DISKUZE K ČLÁNKU Volkswagen (opět) pošilhává po F1, se studií proveditelnosti pomáhá Domenicali
Druhá největší světová automobilka - Volkswagen Group - provádí studii proveditelnosti ohledně potenciálního vstupu do Formule 1. A zprávu pro ni připravuje bývalý šéf Ferrari Stefano Domenicali.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Volkswagen (opět) pošilhává po F1, se studií proveditelnosti pomáhá Domenicali
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kapor
09:48 09.12.2014 194.160.178.XXX
Nielen vyvinili Mývale,... ...ale je homologovaný nielen pre autá, ale aj iné dopravné prostriedky a mohol si sa ísť naň pozrieť na výstavu vo Veľkej Británii, kde bol osadený do vrtulníka, ktorý má za sebou letové skúšky. Takže tak chlapče !
Pepan
12:47 05.12.2014 89.24.157.XXX
Hodně rozumná úvaha a časově by to možná i sedělo. VW má zatím plány ve WRC do roku 2016, ale myslím si, že bude ještě inimálně další dva roky pokračovat. Pokud v příštím roce budou rozhodnuti o účasti v F1, za dva roky budou mít postavený monopost a tak nějak kolem roku 2018 by VW nastoupil do F1. A do té doby určitě nebudou ve funkcích oba pánové, kteří mají vůči sobě averzi, VW utlumí aktivity ve WRC a na jeho místo by mohla nastoupit Škodovka.
anonym
11:17 05.12.2014 178.40.199.XXX
a co by na tom ziskal volkswagen? bugatti predava jeden model aj ten je pre nich brutalne stratovy a vyrabaju ho cisto len ako imidzovku
ak by prisli do f1 tak jedine s audi, s lamborghini alebo s porsche, ale najskor by to naozaj bolo to audi
ak by prisli do f1 tak jedine s audi, s lamborghini alebo s porsche, ale najskor by to naozaj bolo to audi
Kapor
09:45 05.12.2014 80.87.214.XXX
Nie je pravda,... ...že VW usiloval o formát pohonných jednotiek, ktorý bol schválený pre r. 2014, lebo ak áno, tak by v F1 už tohoto roku bol. VW bol jednoznačne za 1,6 R4 Turbo + KERS, lebo dobre vedel, že to čo schválili ostatní je hlúposť a čoskoro sa na to príde. Táto koncepcia 1,6 V6 Turbo + ERS, ktorú schvália FIA, rádove predražila pohonné jednotky, čo sa nakoniec aj ukázalo a vo VW si dobre zrátali, že pokiaľ sa pravidlá nedajú do podoby, aby náklady boli jednak nižšie a prijateľné pre menšie tímy, potom iste do F1 vstúpia s plnou parádov. Nie je totiž účelné vyrábať niečo, čo sa v komerčných autách neuplatní a s ekológiou to nemá nič spoločném, lebo za tie peniaze sa dá vyrobiť ďaleko úspornejšia verzia pohonnej jednotky, s rovnakým výkonom a nižšou sporebou a hlavne rádovo lacnejšie, čo platí aj o údržbe a opravách, čo je určujúcou položkou pre komerčné automobily, okrem spotreby a splnení emisnej normy EUro VI, ktoré by pohonné jednotky v F1 nikdy nesplnili.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek