DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Bernie Ecclestone v pozadí stále tlačí na návrat ke starším osmi- či desetiválcovým motorům. Souhlasí tak s Christianem Hornerem, jehož Red Bull poháněný Renaultem letos výrazně zaostával za konkurenčním Mercedesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone stále usiluje o návrat k V8 motorům - jinak "vyhraje Mercedes, a to nechceme" + foto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 13.12.2014 14:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zip (Hlasovalo 25 lidí) 12.12.2014 13:40
Vtip? Tak tohle mě prostě nemůže nechat klidným.… »
» Adi (Hlasovalo 20 lidí) 12.12.2014 12:36
Všechno je to o pravidlech Přejít na nové motory… »
» Skull55 (Hlasovalo 9 lidí) 12.12.2014 12:51
To uz si dela srandu. Osobne bych se vubec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Adi

Adi

176.74.130.XXX
Jestli by byl Mercedes ještě dominantnější, je otázka. Jisté je, že odvedli nejlepší práci, měli taktéž největší balík peněz pro jejich program F1. Renault ani Ferrari nejsou v F1 za žádný ořezávátka (v poslední, atmosferické éře byli tito výrobci úspěšnější než Mercedes), já jsem spíš za tím názorem, že první dva roky bych to nechal otevřené a pak postupně mrazil. Hondě bych vyjímku roku navíc nedal, klidně mohla vstoupit od prvního roku nové éry... toto by bylo fér pro všechny a my bychom alespoň dva roky viděli neomezený souboj automobilek. Takto vidíme pravidly uměle podpořenou dominanci Mercedesu...

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.11.XXX
Na druhou stranu, kdyby se povolil vývoj, kde je psáno, že by Mercedes aktuálně neměl motor ještě výrazně silnější. Nemluvě o tom, že pak by si vývoj během prvního roku vydupala i Honda a u nich bych se nedivil, kdyby se díky tomu velice rychle dostali na úroveň Mercedesu a pak by to jejich kňourání bylo ještě větší. Kdyby Red Bull a Ferrari nebyli první, kdo dal sbohem RRA, tak by mi jich možná bylo i líto, ale mají to, co si přáli. Tak ať si to vyžerou až do dna a pak se budeme bavit o ústupcích. Do té doby si budu rád užívat souboje Mercedesu, Williamsu, Force Indie a doufám, že i McLarenu. :-)

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mida

88.101.0.XXX
Jistě, naprosto souhlasím.

BE má 6 hlasů + RB + TR. Po krachu Caterhamu (upřímně si myslím, že to je agónie a že to nerozdýchají), by potřeboval doplnit hlasy z tábora Ferrari a tam si nejsem moc jistý...

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zip

Zip

109.81.209.XXX
Vtip? Tak tohle mě prostě nemůže nechat klidným. Ten Bernie je opravdu k smíchu. Mám již delší dobu pocit, že je mu všechno jedno, na ničem mu nezáleží, práce si neváží. Kromě jedné věci. A tou jsou ............. Všichni víme co to je. A ještě jedna věc mi vadí a není to jen v F1, ale je to zakořeněné v naší společnosti. Asi tušíte co to je. Ano, je to závist vůči úspěšným. To má pykat Mercedes za to že odvedl nejlepší práci? Naopak, má mít uznání. Ostatní by se měli zamyslet sami nad sebou, proč oni nejsou na pozici úspěšného a ne naříkat. Jo a jak tu správně napsali ostatní, pokud vyhrává RB, Ferrari, tak se vcelku nic neděje. Člověk by čekal rovné podmínky pro všechny, ale je to jaksi nahnuté a troufám si říci že nyní nejvíce s Berniem. Podle mě by jeho odchod situaci nevyřešil ale pomohl by.

+ 25 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.130.XXX
Ano, tlačili na to a mohl na to tlačit kdokoliv, to, že FIA podlehla tlaku týmů na úkor selského rozumu je idiocie... to, že na mě někdo tlačí ještě neznamená, že musím vyhovět.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.29.32.XXX
no to by bylo prakticky nerealne, resp. by museli tak omezit vykon a otacky, ze by dostavali 10 a vice sekund na kolo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.29.32.XXX
mozna to je nejvetsi idiocie, ale tyhle pravidla tlacily prave v prvni rade tymy jako je RB a Ferrarri, neboli ti, co ted nejvice breci. To je na tom to smutne.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.29.32.XXX
no ty investice budou minimalne o jeden rad vyssi. Budou to stovky milionu eur a nikoli korun. 03

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

bpremek

194.213.209.XXX
Že vyhrál Red Bull čtyřikrát za sebou mu nevadilo, tak proč najednou takový humbuk.
Něco tady smrdí a jak se říká "ryba smrdí od hlavy...

+ 21 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

176.27.225.XXX
... Volně přeloženo: Když vyhraje Mercedes, je to špatně. Když vyhraje 4 roky po sobě Red Bull, pět let po sobě Ferrari je to v pořádku.

Tenhle člověk už nemá dávno v F1 co dělat. Návrat k V8 = komedie, zničená investice, vyhozené peníze a fatální krize, kterou F1 v žádném případě nepotřebuje. Zajímavé je, že tyhle změny navrhuje jen RB a Ecclestone. Chce snad Renault, Ferrari nebo Honda návrat k atmosférám?

+ 27 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.130.XXX
Odešel by určitě i Renault, takže jestli chce Bernie zpátky atmo éru..ok, ale pak to bude velmi pravděpodobně "Ferrari challenge", né souboj výrobců...

+ 7 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FoxPw

213.192.37.XXX
Blbost to si měli kluci rozmyslet o pár roků dřív. Teď zbývá jen úprava pravidel, aby se ostatní výrobci mohli dotáhnout na Mercedes a motory v celém poli byly v podstatě vyrovnané.

+ 12 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Skull55

Skull55

109.81.208.XXX
To uz si dela srandu. Osobne bych se vubec nedivil, kdyby po takoveto zmene Mercedes (i Honda) odesly z F1. Mercedes kterej odvedl nejlepsi praci by za to byl trestanej. Kde je sakra logika? Vyvoj stal spoustu penez a maji ho zahodit?

Zajimava by byla varianta umozneni startu aktualnich i drivejsich motoru soucasne, jak psal airwar.

+ 9 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.142.XXX
Že by to byla podpásovka, to souhlasím.
Ale že by F1 existovala jen díky automobilkám (notabene nezávisle na Ferrari, protože to se přes všechny hrozby nestáhne nikdy. Ti mají byznys s formulí 1 provázaný příliš úzce), to je k smíchu. Nezávislých motorářů je hned několik, stačí jim jen připravit podmínky. A bez konkurence automobilek by určitě byli svolnější ke vstupu do F1.

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

194.228.208.XXX
Pokud tohle... Bernie udělá, tak už mu tam nikdy žádná automobilka nevstoupí... A F1 zanikne... Tohle by byla hrozná pod pásovka...

+ 9 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

194.228.208.XXX
Pokud bude omezená spotřeba, tak by měli co dělat aby dojeli do cíle...

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Obávam sa, že to nepôjde,... ...lebo nielen FIA ale aj tím Mercedes a ostatné, ktoré majú od neho pohonnú jednotku budú proti a tým je to pre rok 2015 nepriechodné, ako je dnes diaľnica Rím-Neapol ! 02 Malo by ale význam, aby bol pre r. 2016 zavedený 1,6 V6 Turbo+KERS, ktorý bude postrádať MGU-H, lebo je tam úplne zbytočne a predražuje to celú pohonnú jednotku aj riadiaci SW a turbomotor by mal splniť normu EURO VI v plnom rozsahu, už len preto, že sa jedná o agregát využiteľný aj v komerčných dopravných prostriedkov, samozrejme s tým, že krútiaci moment a výkon neležia vo vysokých otáčkach, ale optimálnych pre cestnú dopravu na verejných komunikáciách. Potom by bola pohonná jednotka pre malé tímy a aj ostatné, nielen lacná, ale aj výkonná a hlavne "ekologická". 01

+ 16 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.130.XXX
Všechno je to o pravidlech Přejít na nové motory konstrukce V6 o menším objemu (1,6l) a s větším podílem hybridní části rozhodně nebyla chyba. Tyto motory jsou rozhodně blíže dnešním technologiím. Je hold turbo éra a i supersporty využívají hybridní technologie. Navíc díky těmto motorům se vrátila Honda.
Ať se na mě Berine nezlobí, ale vracet se k atmosferickým motorům V8, či V10 je rozhodně krok zpátky a bláznovství, navíc automobilky investovaly do nových pohonných jednotek stovky milionů korun, takže jeho návrhu se akorát tak vysmějou!
Ano, máme zde dominantní Mercedes, který za svoji precizní práci sklidil ovoce, ale jestli bude nadále dominantní není problém pohonné jednotky jako takové, ale špatně nastavených pravidel FIA, která momentálně částečně brání tomu, aby se na Mercedes ostatní výrobci dotáhli. Zmrazit kompletně nový motor je největší idiocie za posledních x let. Takže Bernie, vykašli se na atmo V8, V10 (ty patří do pravěku) a zatlač na FIA a pomož změnit pravidla, to F1 prospěje daleko víc!

+ 20 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

airwar

176.74.128.XXX
Já bych Berniemu udělal radost ... ... a umožnil i použití V8 či V10 motorů, ovšem s tím že bych zároveň ponechal i současné V6 turba které mu nevoní. co na tom že V8 a V100 by na současné agregáty výkonově neměli, hlavně když bude sranda.11

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Dlhy

188.123.100.XXX
muzom strasne lezie na mozog moc a peniaze..cim su starsi tym je to horsie.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama