DISKUZE K ČLÁNKU Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?
Po předsezónních testech mají týmy jasno o tom, kdo má nejrychlejší auto. Vypadá to, že mu na začátku sezóny 2015 nikdo nebude blízko ani v kvalifikačním režime.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
rock
12:46 02.03.2015 37.188.128.XXXLevněji jezdit nebudeme asi nikdy, protože stát potřebuje peníze. Bude-li majorita jezdit na fosilní paliva, ale s malou spotřebou, bude příměřeně navýšena daň na fosilní paliva. Přejde-li majorita na alternativní, do té doby výhodnější paliva, bude příslušně zdaněn ten alternativní pohon. Suma vybraných daní nesmí klesnout.
Ale to jsme odbočili.
-
-
-
-
-
-
eR
10:06 02.03.2015 62.245.107.XXXTěžko vyčítat Mercedesu, že postavil nejlepší auto, to je cílem soutěže. Spíš se můžeme ptát, proč jsou ostatní tak daleko, když jak Renault přiznal v článku z minulého týdne, mohli i přes všechna omezení postavit komplet nový motor.
Teď jeden nor na MS v klasickém lyžování vyhrál během čtrnácti dnů 4 zlaté medaile a já mám pocit, že pokud by o tomto sportu rozhodovali fanoušci F1, tak ho budou chtít pro příští rok zakázat, protože je moc dobrej, závody jsou nudné a ostatní by měli mít taky šanci vyhrát i když jejich příprava zřejmě nebyla zdaleka tak dobrá.
Prostě všichni měli stejný čas na přípravu auta pro rok 2015 a pokud to zase zvládl Mercedes nejlíp, tak jim můžeme jen pogratulovat, že se dokázali tak dobře připravit. Nemůžeme čekat od malých týmů nebo i Williamsu, s pouze polovičním rozpočtem co ty největší týmy, že postaví nejrychlejší auto. Proč to ale nedokázalo Ferrari, Red Bull a McLaren s těmi svými mega rozpočty a zázemím, to už je otázka, kterou by si měli položit hlavně šéfové těchto týmů.-
-
ttt
13:28 02.03.2015 212.5.221.XXXMyslim, ze aj suboj iba dvoch pilotov moze priniest peknu a zaujimavu sezonu, navyse ak to su timovi kolegovia. Roky 1988-89 boli mozno tiez "nudne" z hladiska boja o titul (len 2 jazdci), ale ich superenie sa pretriasa dodnes.
Navyse suboj timovych kolegov moze byt prave ta povestna ceresnicka na torte (emocie vygradovane na 120%), predsa len to ma iny punc ako ked superia o titul dvaja jazdci z inych stajni (co ma samozrejme tiez svoje pozitiva)-
rock
14:29 02.03.2015 37.188.128.XXXSouboj dvou v jednom týmu bude vždycky vzbuzovat otázky, jestli bylo pro oba uděláno maximum - a nejde jen o techniku. Obvykle to skončí politikařením a následným jeden proti všem (Senna x Prost u McLarenu, Alonso x Hamilton u McLarenu), tím, že tým dá třeba bezděky po prstech jednomu víc než druhýmu (imho loni Mercedes Rosbergovi po Belgii. Ale to je jen můj pocit) anebo dokonce tím, že jeden pilot bude potopen na úkor druhého (příkladů habaděj). Takových 120% mne až tak moc nebaví.
Dávám přednost souboji dvou z různých týmů, z nichž každý má plnou podporu.
-
-
anonym
13:30 02.03.2015 95.102.39.XXXak by sme isli na to cisto statisticky tak tuto sezonu uz mercedes bude musiet bojovat o titul ovela tvrdsie
ani RB nesiel 4 roky dominantne ale 2010,2012 to dal len tesne
ani ferrari nedominovalo kazdy rok tak ako v 2002 a 2004
mclaren tiez dal v 99 titul len tak tak ale rok predtym v podstate bez problemov
to iste williams v 96 bez problemov a nemal konkurenciu ale v 97 uz to take jednoznacne nebolo
a ani mercedes nebude teraz roky vyhrat tak jednoducho ako minuly rok-
-
odin
08:02 03.03.2015 77.240.96.XXXTu sezónu jsi neviděl asi ty. Ve Spa Coulthard žádnýho Schumachera nesestřelil. Až ti dojde, že při předjetí musí druhý pilot vybočit ze "stínu" předjížděného a objet jej, pak možná pochopíš, že o žádné sestřelení nešlo. Coulthard možná zpomalil, jak mu nařizovali pravidla a komisaři mávající modrými vlajkami. Ale problém byl u Schumachera. Ten chtěl do poslední chvíle využívat vyjetých sušších kolejí od DC auta. Jinak při takovýchto kolizích (i v běžném životě) je vždy na vině ten vzadu. V tomto případě Schumacher.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek