DISKUZE K ČLÁNKU Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?

Po předsezónních testech mají týmy jasno o tom, kdo má nejrychlejší auto. Vypadá to, že mu na začátku sezóny 2015 nikdo nebude blízko ani v kvalifikačním režime.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 03.03.2015 10:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 5 lidé) 02.03.2015 12:15
4 desetiny? To jsem zase prošvihnul nějaké… »
» uzivatel000968 (Hlasovali 5 lidé) 02.03.2015 13:19
"zas o niečo na výkone aj prítlaku a má ho… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 02.03.2015 15:33
Aby byli schopni dojet zavod, cekam podobny… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • /(/(/(/(/(

    46.135.29.XXX
    ((((/((/////((/(((((((( Je to jasné Mercedes má nejlehčí vůz, s nejlepší aerodynamikou a nejsilnějším motorem, to pak dělá z tohoto vozu vyhrávací zbraň.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      46.135.29.XXX
      a Ferrari bude v této sezóně v dobré formě od té příští bude Mercedes nahánět a možná i často porážet, pokud se tak nestane už v této sezóně.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • sony

    188.120.209.XXX
    nikdo neukáže všechny trumfy po pěti závodech budeme vědět jak kdo na tom je, zatím to jsou předsezoní plky04

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.130.XXX
    Ztráta Ferrari ztrací podle simulací 8 desetin na kolo .. Williams a Red Bull hsou o tři až čtyři vteřiny před Ferrari ... tak mi řekněte kde berete tu sekundu? navíc McLaren je prý 4 desetiny za Mercedesem

    + 4 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.11.XXX
      4 desetiny? To jsem zase prošvihnul nějaké velkohubé prohlášení?
      Taková mezera tam bude tak maximálně v Q1, kdy Mercedes pojede na tvrdší sadě a McLaren s odřenýma ušima proleze do Q2 ... V Q2 na stejné sadě už to bude dost možná 24 desetin.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.176.130.XXX
        Nechápu kde bereš tu jistotu pomalosti McLarenu? pokud sis nevšiml v testehc nejlei ani jedno Q kolo ani simulaci Q narozdíl od ostatních

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.11.XXX
          Aby byli schopni dojet zavod, cekam podobny kompromis jako udelal vloni Renault. Honda se placa v podobnych problemech a McL pri vsi ucte bude mot horsi sasi nez mel vloni RB. Apropo, kde beres tu jistotu, ze jel Mercedes naplno? :-)

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kubyk002

          85.207.90.XXX
          No právě proto nechápu kde jsi vzal ty 4 desetiny, když nic neujeli, nějakou simulaci ničeho vůbec nezajeli, tak nevím kde sis vycucal těch 0,4 s...

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.180.29.XXX
    05 Tahle sezona vypadá skoro uplně stejně jako ta předešlá. Mercedes bude mít pořád uplně stejný náskok, pak skupinka, ovšem pohoršila si FI a také jim zpředu vypadne McLaren. No špatný pro sezónu.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RiLCO

      178.41.146.XXX
      McLaren nevypadne zpredu, ale skôr zo stredu. Len neviem, ci vypadne smerom dopredu alebo dozadu...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, to auto Mercedesu vyzerá skôstne,.. ...a určite je to perla F1, ktoré doznalo zas o niečo na výkone aj prítlaku a má ho veľmi dobrý k pomeru s odporom, preto sú obaja jazdci veľmi rýchly a je len na nich, či to už v prvom závode udržia v rukách, alebo sa obaja budú porúčať z trate a závod vyhrá niekto úplne iný. 01 Každý má ako sa hovorí, šťastie vo vlastných rukách, len to nesmie prešvihnúť. 18

    + 18 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      195.168.157.XXX
      Skvostne Kapor, skvostne! "Kôstku" mas napriklad v ceresni ale monopost Mercedesu je jednoducho "skvost"... 11

      + 8 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      78.99.248.XXX
      "zas o niečo na výkone aj prítlaku a má ho veľmi dobrý k pomeru s odporom"

      ... čísla, čísla...chceme čísla Kapor ...

      ... 12 03 12 ...

      + 5 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Máš ich zverejnené,... ...na stránach tímu Mercedesu F1. 11 A čítať myslím vieš.

        + 16 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.128.XXX
    1 Sekunda na zbytek světa. Co kdyby si to v Austrálii Lewis s Nicem rozdali o titul na dvě vítězný v něčem jako RoC, titul za konstruktéry by se automaticky přidělil Mercedesu, dali jsme si v dubnu pauzu na postavení nových aut a od května přešli rovnou na novou sezónu?

    + 13 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      188.92.14.XXX
      No, to by se toho asi moc nezměnilo, když motoráři potřebují hlavně čas a více méně se čeká, zdali vůbec budou schopni využít všechny žetony pro vývoj. Čas je to co schází.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.128.XXX
        Motoráři měli času kvanta a někteří mají problém po roce vývoje vyslat auto na měřený kolo. Ty motory jsou hezký, ale je to slepá ulička. Ať si vezmou starý V8 z DTM nebo japonské GT 500, přišloubují k nim kompresor nebo turbo a hurá do boje 13

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          188.92.14.XXX
          Já naopak souhlasím s nasazením všelijakých rekuperací a technických novinek. Nejsme v minulém století, píše se rok 2015!03

          + 12 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.128.XXX
            Pokud inovace přináší výkonostní progres, tak proč ne. Ale pokud by nezávislí motoráři dokázali postavit stejně výkonnej konzervativní motor za poloviční peníze bez těchto ku**ítek (třeba jenom za pomoci většího objemu), tak jsem proti novotám.

            Jde mi o účel a vedlejší efekt. Podle mne by F1 měly být především závody a pokud při té příležitosti výrobci vyvinou techniku, která se jim bude hodit i na něco jinýho, tak bonus pro ně. V ideálním případě bych chtěl motory, který jsou -s trochou nadsázky- běžně dostupný a stačí je upravit. Ale v současné době motoráři vnímají F1 jako vývojovou laboratoř, jejímž vedlejším produktem jsou závody.

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mr.B

              188.92.14.XXX
              Já si zase myslím, že pokud se do toho hrnou peníze tak, jak se hrnou (a prakticky jsou to naše peníze, peníze koncových uživatelů propasírovány přes výrobky sponzorů), tak bychom z toho vývoje měli něco dostat zpět, třebaže v budoucnu budeme jezdit díky různým rekuperacím levněji.

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama