DISKUZE K ČLÁNKU Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?

Po předsezónních testech mají týmy jasno o tom, kdo má nejrychlejší auto. Vypadá to, že mu na začátku sezóny 2015 nikdo nebude blízko ani v kvalifikačním režime.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 03.03.2015 10:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 5 lidé) 02.03.2015 12:15
4 desetiny? To jsem zase prošvihnul nějaké… »
» uzivatel000968 (Hlasovali 5 lidé) 02.03.2015 13:19
"zas o niečo na výkone aj prítlaku a má ho… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 02.03.2015 15:33
Aby byli schopni dojet zavod, cekam podobny… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • rock

                37.188.128.XXX
                Levněji jezdit nebudeme asi nikdy, protože stát potřebuje peníze. Bude-li majorita jezdit na fosilní paliva, ale s malou spotřebou, bude příměřeně navýšena daň na fosilní paliva. Přejde-li majorita na alternativní, do té doby výhodnější paliva, bude příslušně zdaněn ten alternativní pohon. Suma vybraných daní nesmí klesnout.
                Ale to jsme odbočili.

                + 7 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Těžko vyčítat Mercedesu, že postavil nejlepší auto, to je cílem soutěže. Spíš se můžeme ptát, proč jsou ostatní tak daleko, když jak Renault přiznal v článku z minulého týdne, mohli i přes všechna omezení postavit komplet nový motor.

      Teď jeden nor na MS v klasickém lyžování vyhrál během čtrnácti dnů 4 zlaté medaile a já mám pocit, že pokud by o tomto sportu rozhodovali fanoušci F1, tak ho budou chtít pro příští rok zakázat, protože je moc dobrej, závody jsou nudné a ostatní by měli mít taky šanci vyhrát i když jejich příprava zřejmě nebyla zdaleka tak dobrá. 12

      Prostě všichni měli stejný čas na přípravu auta pro rok 2015 a pokud to zase zvládl Mercedes nejlíp, tak jim můžeme jen pogratulovat, že se dokázali tak dobře připravit. Nemůžeme čekat od malých týmů nebo i Williamsu, s pouze polovičním rozpočtem co ty největší týmy, že postaví nejrychlejší auto. Proč to ale nedokázalo Ferrari, Red Bull a McLaren s těmi svými mega rozpočty a zázemím, to už je otázka, kterou by si měli položit hlavně šéfové těchto týmů.

      + 21 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.128.XXX
        Já to mercedesu nezazlívám, naopak a o titul bych je v žádným případě připravit nechtěl. Zaslouží si to.

        Akorát si to nezasloužím já jako divák.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • eR

          62.245.107.XXX
          To už je sport, jednou je sezóna napínavější a jindy méně. V Bundeslize má poslední léta první místo taky předplacený Bayern, přesto se nadá říct, že by soutěž byla nudná. Stále nabízí krásné zápasy.

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • ttt

          212.5.221.XXX
          Myslim, ze aj suboj iba dvoch pilotov moze priniest peknu a zaujimavu sezonu, navyse ak to su timovi kolegovia. Roky 1988-89 boli mozno tiez "nudne" z hladiska boja o titul (len 2 jazdci), ale ich superenie sa pretriasa dodnes.

          Navyse suboj timovych kolegov moze byt prave ta povestna ceresnicka na torte (emocie vygradovane na 120%), predsa len to ma iny punc ako ked superia o titul dvaja jazdci z inych stajni (co ma samozrejme tiez svoje pozitiva) 03

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.128.XXX
            Souboj dvou v jednom týmu bude vždycky vzbuzovat otázky, jestli bylo pro oba uděláno maximum - a nejde jen o techniku. Obvykle to skončí politikařením a následným jeden proti všem (Senna x Prost u McLarenu, Alonso x Hamilton u McLarenu), tím, že tým dá třeba bezděky po prstech jednomu víc než druhýmu (imho loni Mercedes Rosbergovi po Belgii. Ale to je jen můj pocit) anebo dokonce tím, že jeden pilot bude potopen na úkor druhého (příkladů habaděj). Takových 120% mne až tak moc nebaví.

            Dávám přednost souboji dvou z různých týmů, z nichž každý má plnou podporu.

            + 6 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Iscarian

              Iscarian

              89.177.211.XXX
              Ač fanda Mercedesu, tak souhlasím, chtělo by to, aby se někdo na Mercedes dotáhnul a bojovaly by tak proti sobe dvě stáje. Loni to byla dost jednostranná záležitost. 18

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.39.XXX
          ak by sme isli na to cisto statisticky tak tuto sezonu uz mercedes bude musiet bojovat o titul ovela tvrdsie
          ani RB nesiel 4 roky dominantne ale 2010,2012 to dal len tesne
          ani ferrari nedominovalo kazdy rok tak ako v 2002 a 2004
          mclaren tiez dal v 99 titul len tak tak ale rok predtym v podstate bez problemov
          to iste williams v 96 bez problemov a nemal konkurenciu ale v 97 uz to take jednoznacne nebolo

          a ani mercedes nebude teraz roky vyhrat tak jednoducho ako minuly rok

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • 1

            178.255.168.XXX
            v 98 mcl bez problémů? Si tu sezonu asi neviděl, což? Kdyby couthard nesestřelil schumachera ve spa, tak měl na 90% schumák o titul víc...

            + 2 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              95.102.225.XXX
              ...kdyby, kdyby Schumacher v 1994 nesestřelil Hilla, tak by mel o titul mene.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Tu sezónu jsi neviděl asi ty. Ve Spa Coulthard žádnýho Schumachera nesestřelil. Až ti dojde, že při předjetí musí druhý pilot vybočit ze "stínu" předjížděného a objet jej, pak možná pochopíš, že o žádné sestřelení nešlo. Coulthard možná zpomalil, jak mu nařizovali pravidla a komisaři mávající modrými vlajkami. Ale problém byl u Schumachera. Ten chtěl do poslední chvíle využívat vyjetých sušších kolejí od DC auta. Jinak při takovýchto kolizích (i v běžném životě) je vždy na vině ten vzadu. V tomto případě Schumacher.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    Mercedes Mercedes-Benz is the best 14

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama