DISKUZE K ČLÁNKU Světlo na konci tunelu pro Red Bull? Newey žádné nevidí

U Red Bullu nepanuje příliš pozitivní atmosféra. Podle Daniela Ricciarda je vůz nekonzistentní a pomalý. Hlavním problémem je podle týmu motor Renault. Podle Adriana Neweyho se však na lepší časy neblýská.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Světlo na konci tunelu pro Red Bull? Newey žádné nevidí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 16.03.2015 12:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 19 lidí) 15.03.2015 11:06
Newey Newey netuší důvod proč Renault neochotně … »
» Adi (Hlasovalo 16 lidí) 15.03.2015 10:51
Všeho moc škodí Red Bullíci ubulení! Už v době,… »
» Adi (Hlasovalo 14 lidí) 15.03.2015 11:18
Řešení pro Renault je vlastní tým. Red Bull… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Dobře není přímo součást Renaultu, ale ten s Nissanem blízce spolupracuje poměrně dlouho. Tudíž to "Infiniti" je spíš přání Renaultu a ne RB, který s Infiniti nemá absolutně nic společného. 03

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Face

37.188.231.XXX
No já bych spíš řekl rychle pryč od Renaultu...

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Face

37.188.231.XXX
Infiniti nemá s Renaultem nic společného, je to součást Nissanu, něco jako má Toyota Lexus...
Mimochodem, když si vzpomeneme jak to bylo s přechodem na 8 válce a jejich zmrazením, tak zjistíme, že se historie opět opakuje. Tenkrát taky Renault zaostával a až dvě výjimky od FIA ho učinily konkurenceschopným...

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.102.39.XXX
tak snad sa tu bavime o aktualnych motoroch a nie o tom aky bol renault v minulosti
renault za svoje motory dostava od redbullu zaplatene, takze je normalne aby dostal kompletny motor a nemusel si pisat vlastny software :)

popieras, ze RB vyrazne pomohol renaultu pri vyvoji softwaru po tych katastrofalnych minulorocnych testoch?

+ 2 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Zdá se, že spolupráce poněkud drhne. 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.36.XXX
Kritika je opravnena, to bez debaty.

Aj ja som myslel, ze v spolupraci s tovarnym RB to bude zmena skokova...03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Iscarian

Iscarian

89.177.211.XXX
Hezky napsáno, tak nějak jsem doufal, že se ostatní na Mercedes dotáhnou, přeci jen tak velká dominance není pro sledovanost dobrá (aspoň nechává Mercedes závodit své jezdce) a to říkám jako dlouholetý fanoušek Mercedes. Na jednu stranu mě těší, že Mercedes vyhrává na tu druhou... no, není to úplně ideální. Uvidíme až ostatní stáje příjdou s krátkými nosy, to by mělo pomoct, tedy jestli nakonec projdou crash testy...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Já nikde nečetl, že by o sobě tvrdili, že vyrobili nejlepší šasi, nebo že udělali větší pokrok než STR. Není to poprvé, kdy se STR vyrovnalo RB.
Čtu, že motor Renault zaostává. A to potvrzují výsledky RB, STR i Lotusu. Pro mne tedy kritika oprávněná. 03

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.36.XXX
To ano, ale kde sa stala chyba? Jak to, ze B-ckovy team je naraz pomaly na urovni A-cka? Jak to, ze ak RB spolupracuje (na motore) na urovni tovarneho teamu sa to stalo a kde ich zodpovednost za tento problem?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.36.XXX
A este prezrad, na akom SW jazdil RedBull za cias tovarneho Lotus-Renaultu?03

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Chybí ti v tom výpočtu jeden malinkatý detail. Ferrari nejezdí s motorem Renault. Ale souhlas, není to JEN o motoru.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Měl by si pořídit brýle.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Zbytek komentovat nebudu, ale Infiniti je součást koncernu Renault, ne Red Bull. 12

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Promiň, ono se STR nějak přiblížilo vozům s Mercedesem? 03
Od Renaultu jsem slyšel, jak stáhli náskok Mercedesu na polovinu. Kde je to vidět? Třeba u Lotusu?
Řekl bych, že důvod ke kritice by se najít dal ne? 03

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
Zdravím kluci.

Bohužel všechno co jste tady napsali je pravda a podle mně jde o jasný konec společného působení Redbullu a Renaultu v F1.

Tahle VC je sportovní tragedií pro oba a cesta ven asi není.Možná jedině v podobě zázraku od Ilmoru,ale bojím se,že to všechno už v autě bylo.

RB jen sklízí ovoce toho jak se chovali k Renaultu,když získávali tituly v MS.Nemohou tedy čekat nic víc než je ve smluvním vztahu a garantovaná výkonost tam určitě není.

Na jejich obranu je ale potřeba sportovně přiznat,že agregát je strašná sračka.Čekal jsem na zázrak od minulého roku,ale prostě se nekoná.
Když vidím jak jede Lotus s Mercedesem je to jasný a realita krutá.

Co má Newey dělat,když nemůže nastavit vysoký přítlak a dát dlouhý kvalty,protože se pak auto táhne jako smrad a má o 25km/h nižší topspeed než ostatní? A to nemluvě o akceleraci při výjezdech.Musí všude ubrat a pak nejde auto řídit.Začarovaný kruh a není cesty ven.Když jsem koukal na kvalifikaci,tak mám pocit,že Renaultům chybí snad 100koní.

Ale i tom je prostě Formule 1 a nezbývá než popřát soupeři.Je na neuvěřitelné úrovni.

+ 10 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001398

uzivatel001398

213.168.188.XXX
Tak já vám to pane Newey prozradím. Když jste byli 4 roky nahoře, tak to byl jen váš úspěch, ale teď je to jen jejich vina. Mimochodem ta vítězství byla z velké části zásluha právě motoru, map a skvěle odvedené práce Vetela. Oni nyní prostě ztratili marketingovou motivaci pro vás pracovat.
Btw je tu ještě někdo,kdo zastává názor, že foukání difuzoru je v rozporu s pravidly? Dle mého názoru je v autě pohyblivá součástka, která aktivně ovlivňuje aerodynamiku auta.Je to trochu off topic. Sorry

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.102.39.XXX
nemusis posit
sa pozri kde bol renaultacky motor v lotuse kym nedostal motorovy software ktory pomohol vyvinut redbull

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.209.152.XXX
mě přijde, že si všichni jen stěžují, že Mercedes má takový náskok a svalují vinu na kdeco, proč se prostě nezaměří sami na sebe a nepřiznají, že prostě nepostavili dobré auto. Ano motor mercedesu je asi bezkonkurenční, ale na druhou stranu stejný motor má i Williams a vida Ferrari jej dnes porazilo, takže je vidět, že Mercedes postavil auto s bezkonkurenční aerodynamikou a není to jen o motoru, jak se všichni, hlavně Red Bull vymlouvají!!!

+ 17 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Ale posim tebe...

+ 5 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Řešení pro Renault je vlastní tým. Red Bull nikdy nebude fér partner. Podívej se na teakový Mclaren a Hondu, ti jsou na tom ještě podstatně hůř a NIKDE není slyšet kopání vedení Mclarenu do Hondy. Myslíš, že Renault, jakožto výrobce, který spolutvořil historii F1 od 70. let minulého století, bude neustále snášet kvičení ze strany bohatých vidláků z Alp, kteří jako tým před 10ti lety ještě neexistovali?! Jak tady bylo krásně napsané - Společně vítězíme, společně prohráváme!!! Kdyby toto Red Bull ctil, byl by jinde. A to nepíšu o tom, že jejich aero taky stojí za prd!

+ 14 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama