DISKUZE K ČLÁNKU Volkswagen (opět) pošilhává po F1, se studií proveditelnosti pomáhá Domenicali

Druhá největší světová automobilka - Volkswagen Group - provádí studii proveditelnosti ohledně potenciálního vstupu do Formule 1. A zprávu pro ni připravuje bývalý šéf Ferrari Stefano Domenicali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Volkswagen (opět) pošilhává po F1, se studií proveditelnosti pomáhá Domenicali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 09.12.2014 09:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 05.12.2014 22:03
Je to možná menší paradox než monopost F1 s… »
» tom11 (Hlasovalo 10 lidí) 05.12.2014 10:53
jj, to je docela střízlivá úvaha. ale jde o to,… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 05.12.2014 12:47
Hodně rozumná úvaha a časově by to možná i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Nielen vyvinili Mývale,... ...ale je homologovaný nielen pre autá, ale aj iné dopravné prostriedky a mohol si sa ísť naň pozrieť na výstavu vo Veľkej Británii, kde bol osadený do vrtulníka, ktorý má za sebou letové skúšky. 01 Takže tak chlapče !

+ 19 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Ak je uložený šikmo, tak má,.. ...len ty si to ešte nikdy v CADe nekreslil a nepočítal metódov konečných prvkov, ako vidím *** ! 09
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 19 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
aby jim ve vyšších otáčkách došel dech :-)

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.176.164.XXX
Zapomenul jsi nám připomenout, že kluci vedle z vesnice už dávno takový motor vyvinuli.01

+ 12 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Je to možná menší paradox než monopost F1 s názvem limonády.

+ 11 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Pepyček

37.221.253.XXX
Kam ten svět spěje? Monopost F1 se jménem Folksvágn....

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

194.228.208.XXX
Dle mého by do F1 šel pod značkou Audi...

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
motor konstruktér F1 používá jako nosný prvek, 4válec nemá požadovanou torzní tuhost. Takže pokud by byl 4válec, tak by bylo nutno stavět jiným způsobem celé šasi

+ 9 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ppp

217.170.97.XXX
Německé lidové vozidla a f1? Dovolte mi abych se zasmál 18 18 18

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nespôsobil,.. ...lebo dá sa uložiť aj šikmo. Je to všetko na tom, ako to uložíš v CADe v 3D. 11

+ 21 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Hodně rozumná úvaha a časově by to možná i sedělo. VW má zatím plány ve WRC do roku 2016, ale myslím si, že bude ještě inimálně další dva roky pokračovat. Pokud v příštím roce budou rozhodnuti o účasti v F1, za dva roky budou mít postavený monopost a tak nějak kolem roku 2018 by VW nastoupil do F1. A do té doby určitě nebudou ve funkcích oba pánové, kteří mají vůči sobě averzi, VW utlumí aktivity ve WRC a na jeho místo by mohla nastoupit Škodovka.

+ 10 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
Kapor zase perlí
4válec nebyl v žádném ohledu úspornější variantou, naopak by způsobil řadu komplikací při konstrukci šasi. Zjisti si trochu fakta, než začneš zase kázat

+ 13 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.240.XXX
Seat je vo WTTC takže škoda ide do F1 11 11

+ 16 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.199.XXX
a co by na tom ziskal volkswagen? bugatti predava jeden model aj ten je pre nich brutalne stratovy a vyrabaju ho cisto len ako imidzovku
ak by prisli do f1 tak jedine s audi, s lamborghini alebo s porsche, ale najskor by to naozaj bolo to audi

+ 10 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
jj, to je docela střízlivá úvaha. ale jde o to, jakou ze svých značek bude chtít VW v F1 prezentovat.
Audi je v DTM, Porsche a Lambo ve vytrvalostních a v plechovkách, VW v raly. Tak mě to vychází na Škodovku a nebo Seat 11

+ 10 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FoxPw

213.192.37.XXX
zajímavé by bylo použít značku Bugatti, to by k F1 jistě přitáhlo dost diváků, i když tato značka není známá ve spojení s lidovým vozítkem.

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Honza

213.220.204.XXX
WRC Pokud by šel do F1 přímo VW, tak je myslím slušná šance pro Škodovku k návratu do WRC.

+ 14 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Honza

213.220.204.XXX
Koncernové motory, jak známo, "táhnou vocpodu" 12

+ 16 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Nie je pravda,... ...že VW usiloval o formát pohonných jednotiek, ktorý bol schválený pre r. 2014, lebo ak áno, tak by v F1 už tohoto roku bol. VW bol jednoznačne za 1,6 R4 Turbo + KERS, lebo dobre vedel, že to čo schválili ostatní je hlúposť a čoskoro sa na to príde. Táto koncepcia 1,6 V6 Turbo + ERS, ktorú schvália FIA, rádove predražila pohonné jednotky, čo sa nakoniec aj ukázalo a vo VW si dobre zrátali, že pokiaľ sa pravidlá nedajú do podoby, aby náklady boli jednak nižšie a prijateľné pre menšie tímy, potom iste do F1 vstúpia s plnou parádov. 01 Nie je totiž účelné vyrábať niečo, čo sa v komerčných autách neuplatní a s ekológiou to nemá nič spoločném, lebo za tie peniaze sa dá vyrobiť ďaleko úspornejšia verzia pohonnej jednotky, s rovnakým výkonom a nižšou sporebou a hlavne rádovo lacnejšie, čo platí aj o údržbe a opravách, čo je určujúcou položkou pre komerčné automobily, okrem spotreby a splnení emisnej normy EUro VI, ktoré by pohonné jednotky v F1 nikdy nesplnili. 02

+ 24 / − 17

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mymiho

194.12.37.XXX
No vidím to spíš na : Ferrari předjiždí o kolo Lamborghini 12

+ 10 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama