DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Adi
14:07 12.12.2014 176.74.130.XXX
Jestli by byl Mercedes ještě dominantnější, je otázka. Jisté je, že odvedli nejlepší práci, měli taktéž největší balík peněz pro jejich program F1. Renault ani Ferrari nejsou v F1 za žádný ořezávátka (v poslední, atmosferické éře byli tito výrobci úspěšnější než Mercedes), já jsem spíš za tím názorem, že první dva roky bych to nechal otevřené a pak postupně mrazil. Hondě bych vyjímku roku navíc nedal, klidně mohla vstoupit od prvního roku nové éry... toto by bylo fér pro všechny a my bychom alespoň dva roky viděli neomezený souboj automobilek. Takto vidíme pravidly uměle podpořenou dominanci Mercedesu...
jon
13:46 12.12.2014 194.228.11.XXX
Na druhou stranu, kdyby se povolil vývoj, kde je psáno, že by Mercedes aktuálně neměl motor ještě výrazně silnější. Nemluvě o tom, že pak by si vývoj během prvního roku vydupala i Honda a u nich bych se nedivil, kdyby se díky tomu velice rychle dostali na úroveň Mercedesu a pak by to jejich kňourání bylo ještě větší. Kdyby Red Bull a Ferrari nebyli první, kdo dal sbohem RRA, tak by mi jich možná bylo i líto, ale mají to, co si přáli. Tak ať si to vyžerou až do dna a pak se budeme bavit o ústupcích. Do té doby si budu rád užívat souboje Mercedesu, Williamsu, Force Indie a doufám, že i McLarenu. :-)
Zip
13:40 12.12.2014 109.81.209.XXX
Vtip? Tak tohle mě prostě nemůže nechat klidným. Ten Bernie je opravdu k smíchu. Mám již delší dobu pocit, že je mu všechno jedno, na ničem mu nezáleží, práce si neváží. Kromě jedné věci. A tou jsou ............. Všichni víme co to je. A ještě jedna věc mi vadí a není to jen v F1, ale je to zakořeněné v naší společnosti. Asi tušíte co to je. Ano, je to závist vůči úspěšným. To má pykat Mercedes za to že odvedl nejlepší práci? Naopak, má mít uznání. Ostatní by se měli zamyslet sami nad sebou, proč oni nejsou na pozici úspěšného a ne naříkat. Jo a jak tu správně napsali ostatní, pokud vyhrává RB, Ferrari, tak se vcelku nic neděje. Člověk by čekal rovné podmínky pro všechny, ale je to jaksi nahnuté a troufám si říci že nyní nejvíce s Berniem. Podle mě by jeho odchod situaci nevyřešil ale pomohl by.
zlo
13:16 12.12.2014 176.27.225.XXX
... Volně přeloženo: Když vyhraje Mercedes, je to špatně. Když vyhraje 4 roky po sobě Red Bull, pět let po sobě Ferrari je to v pořádku.
Tenhle člověk už nemá dávno v F1 co dělat. Návrat k V8 = komedie, zničená investice, vyhozené peníze a fatální krize, kterou F1 v žádném případě nepotřebuje. Zajímavé je, že tyhle změny navrhuje jen RB a Ecclestone. Chce snad Renault, Ferrari nebo Honda návrat k atmosférám?
Tenhle člověk už nemá dávno v F1 co dělat. Návrat k V8 = komedie, zničená investice, vyhozené peníze a fatální krize, kterou F1 v žádném případě nepotřebuje. Zajímavé je, že tyhle změny navrhuje jen RB a Ecclestone. Chce snad Renault, Ferrari nebo Honda návrat k atmosférám?
Skull55
12:51 12.12.2014 109.81.208.XXX
To uz si dela srandu. Osobne bych se vubec nedivil, kdyby po takoveto zmene Mercedes (i Honda) odesly z F1. Mercedes kterej odvedl nejlepsi praci by za to byl trestanej. Kde je sakra logika? Vyvoj stal spoustu penez a maji ho zahodit?
Zajimava by byla varianta umozneni startu aktualnich i drivejsich motoru soucasne, jak psal airwar.
Zajimava by byla varianta umozneni startu aktualnich i drivejsich motoru soucasne, jak psal airwar.
rock
12:47 12.12.2014 37.188.142.XXX
Že by to byla podpásovka, to souhlasím.
Ale že by F1 existovala jen díky automobilkám (notabene nezávisle na Ferrari, protože to se přes všechny hrozby nestáhne nikdy. Ti mají byznys s formulí 1 provázaný příliš úzce), to je k smíchu. Nezávislých motorářů je hned několik, stačí jim jen připravit podmínky. A bez konkurence automobilek by určitě byli svolnější ke vstupu do F1.
Ale že by F1 existovala jen díky automobilkám (notabene nezávisle na Ferrari, protože to se přes všechny hrozby nestáhne nikdy. Ti mají byznys s formulí 1 provázaný příliš úzce), to je k smíchu. Nezávislých motorářů je hned několik, stačí jim jen připravit podmínky. A bez konkurence automobilek by určitě byli svolnější ke vstupu do F1.
Kapor
12:38 12.12.2014 194.160.178.XXX
Obávam sa, že to nepôjde,... ...lebo nielen FIA ale aj tím Mercedes a ostatné, ktoré majú od neho pohonnú jednotku budú proti a tým je to pre rok 2015 nepriechodné, ako je dnes diaľnica Rím-Neapol ! Malo by ale význam, aby bol pre r. 2016 zavedený 1,6 V6 Turbo+KERS, ktorý bude postrádať MGU-H, lebo je tam úplne zbytočne a predražuje to celú pohonnú jednotku aj riadiaci SW a turbomotor by mal splniť normu EURO VI v plnom rozsahu, už len preto, že sa jedná o agregát využiteľný aj v komerčných dopravných prostriedkov, samozrejme s tým, že krútiaci moment a výkon neležia vo vysokých otáčkach, ale optimálnych pre cestnú dopravu na verejných komunikáciách. Potom by bola pohonná jednotka pre malé tímy a aj ostatné, nielen lacná, ale aj výkonná a hlavne "ekologická".
Adi
12:36 12.12.2014 176.74.130.XXX
Všechno je to o pravidlech Přejít na nové motory konstrukce V6 o menším objemu (1,6l) a s větším podílem hybridní části rozhodně nebyla chyba. Tyto motory jsou rozhodně blíže dnešním technologiím. Je hold turbo éra a i supersporty využívají hybridní technologie. Navíc díky těmto motorům se vrátila Honda.
Ať se na mě Berine nezlobí, ale vracet se k atmosferickým motorům V8, či V10 je rozhodně krok zpátky a bláznovství, navíc automobilky investovaly do nových pohonných jednotek stovky milionů korun, takže jeho návrhu se akorát tak vysmějou!
Ano, máme zde dominantní Mercedes, který za svoji precizní práci sklidil ovoce, ale jestli bude nadále dominantní není problém pohonné jednotky jako takové, ale špatně nastavených pravidel FIA, která momentálně částečně brání tomu, aby se na Mercedes ostatní výrobci dotáhli. Zmrazit kompletně nový motor je největší idiocie za posledních x let. Takže Bernie, vykašli se na atmo V8, V10 (ty patří do pravěku) a zatlač na FIA a pomož změnit pravidla, to F1 prospěje daleko víc!
Ať se na mě Berine nezlobí, ale vracet se k atmosferickým motorům V8, či V10 je rozhodně krok zpátky a bláznovství, navíc automobilky investovaly do nových pohonných jednotek stovky milionů korun, takže jeho návrhu se akorát tak vysmějou!
Ano, máme zde dominantní Mercedes, který za svoji precizní práci sklidil ovoce, ale jestli bude nadále dominantní není problém pohonné jednotky jako takové, ale špatně nastavených pravidel FIA, která momentálně částečně brání tomu, aby se na Mercedes ostatní výrobci dotáhli. Zmrazit kompletně nový motor je největší idiocie za posledních x let. Takže Bernie, vykašli se na atmo V8, V10 (ty patří do pravěku) a zatlač na FIA a pomož změnit pravidla, to F1 prospěje daleko víc!
airwar
12:25 12.12.2014 176.74.128.XXX
Já bych Berniemu udělal radost ... ... a umožnil i použití V8 či V10 motorů, ovšem s tím že bych zároveň ponechal i současné V6 turba které mu nevoní. co na tom že V8 a V100 by na současné agregáty výkonově neměli, hlavně když bude sranda.
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 09.06.2024
GP Kanady 70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuitdní | hod | min | sek