DISKUZE K ČLÁNKU Světlo na konci tunelu pro Red Bull? Newey žádné nevidí
U Red Bullu nepanuje příliš pozitivní atmosféra. Podle Daniela Ricciarda je vůz nekonzistentní a pomalý. Hlavním problémem je podle týmu motor Renault. Podle Adriana Neweyho se však na lepší časy neblýská.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Světlo na konci tunelu pro Red Bull? Newey žádné nevidí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
11:18 16.03.2015 77.240.96.XXX
Ano. Minulost je včerejšek, dokonce i vteřina, která právě uplynula. Jak zpívá Jarek Nohavica, "tolik, kolik je mi teď, už mi nikdy nebude; vteřina za vteřinou ukrajují můj pecen chleba..."
A o minulosti se s tebou klidně bavit budu. Ale pak do té minulosti musím zahrnout vše co se událo. A nemohu si vybírat jen něco, co se mi zrovna hodí. A vše úzce souvisí s mým původním příspěvkem. Protože v dobách hojnosti a slávy se RedBull snažil "vyšachovat" Renault, "náhražkou" jménem Infiniti. Dokonce tam Vettela jmenovali řiditelem.
Apokud dnes má RB problémy s motorem, pak je třeba problémy řešit a ne vyřvávat do médií Markovsko-Hornerovskou propagandu. Já se Renaultu vůbec nedivím, že ztrácí zájem bavit se s těmito lidmi přes média. Nebo dokonce vůbec.
A o minulosti se s tebou klidně bavit budu. Ale pak do té minulosti musím zahrnout vše co se událo. A nemohu si vybírat jen něco, co se mi zrovna hodí. A vše úzce souvisí s mým původním příspěvkem. Protože v dobách hojnosti a slávy se RedBull snažil "vyšachovat" Renault, "náhražkou" jménem Infiniti. Dokonce tam Vettela jmenovali řiditelem.
Apokud dnes má RB problémy s motorem, pak je třeba problémy řešit a ne vyřvávat do médií Markovsko-Hornerovskou propagandu. Já se Renaultu vůbec nedivím, že ztrácí zájem bavit se s těmito lidmi přes média. Nebo dokonce vůbec.
odin
10:03 16.03.2015 77.240.96.XXX
Buď se bavme o minulosti, jako celku a nerozlišujme která minulost je ta pravá, nebo se o minulosti nebavme vůbec. A mluvme o současnosti a o budoucnosti. Protože budoucnost je to, co nás zajímá. A v tom případě mám jeden podstatný dotaz. Proč RedBull nezvládl stejně precizně současný SW motoru Renaultu. Nevím nic o tom, že by jejich lidé byli z této práce odvoláni.
Mně vadí rétorika Hornera a Marka, že za všechny jejich problémy může pouze Renault. To není pravda!!!
Mně vadí rétorika Hornera a Marka, že za všechny jejich problémy může pouze Renault. To není pravda!!!
anonym
09:39 16.03.2015 95.102.39.XXX
v minulosti = v8, to naozaj nema vyznam rozoberat kto dodaval software pre stare v8cky, to je uz minulost. bavime sa tu o terajsich motoroch a je proste fakt, ze renault mal obrovske problemy so motorovym softwarom a ten vyrazny pokrok medzi testami a zaciatkom minulej sezony bol do velkej miery zasluhou redbullu
uzivatel000404
18:49 15.03.2015 77.234.40.XXX
v podstatě se dnešním závodem pro mne stala f1 nezajímavá budu ji po očku sledovat a pokud se to nevyrovná nesleduju
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek