdo by si dovolil veřejně žádat tým, aby mu odstranili kolegu z dráhy už v druhém závodě sezony aniž by byl přesvědčen o tom, že je týmová jednička?-
Jens
10:26 20.03.2015 109.81.245.XXXAd 1) Nesmysl: je rozdíl, jestli za tebou někdo dojede o sekundu nebo o minutu. Ani ta dvá desetina na kolo není žádná dominance.
Ad 2) Pokud se rozhodne až v posledním závodu sezóny, rozhodně nejde o dominanci jednoho týmu. Podívej se trochu na výsledky.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek