DISKUZE K ČLÁNKU Světlo na konci tunelu pro Red Bull? Newey žádné nevidí
U Red Bullu nepanuje příliš pozitivní atmosféra. Podle Daniela Ricciarda je vůz nekonzistentní a pomalý. Hlavním problémem je podle týmu motor Renault. Podle Adriana Neweyho se však na lepší časy neblýská.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Světlo na konci tunelu pro Red Bull? Newey žádné nevidí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Face
16:25 15.03.2015 37.188.231.XXX
Infiniti nemá s Renaultem nic společného, je to součást Nissanu, něco jako má Toyota Lexus...
Mimochodem, když si vzpomeneme jak to bylo s přechodem na 8 válce a jejich zmrazením, tak zjistíme, že se historie opět opakuje. Tenkrát taky Renault zaostával a až dvě výjimky od FIA ho učinily konkurenceschopným...
Mimochodem, když si vzpomeneme jak to bylo s přechodem na 8 válce a jejich zmrazením, tak zjistíme, že se historie opět opakuje. Tenkrát taky Renault zaostával a až dvě výjimky od FIA ho učinily konkurenceschopným...
anonym
14:27 15.03.2015 95.102.39.XXX
tak snad sa tu bavime o aktualnych motoroch a nie o tom aky bol renault v minulosti
renault za svoje motory dostava od redbullu zaplatene, takze je normalne aby dostal kompletny motor a nemusel si pisat vlastny software :)
popieras, ze RB vyrazne pomohol renaultu pri vyvoji softwaru po tych katastrofalnych minulorocnych testoch?
renault za svoje motory dostava od redbullu zaplatene, takze je normalne aby dostal kompletny motor a nemusel si pisat vlastny software :)
popieras, ze RB vyrazne pomohol renaultu pri vyvoji softwaru po tych katastrofalnych minulorocnych testoch?
Iscarian
13:25 15.03.2015 89.177.211.XXX
Hezky napsáno, tak nějak jsem doufal, že se ostatní na Mercedes dotáhnou, přeci jen tak velká dominance není pro sledovanost dobrá (aspoň nechává Mercedes závodit své jezdce) a to říkám jako dlouholetý fanoušek Mercedes. Na jednu stranu mě těší, že Mercedes vyhrává na tu druhou... no, není to úplně ideální. Uvidíme až ostatní stáje příjdou s krátkými nosy, to by mělo pomoct, tedy jestli nakonec projdou crash testy...
Mike17
13:24 15.03.2015 93.99.87.XXX
Já nikde nečetl, že by o sobě tvrdili, že vyrobili nejlepší šasi, nebo že udělali větší pokrok než STR. Není to poprvé, kdy se STR vyrovnalo RB.
Čtu, že motor Renault zaostává. A to potvrzují výsledky RB, STR i Lotusu. Pro mne tedy kritika oprávněná.
Čtu, že motor Renault zaostává. A to potvrzují výsledky RB, STR i Lotusu. Pro mne tedy kritika oprávněná.
Arnoux
12:20 15.03.2015 217.66.164.XXX
Zdravím kluci.
Bohužel všechno co jste tady napsali je pravda a podle mně jde o jasný konec společného působení Redbullu a Renaultu v F1.
Tahle VC je sportovní tragedií pro oba a cesta ven asi není.Možná jedině v podobě zázraku od Ilmoru,ale bojím se,že to všechno už v autě bylo.
RB jen sklízí ovoce toho jak se chovali k Renaultu,když získávali tituly v MS.Nemohou tedy čekat nic víc než je ve smluvním vztahu a garantovaná výkonost tam určitě není.
Na jejich obranu je ale potřeba sportovně přiznat,že agregát je strašná sračka.Čekal jsem na zázrak od minulého roku,ale prostě se nekoná.
Když vidím jak jede Lotus s Mercedesem je to jasný a realita krutá.
Co má Newey dělat,když nemůže nastavit vysoký přítlak a dát dlouhý kvalty,protože se pak auto táhne jako smrad a má o 25km/h nižší topspeed než ostatní? A to nemluvě o akceleraci při výjezdech.Musí všude ubrat a pak nejde auto řídit.Začarovaný kruh a není cesty ven.Když jsem koukal na kvalifikaci,tak mám pocit,že Renaultům chybí snad 100koní.
Ale i tom je prostě Formule 1 a nezbývá než popřát soupeři.Je na neuvěřitelné úrovni.
Bohužel všechno co jste tady napsali je pravda a podle mně jde o jasný konec společného působení Redbullu a Renaultu v F1.
Tahle VC je sportovní tragedií pro oba a cesta ven asi není.Možná jedině v podobě zázraku od Ilmoru,ale bojím se,že to všechno už v autě bylo.
RB jen sklízí ovoce toho jak se chovali k Renaultu,když získávali tituly v MS.Nemohou tedy čekat nic víc než je ve smluvním vztahu a garantovaná výkonost tam určitě není.
Na jejich obranu je ale potřeba sportovně přiznat,že agregát je strašná sračka.Čekal jsem na zázrak od minulého roku,ale prostě se nekoná.
Když vidím jak jede Lotus s Mercedesem je to jasný a realita krutá.
Co má Newey dělat,když nemůže nastavit vysoký přítlak a dát dlouhý kvalty,protože se pak auto táhne jako smrad a má o 25km/h nižší topspeed než ostatní? A to nemluvě o akceleraci při výjezdech.Musí všude ubrat a pak nejde auto řídit.Začarovaný kruh a není cesty ven.Když jsem koukal na kvalifikaci,tak mám pocit,že Renaultům chybí snad 100koní.
Ale i tom je prostě Formule 1 a nezbývá než popřát soupeři.Je na neuvěřitelné úrovni.
uzivatel001398
12:15 15.03.2015 213.168.188.XXX
Tak já vám to pane Newey prozradím. Když jste byli 4 roky nahoře, tak to byl jen váš úspěch, ale teď je to jen jejich vina. Mimochodem ta vítězství byla z velké části zásluha právě motoru, map a skvěle odvedené práce Vetela. Oni nyní prostě ztratili marketingovou motivaci pro vás pracovat.
Btw je tu ještě někdo,kdo zastává názor, že foukání difuzoru je v rozporu s pravidly? Dle mého názoru je v autě pohyblivá součástka, která aktivně ovlivňuje aerodynamiku auta.Je to trochu off topic. Sorry
Btw je tu ještě někdo,kdo zastává názor, že foukání difuzoru je v rozporu s pravidly? Dle mého názoru je v autě pohyblivá součástka, která aktivně ovlivňuje aerodynamiku auta.Je to trochu off topic. Sorry
anonym
11:26 15.03.2015 178.209.152.XXX
mě přijde, že si všichni jen stěžují, že Mercedes má takový náskok a svalují vinu na kdeco, proč se prostě nezaměří sami na sebe a nepřiznají, že prostě nepostavili dobré auto. Ano motor mercedesu je asi bezkonkurenční, ale na druhou stranu stejný motor má i Williams a vida Ferrari jej dnes porazilo, takže je vidět, že Mercedes postavil auto s bezkonkurenční aerodynamikou a není to jen o motoru, jak se všichni, hlavně Red Bull vymlouvají!!!
Adi
11:18 15.03.2015 212.96.178.XXX
Řešení pro Renault je vlastní tým. Red Bull nikdy nebude fér partner. Podívej se na teakový Mclaren a Hondu, ti jsou na tom ještě podstatně hůř a NIKDE není slyšet kopání vedení Mclarenu do Hondy. Myslíš, že Renault, jakožto výrobce, který spolutvořil historii F1 od 70. let minulého století, bude neustále snášet kvičení ze strany bohatých vidláků z Alp, kteří jako tým před 10ti lety ještě neexistovali?! Jak tady bylo krásně napsané - Společně vítězíme, společně prohráváme!!! Kdyby toto Red Bull ctil, byl by jinde. A to nepíšu o tom, že jejich aero taky stojí za prd!
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek