DISKUZE K ČLÁNKU Bývalý technický ředitel Ferrari: V týmu vládne nepořádek a chaos jako v roce 1987

Joan Villadelprat, bývalý technický ředitel Ferrari, si vzpomíná na chaotické struktury, které v týmu Ferrari na konci 80. let vládly - chtělo to koordinátora.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bývalý technický ředitel Ferrari: V týmu vládne nepořádek a chaos jako v roce 1987

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 19.11.2014 15:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 10 lidí) 18.11.2014 07:31
Bordel ve Ferrari už je stejně veřejným … »
» skejpa (Hlasovalo 9 lidí) 18.11.2014 16:20
Allison... Allison je tou osobností podle mě. A… »
» -Tony- (Hlasovali 4 lidé) 18.11.2014 14:37
Omlouvám se, zapomněl jsem se přihlásit ... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001566

    uzivatel001566

    178.255.168.XXX
    Rozhodně nesouhlasím s tvrzením, že Ferrari na konci 80tých let jezdilo v prostředku závodního pole, i tehdá jezdili hodně vpředu (i když nezískali titul), navíc občas i nějaký závod vyhráli... To spíš hůře na tom byli v letech 1992 a 1993.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Allison... Allison je tou osobností podle mě. A Marco Mattiaci se taky ukazuje jako osoba na správném místě, takže já vidím světlé zítřky.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím,.. ...že Mattiaci je tá osobnosť, lebo ukázal, že jeho managerske a vodcovské skúsenosti sú na vysokej úrovni ajkeď bol v prvé dni len učeník. Tak ako sa vedenie koncernu vysporidalo s Lucom, tak sa on vysporiadal s tými, ktorý pochybili a Marmoíni a spol. boli toho dôkazom. 01 Na rok bude Ferrari znovu vyhrávať a na to bude musieť FIA rozmraziť motory. Ak to neurobí Ferrarri má možnosť použiť "právo Veta!" 01 ForzaFerrari ! Je to nástroj, ako zaviesť do konštrukcie motorov to najpokrokovejšie, ak chmuľovia s FIA nemajú na o gule. 11

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.135.73.XXX
      Dealer kromě toho, že vyrazil několik lidí, tak nepředvedl nic! Akorát ještě více znechutil zbytek týmu! Je to jen loutka, která dělá, co ji svetříkový hrobař FIAT-u nakáže ...
      Ve Ferrari neví pravá ruka, co dělá ta levá a s tímhle vedením se to jen zvýrazní ... Ještě nastane doba, kdy se bude na Lucu vzpomínat!

      + 8 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Bordel ve Ferrari už je stejně veřejným tajemstvím 20

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      195.49.189.XXX
      však majú tam akože koordinátora Allisona, ale neviem, či to bude stačiť. a určite to bude trvať veeeeľmi dlhú dobu.. Vedenie Ferrari musí predovšetkým zmeniť svoje myslenie a tvrdošijnú naviazanosť na slávnu mynulosť.

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        Tyhle moudra jsi vzal kde ?02

        + 3 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.136.188.XXX
          Já v tom co se děje ve Ferrari vidím hlavně snahu Fiatu dostat nad společností absolutní kontrolu a následnou snahu společnost výhodně prodat. Celý koncern je v dost špatné situaci už delší dobu a pár továren už zavřeli. Příchod MM a odchod LM jsou jen součástí toho všeho.

          + 4 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.199.XXX
            ale fiat nad ferrari absolutnu kontrolu ma uz poriadne dlho

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.255.168.XXX
              Kdyby tomu tak bylo, nebyl by býval existoval rozpor v názoru na směřování Ferrari mezi Montezemolem a Marchionnem, kvůli kterému byl Montezemolo odejit. Ergo kolega výše může mít dost možná pravdu, ale to ukáže až čas.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama