DISKUZE K ČLÁNKU Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?
Po předsezónních testech mají týmy jasno o tom, kdo má nejrychlejší auto. Vypadá to, že mu na začátku sezóny 2015 nikdo nebude blízko ani v kvalifikačním režime.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Piloti se shodují: Mercedes má velký náskok. Kolik?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Kapor
09:32 02.03.2015 194.160.178.XXXÁno, to auto Mercedesu vyzerá skôstne,.. ...a určite je to perla F1, ktoré doznalo zas o niečo na výkone aj prítlaku a má ho veľmi dobrý k pomeru s odporom, preto sú obaja jazdci veľmi rýchly a je len na nich, či to už v prvom závode udržia v rukách, alebo sa obaja budú porúčať z trate a závod vyhrá niekto úplne iný. Každý má ako sa hovorí, šťastie vo vlastných rukách, len to nesmie prešvihnúť.
-
uzivatel000968
13:19 02.03.2015 78.99.248.XXX"zas o niečo na výkone aj prítlaku a má ho veľmi dobrý k pomeru s odporom"
... čísla, čísla...chceme čísla Kapor ...
... ...
-
rock
09:02 02.03.2015 37.188.128.XXX1 Sekunda na zbytek světa. Co kdyby si to v Austrálii Lewis s Nicem rozdali o titul na dvě vítězný v něčem jako RoC, titul za konstruktéry by se automaticky přidělil Mercedesu, dali jsme si v dubnu pauzu na postavení nových aut a od května přešli rovnou na novou sezónu?-
-
-
-
rock
11:33 02.03.2015 37.188.128.XXXPokud inovace přináší výkonostní progres, tak proč ne. Ale pokud by nezávislí motoráři dokázali postavit stejně výkonnej konzervativní motor za poloviční peníze bez těchto ku**ítek (třeba jenom za pomoci většího objemu), tak jsem proti novotám.
Jde mi o účel a vedlejší efekt. Podle mne by F1 měly být především závody a pokud při té příležitosti výrobci vyvinou techniku, která se jim bude hodit i na něco jinýho, tak bonus pro ně. V ideálním případě bych chtěl motory, který jsou -s trochou nadsázky- běžně dostupný a stačí je upravit. Ale v současné době motoráři vnímají F1 jako vývojovou laboratoř, jejímž vedlejším produktem jsou závody.-
Mr.B
12:16 02.03.2015 188.92.14.XXXJá si zase myslím, že pokud se do toho hrnou peníze tak, jak se hrnou (a prakticky jsou to naše peníze, peníze koncových uživatelů propasírovány přes výrobky sponzorů), tak bychom z toho vývoje měli něco dostat zpět, třebaže v budoucnu budeme jezdit díky různým rekuperacím levněji.
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek