DISKUZE K ČLÁNKU Dennis: McLaren nedostává ty nejlepší motory, proto Mercedes nemůže porazit

McLaren podle Rona Dennise "nedostává od Mercedesu ty nejlepší motory," což se podle něj s Hondou změní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dennis: McLaren nedostává ty nejlepší motory, proto Mercedes nemůže porazit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 08.10.2014 08:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Skull55 (Hlasovalo 11 lidí) 07.10.2014 09:41
Celkem by me zajimalo jak vis, jakym zpusobem… »
» MeVo (Hlasovalo 8 lidí) 07.10.2014 10:38
jak jsi prosm tě poznal z článku že je Ron… »
» Kalty (Hlasovalo 6 lidí) 07.10.2014 08:42
Souhlas »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Kalty

        Kalty

        165.72.200.XXX
        Souhlas

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Eracer

        62.168.11.XXX
        Je pravda že Button měl extrémní tempo zpočátku na mokrých. A pokud by se na konci přezouvalo zpět na mokré tak proč ne vid ta ztráta nebyla taková. Teď jde o to jestli to bylo vozem nebo jezdcem...co jsem koukal na Kevina tak ten vůbec netušil co se děje.

        + 10 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.130.XXX
        Button jel v Suzuce dobře, to je pravda, ale svůj náskok na Red Bully z úvodu závodu získal pouze tím, že Williamsy (natavené na sucho) dost brzdily Red Bully. Jakmile byly Willíci předjeti, tak oba RB zajížděli o 1 - 1,5s lepší kola než Button.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Nemáš tak úplně pravdu. Po výměně pneu v 32. kol byl Button rychlejší než oba Red Bully. Od 40. kola, kdy začalo pršet, s nimi opět držel krok, dokonce byl o něco rychlejší. A na rozdíl od nich se správně rozhodl jít pro mokré pro poslední část závodu. Jeho závodní tempo nebylo horší!

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        217.66.164.XXX
        Myslím,že ne.To co si mohli dovolit Redbully bylo uplně jinde.Příspěvek byl ale myšlenej spíš na celou sezonu.
        Takový tým jako je MCL se nemůže potácet tam kde je.Auto stojí za ho... od začátku a ted to hází na Mercedes.Jsou těžce k smíchu.
        Nebo si taky myslíš,že za to může motor?

        P.S.Suzuka byla ale opravdu v jejich podání solidní.Bez ironie.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Nemyslím, že by RedBully v Suzuce byly na mokru úplně někde jinde než Button s McLarenem. Ale jak jsem psal výše, McLarenu ani letos není moc konkurenceschopný - podle mě je to částečně vina šasi, vývoje a částečně i motoru, který sice mají ve stejné HW specifikaci jako Mercedes, ale SW a mapy nedostávají stejné. Pokud nemají plně pod kontrolou rekuperaci energie, pak je to velký handicap.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    176.74.136.XXX
    Holt to chce trilitrovy dvanactivalce je to Zlatý časy Ford Cosworth, sice jen osm hrnku ale co udělaly parady a mel je kdo chtel a všechny stejný...

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Eracer

      62.168.11.XXX
      Tak tak...atmosférky to bylo žrádlo.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Pokud se nemýlím, Ligier má na mysli DFV, tedy konec 60. a 70. léta, dobu před turbem nebo v jeho nesmělých začátcích. 03 Ona vůbec doba, kdy byla auta obecně mechanickou záležitostí, bez elektroniky, bez software, měla cosi do sebe. 07

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ligier

          Ligier

          88.103.97.XXX
          Řekneme i začátek osmdesátéjch bo to turba jeste nestíhala...cca do roku 82. Ty sedmdesatky nepamatuju, ono,to,ani skoro nikde,nechodilo, jen si,matne pamatuji Lotusy 79 v cernobile TV

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama