DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
19:15 12.12.2014 82.144.130.XXX
V minulosti se pravidla měnila vždycky proti vítězům a to ani nedominovali tak jak Mercedes v letošní sezóně - omezovalo se, zakazovalo se. Proto teď všechny vozy vypadají úplně stejně, všechny nové věci jsou zakázané, nemůže se testovat, máme jednotné pneumatiky...
A to měli v minulosti nijak neomezenou možnost vše stáhnout.
Ať od roku 2016 zakážou nějaké řešení, co má mercedes na motoru a co tam nemají ostatní. Mercedes bude muset předělat, spotřebovat body a nebude mít dost bodů/času na to, aby udělal to, co chtěl, zatímco ostatní budou zlepšovat to, co mají.
A to měli v minulosti nijak neomezenou možnost vše stáhnout.
Ať od roku 2016 zakážou nějaké řešení, co má mercedes na motoru a co tam nemají ostatní. Mercedes bude muset předělat, spotřebovat body a nebude mít dost bodů/času na to, aby udělal to, co chtěl, zatímco ostatní budou zlepšovat to, co mají.
eR
17:29 12.12.2014 62.245.107.XXX
Jen mi není jasné, která automobilka by do toho šla. Pro Mercedes, Hondu a Renault je to už pasé. Koneckonců i pro Ferrari, ale ti si to možná ještě nechtějí připustit. Jsou to staré technologie, které už v dnešní době do aut nedostanete. Ale pokud chceme, aby se z F1 stalo muzeum historických technologií, tak směle do toho.
Investiční fondy letos začaly migrovat svá aktiva z ropy a technologií s ní spojených na technologie tzv. "čisté energie" a mohu vás ujistit, že jde o stovky miliard dolarů. Ten kdo se tomu trendu nepřizpůsobí dopadne jako výrobce mechanických psacích strojů v době počítačů.
Investiční fondy letos začaly migrovat svá aktiva z ropy a technologií s ní spojených na technologie tzv. "čisté energie" a mohu vás ujistit, že jde o stovky miliard dolarů. Ten kdo se tomu trendu nepřizpůsobí dopadne jako výrobce mechanických psacích strojů v době počítačů.
mi88ki
16:10 12.12.2014 90.181.58.XXX
Švejk Éklstoun mi připomíná toho generála ze Švejka, když jeden důstojník si stěžujue nadřízenému, že z generálního štábu přicházejí neustále nesmyslné a protichúdné rozkazy. A nadřízený (Martin Růžek) mu říká, "to jste si všimnul až teď, ale nemusíte se obávat i protichudné rozkazy vás dřív či později dostanou zpět do zákopů", nebo tak nějak
Adi
15:25 12.12.2014 176.74.130.XXX
Jasný, peníze nejsou všechno (viz. Toyota a jejich tragické účinkování v F1), ale že do toho nasypal Mercedes ze všech nejvíc, je několikrát omývaná věc. Opožděný vývoj a (ze strany Renaultu) podfinancování jsou asi hlavní důvody, proč tolik za merglem zaostávají...
airwar
14:49 12.12.2014 176.74.128.XXX
Ten největší balík peněz bych bral s rezervou, žádné ofociální čísla nemáme. Nehledě na to že ani sebevíc peněz neznamená že Vás napadne lepší konstrukce. Krom toho myslím že za zaostávání Renaultu a Ferrari může hodně i rok zpoždění v začátku vývoje.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek