DISKUZE K ČLÁNKU Horner: "Kvůli motoru nám schází na Williams sekunda." Mercedes pro rozmrazení?

Christian Horner tvrdí, že Mercedes v Austinu kývnul na částečné uvolnění pravidel týkajících se vývoje pohonných jednotek. Díky tomu se podle něj bude v F1 opět "dát soutěžit."

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: "Kvůli motoru nám schází na Williams sekunda." Mercedes pro rozmrazení?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 05.11.2014 21:21 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • anonym

    147.228.134.XXX
    Jestli chtějí týmy na někoho nadávat tak jedině na FIA To co se tu za posledních 6 let v F1 děje značí, že to tam snad řící opičí legie. Vemte si rok 2005-2008, tedy roky, kdy v F1 vyhráli šampionát 3 různí piloti z titul získali 3 různé stáje. Už ani nemluvím o tom jak byl souboj o titul každý rok zajímavý. Brumlal nám tam ještě klasický V10 (2005) a V8. Od těch let spousta vyhazování peněz za nové technologie, menší týmy nabraly neuvěřitelnou a nedohnatelnou ztrátu. A reálně mělo na titul vždy jen jedno auto. 2009 Brawn GP (dvojité difuzory) 2010-2013 Red Bull (Neweyho one-man show) 2014 Mercedes (kilometr před všemi ve vývoji motorů). Opravdu nechápu jestli se díky těm změnám, které začli v roce 2009 ušetřil byť jen dolar, tak ať se propadnu do země, protože si myslím, že se jen přihazovali peníze do technologií, které se později buď zrušili nebo přepracovali na něco jiného. Jen řeknu tohle před 2009 byla auta hezčí, rychlejší, závody byly povětšinou i zajímavější a i menší tým měl šanci na velké překvapení (Weber - Minardi, Alonso - Renault...). Bojím se, že to tak nenávratně zprasili že už to nikdy nebude ta pravá královna motorsportu. Co se týče rozmražení vývoje motorů tak jen do toho ať se utratí další ranec a ať FIA vypadá jako banda hňupů. Budˇse teď budou muset ještě tak rok sypat prachy, nebo se na to pro nedostatek konkurence nebude dát dívat. Bravo FIA váš progres je naplňující pro každého fandu F1 11 11 11 17

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zlo

      94.10.230.XXX
      S mnoha věcmi se nedá souhlasit.
      Vrchol utrácení nastal právě v letech 2003-2008, kdy se do F1 masivně tlačily automobilky. Tam byl nastaven ten nejbrutálnější trend, který přetrval. Jiná věc je, kam momentálně peníze směřují. Jelikož jsou pravidla stále svázanější, utrácí se desítky milionů za vývoj malicherných aero komponentů v tunelech, jejichž přínos je v řádech setin sekundy na kolo. Lépe řečeno - zrychlit auto je dnes mnohem těžší a tudíž nákladnější.
      Dominance byla v letech 2009, 2011 a 2013. V letech 2010 a 2012 se o titulu rozhodovalo v posledním závodě. A loni to až do Singaporu bylo poměrně vyrovnané. Pak se RB všem utrhl.
      Co se překvapení týká: Nebyla snad forma Brawn GP, týmu, který se málem nedostal na start, překvapení? Dala se letos očekávat dominance Mercedesu a velmi vyrovnaný boj jeho pilotů do posledního závodu?
      Myslím si, že vývoj motorů má obecně větší smysl než v případě aerodyamiky, která je absolutně nepřenositelná do jiných odvětví. Tisíckrát přínosnější by bylo ty peníze narvat třeba do vývoje ERS a uvolnit jeho výkonové a časové omezení. Myslím, že za pár měsíců bychom se divili, co by se na tratích prohánělo za monstra.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama