DISKUZE K ČLÁNKU Dennis: McLaren nedostává ty nejlepší motory, proto Mercedes nemůže porazit

McLaren podle Rona Dennise "nedostává od Mercedesu ty nejlepší motory," což se podle něj s Hondou změní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dennis: McLaren nedostává ty nejlepší motory, proto Mercedes nemůže porazit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 08.10.2014 08:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Skull55 (Hlasovalo 11 lidí) 07.10.2014 09:41
Celkem by me zajimalo jak vis, jakym zpusobem… »
» MeVo (Hlasovalo 8 lidí) 07.10.2014 10:38
jak jsi prosm tě poznal z článku že je Ron… »
» Kalty (Hlasovalo 6 lidí) 07.10.2014 08:42
Souhlas »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jens

109.81.245.XXX
Nemyslím, že by RedBully v Suzuce byly na mokru úplně někde jinde než Button s McLarenem. Ale jak jsem psal výše, McLarenu ani letos není moc konkurenceschopný - podle mě je to částečně vina šasi, vývoje a částečně i motoru, který sice mají ve stejné HW specifikaci jako Mercedes, ale SW a mapy nedostávají stejné. Pokud nemají plně pod kontrolou rekuperaci energie, pak je to velký handicap.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
. Prečo ich nereklamujú a zbytočne tárajú. Ostatní odberatelia sú spokojní.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Nemáš tak úplně pravdu. Po výměně pneu v 32. kol byl Button rychlejší než oba Red Bully. Od 40. kola, kdy začalo pršet, s nimi opět držel krok, dokonce byl o něco rychlejší. A na rozdíl od nich se správně rozhodl jít pro mokré pro poslední část závodu. Jeho závodní tempo nebylo horší!

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Francek

37.188.131.XXX
Souhlasim s Dennisem.Mercedes má top , Willici maj super servis díky Wolfovi až potom Indiani a Mekáč. Hondě se to motor povede a příští rok bude McLaren na bedně.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
Myslím,že ne.To co si mohli dovolit Redbully bylo uplně jinde.Příspěvek byl ale myšlenej spíš na celou sezonu.
Takový tým jako je MCL se nemůže potácet tam kde je.Auto stojí za ho... od začátku a ted to hází na Mercedes.Jsou těžce k smíchu.
Nebo si taky myslíš,že za to může motor?

P.S.Suzuka byla ale opravdu v jejich podání solidní.Bez ironie.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.130.XXX
Button jel v Suzuce dobře, to je pravda, ale svůj náskok na Red Bully z úvodu závodu získal pouze tím, že Williamsy (natavené na sucho) dost brzdily Red Bully. Jakmile byly Willíci předjeti, tak oba RB zajížděli o 1 - 1,5s lepší kola než Button.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Klid - jsou to jen bláboly, vždyť ten člověk si neumí ani zvolit nick - že si kvůli tomu vůbec čistíš uši 04
Samozřejmě, že McLaren nic neukradl, zřejmě jde o zapšklého Fernandistu Ferraristu srandistu.

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

62.168.11.XXX
Co prosím...? Že Japonci jsou mistři v kopírování technologií? Já asi špatně slyším...

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RiLCO

91.127.93.XXX
to Toto Wolff Keď pred rokom McLaren ohlásil návrat Hondy, netrvalo dlho a Toto Wolff hneď upozornil, ako si motorové tajomstvo bude musieť strážiť pred špionážou zo strany McLarenu/Hondy.

Tie motory môžu byť navlas rovnaké, ale McLaren má softvérový update asi tak z Jerezu. Presne tak, SOFTWARE. To, kôli čomu RedBull poslal na jar do Renaultu svojich inžinierov. Aj Lotus vtedy namietal, že oni nedostanú ten istý softvér čo RedBull, veď prečo aj, keď do toho investoval RedBull pre svoj prospech. Spomeňme aj na update výfukového systému Mercedes, v McLarene vraj o tom nevedeli, a tak im pod kapotou ostalo zbytočné prázdne miesto.

Toto Wolff je:
1. investor
2. výkonný riaditeľ Mercedes F1 AMG
3. vlastní akcie Williamsu
4. vlastní manažérsky team, kt. sa mimochodom na starosti aj Valtteriho Bottasa

Williams:
1. odoberá pohonné jednotky Mercedes
2. jazdí tam Valtteri Bottas,
3. Toto má vo Williamse ešte aj manželku Suzie Wolfovú

No a Williams je druhý najlepší team s motorom Mercedes.
Vôbec sa nečudujem prečo by Williams nemal lepšiu špecifikáciu SW motora ako napr. McLaren.

Je to predsa všetko biznis, nie?

+ 21 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Ale jim ta Force India a Williams v Suzuce ujeli.. 18

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.102.120.XXX
mclaren ziadnu dokumentaciu neukradol :)

+ 13 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
navíc je v pravidlech, že zákaznický tým nesmí dostat něco jiného než tovární, takže dost pochybuju, že co káže Denis je pravdou...

+ 6 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
MeVo

MeVo

94.112.98.XXX
jak jsi prosm tě poznal z článku že je Ron Denis překvapenej?Denis řekl jen to že se zákaznickým motorem není snadný se dostat na špici.Já mu rozumím co tím chtěl říct, prostě ta podpora a snaha to vyladit a sladit s autem není zdaleka taková jako když se Mercedes soustředil výhradně na ně. Denis se tomu určitě nediví ani není překvapený, čekal to a proto je na cestě za nima Honda.

+ 8 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

88.103.97.XXX
Řekneme i začátek osmdesátéjch bo to turba jeste nestíhala...cca do roku 82. Ty sedmdesatky nepamatuju, ono,to,ani skoro nikde,nechodilo, jen si,matne pamatuji Lotusy 79 v cernobile TV

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nie je,.. ...dostanú všetko to, čo aj ostatný odberatelia HW a k základnému SW manuály. Ako si SW vyvíjajú je ich problém, preto je rozdiel aj medzi Red Bullom a Lotusom. Red Bull si to robí v spolupráci s Renaultom a u Lotusu Microsowt. 11

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Ron má pravdu

77.236.206.XXX
V F1 to tak vždycky bylo, Ferrari dodávalo kdysi rok, dva staré specifikace motorů.....tohle je v zásadě o ničem a každej to ví.Tým který motory nakupuje, nemá oproti továrnímu moc šanci něco na tom upravit a i když něco možná lze, tak tovární tým se to logicky dozví.Protě pokud chce někdo být na špici, musí mít možnost dostat to nejlepší a nejen syrový motor.Je to logické.....

+ 10 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Pokud se nemýlím, Ligier má na mysli DFV, tedy konec 60. a 70. léta, dobu před turbem nebo v jeho nesmělých začátcích. 03 Ona vůbec doba, kdy byla auta obecně mechanickou záležitostí, bez elektroniky, bez software, měla cosi do sebe. 07

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

195.49.189.XXX
nejaké obmedzenie zo strany mercedesu voči mclarenu a ostatným zákazníckym tímom určite je. Predsa si nenechajú, aby ostatní boli na ich úrovni. Dobre, dlhé roky mercedes maximálne podporoval mclaren, ale nie je to tak od doby, keď mercedes prišiel s vlastným továrenským týmom. preto mclaren sa rozhodol pre zmenu, no a na základe tejto skutočnosti a následne mercedes ešte viac obmedzuje osobitne mclaren v porovnaní s williamsom a force india. 100%-ne.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
kdyby jen u konkurence, oni se mají stát továrním týmem, kde zatím vývoj probíhá a z minulosti je známý, že japonci jsou mistři v kopírování a zdokonalení cizích nápadů a mcl je usvědčený mistr v krádeži dokumentace..

+ 5 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
k software týmy přístup mají, protože nejde jen o řízení motoru, ale zároveň převodovky a ostatních komponent. Denis opět LŽE. Pokud by tohle byla pravda, tak by jim ujel mercedes, ale proč jim ujíždí williams i force india? Ti mají naprosto stejné podmínky a na to dohlíží FIA. Pokud by to tak nebylo, tak by Denis byl první, kdo by řval jak potrefený prase.
Jde zase jen o levárnu, protože mercedesu je jasný, že cokoliv bude mcl vědět o jejich motoru, ihned bude vědět i Honda a Denis se jenom snaží získat větší balík informací a zároveň uchlácholit Alonsa.

+ 11 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama