DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 13.12.2014 14:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zip (Hlasovalo 25 lidí) 12.12.2014 13:40
Vtip? Tak tohle mě prostě nemůže nechat klidným.… »
» Adi (Hlasovalo 20 lidí) 12.12.2014 12:36
Všechno je to o pravidlech Přejít na nové motory… »
» Skull55 (Hlasovalo 9 lidí) 12.12.2014 12:51
To uz si dela srandu. Osobne bych se vubec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

rock

46.33.96.XXX
A s kým by si konkurovali, když by byly automobilky pryč?

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

46.33.96.XXX
Celá koncepce formule (otevřený kkpit, odkrytá kola) je brutální anachronismus. V10 by se v tom ztratily.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

82.144.130.XXX
V minulosti se pravidla měnila vždycky proti vítězům a to ani nedominovali tak jak Mercedes v letošní sezóně - omezovalo se, zakazovalo se. Proto teď všechny vozy vypadají úplně stejně, všechny nové věci jsou zakázané, nemůže se testovat, máme jednotné pneumatiky...

A to měli v minulosti nijak neomezenou možnost vše stáhnout.

Ať od roku 2016 zakážou nějaké řešení, co má mercedes na motoru a co tam nemají ostatní. Mercedes bude muset předělat, spotřebovat body a nebude mít dost bodů/času na to, aby udělal to, co chtěl, zatímco ostatní budou zlepšovat to, co mají.

+ 4 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Obecně známá věc, kterou nikdo nikdy nepotvrdil... Já bych se nedivil, kdyby do toho nejvíc nasypalo Ferrari...

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
O 30%...

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Prvně by je museli vyvinout => Byly by drahé a pak čert ví, zda by o to stáli... A zda by postavili konkurenceschopný motor...

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.177.88.XXX
Ber to s nadsázkou. Samozřejmě že se to dnes nestane, ale jako myšlenkový experiment s 1800+ HP mě to baví :)

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.177.88.XXX
A to já bych ocenil i 3.0l V10 s aktuálním turbem a dřívějším KERSem :) ...

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Jen mi není jasné, která automobilka by do toho šla. Pro Mercedes, Hondu a Renault je to už pasé. Koneckonců i pro Ferrari, ale ti si to možná ještě nechtějí připustit. Jsou to staré technologie, které už v dnešní době do aut nedostanete. Ale pokud chceme, aby se z F1 stalo muzeum historických technologií, tak směle do toho.

Investiční fondy letos začaly migrovat svá aktiva z ropy a technologií s ní spojených na technologie tzv. "čisté energie" a mohu vás ujistit, že jde o stovky miliard dolarů. Ten kdo se tomu trendu nepřizpůsobí dopadne jako výrobce mechanických psacích strojů v době počítačů.

+ 9 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jyrki

46.33.112.XXX
Nemyslim ze by F1 zanikla. Snad by se realizoval plan na snizeni nakladu. Motory by mohl dodat treba John Judd, AER nebo treba Cosworth.

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

90.181.58.XXX
Švejk Éklstoun mi připomíná toho generála ze Švejka, když jeden důstojník si stěžujue nadřízenému, že z generálního štábu přicházejí neustále nesmyslné a protichúdné rozkazy. A nadřízený (Martin Růžek) mu říká, "to jste si všimnul až teď, ale nemusíte se obávat i protichudné rozkazy vás dřív či později dostanou zpět do zákopů", nebo tak nějak 18

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
Je to nereálný, ale taková V10 s malým kersem, která by točila okolo 20000/min. by se mně moc líbila.14

+ 12 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.130.XXX
Jasný, peníze nejsou všechno (viz. Toyota a jejich tragické účinkování v F1), ale že do toho nasypal Mercedes ze všech nejvíc, je několikrát omývaná věc. Opožděný vývoj a (ze strany Renaultu) podfinancování jsou asi hlavní důvody, proč tolik za merglem zaostávají...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.142.XXX
"Tohle je stejně nějaká zákulisní hra... Nevěřím, že k tomu kdy dojde"

Jo, v tomhle se shodnem. Bernie vypustil hlášku a čeká, co z toho bude :-)

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

194.228.208.XXX
Tohle je stejně nějaká zákulisní hra... Nevěřím, že k tomu kdy dojde... Takže asi nemá cenu se o tom bavit... Ale pokud by to hrozilo, tak jsem si jistý, že by to pro F1 znamenalo konec...

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

airwar

176.74.128.XXX
Ten největší balík peněz bych bral s rezervou, žádné ofociální čísla nemáme. Nehledě na to že ani sebevíc peněz neznamená že Vás napadne lepší konstrukce. Krom toho myslím že za zaostávání Renaultu a Ferrari může hodně i rok zpoždění v začátku vývoje.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

176.74.128.XXX
Jasně že je to pitomost, ale když chce Bernie muzejní motory proč mu to nedoprát, možná to bude poslední radost v jeho životě.12

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

176.74.128.XXX
Tak to je další problém že V8 a V10 měli mnohem větší spotřebu, loňské V8 měli větší spotřebu o 20% o koli žíznivější museli být V10 raději neuvažuji.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

62.168.11.XXX
Jsem pro tyto paskvily to se nedá poslouchat a už vůbec ne na to koukat. i GP2 je oproti F1 hukot. V10 či V12 čistá atmosféra a myslím že kluci za volanty i diváci by byli nejspokojenější, Bernie by měl plné tribuny a mnul by si ruce.

+ 10 / − 21

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

46.135.13.XXX
Ferrari..? Tak ty si mimo.. Nejvice to tlacil vyrobce motoru Renault.. Mercedes...a dokonce i Cosworth, ale Ferrari bylo nejvice proti...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama