DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: "Přenechal jsem jednu pozici, protože to podle mě bylo víceméně férové"

Fernando Alonso po startu Velké ceny Singapuru probrzdil do první zatáčky, zkrátil si ji a dostal se tak před oba Red Bully. Vysvětluje, proč před sebe ale pustil pouze Sebastiana Vettela.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: "Přenechal jsem jednu pozici, protože to podle mě bylo víceméně férové"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 23.09.2014 20:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 16 lidí) 23.09.2014 09:13
Nesmyslný článek "Fernando Alonso po startu… »
» uzivatel000324 (Hlasovali 4 lidé) 23.09.2014 08:14
No tak co ostane alebo nie? Takuto anketu by to… »
» uzivatel000324 (Hlasovali 4 lidé) 23.09.2014 08:15
Aha uz vidim anketu, dva clanky nizie... 19»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Výjazd Safety Caru mnohým pokazil celkovú stratégiu,.. ...a nebol to len Williams, ako vidieť, ale aj Ferrari. Fernando jazdí bez stresu, lebo vie, či už ostane u Ferrari, alebo ho preplatí Honda a zatiahne k McLarenu, stále to hrá u neho na navýšenie platu, čo ho zrejme uspokojuje rozosmieva a zároveň upokojuje. Ako vidieť nemá čo stratiť, len získať. 01

    + 15 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Nesmyslný článek "Fernando Alonso po startu Velké ceny Singapuru probrzdil do první zatáčky, zkrátil si ji a dostal se tak před oba Red Bully."

    Alonso se dostal před RedBully už dávno před zatáčkou. Zkrácení zatáčky nemělo nic společného s předjetím, to byla jenom Alonsova chyba!!!

    + 16 / − 26

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Jenže aby ji nestřihnul, musel by brzdit dřív a pak by se před oba RB těsně (nikoliv dávno) před zatáčkou nedostal, musel by jet delší a špinavější stopu, pak by se zase dostal do čisté kratší... Je tam dost otazníků na to, aby se to dalo zjednodušit tak, jak jsi to udělal.

      + 14 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Karel

      109.81.245.XXX
      Když ostatní musí brzdit, to se lehce dostává před ně ještě před zatáčkou. Kdyby to byl tak nesmyslný článek jako tvůj příspěvek, proč Alonso vracel pozici? Co je na Alonsovém komentáři nesmyslného? 02

      + 15 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Alonso vrátil pozici protože nedodržel trať, ale to už byl před Redbully, tedy i v momentu, když i oni začali brzdit. Podle mě Alonso koukal moc do zrcátek, nebo byl příliš optimistický a propásnul brzdný bod. On ten brzdný bod je trochu dál, když do zatáčky přijíždíš po startu z menší rychlosti než v průběhu závodu. Ale pravda měl bych kouknout na záznam, protože jsem to viděl jen dvakrát nebo třikrát v přímém přenose a přišlo mi to jasné.

        Jinak ani náhodou nejsem fanda Fernanda.

        + 2 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Proč nedodržel trať? Protože byl příliš rychlý. Proč byl příliš rychlý? Protože šel pozdě na brzdy. Víc už brzdit nemohl, naopak, 2x musel povolit brzdový pedál (viz onboard pod vedlejším článkem), protože se mu blokovalo kolo. Dovedeš pochopit, že aby zatáčku korektně projel, musel by brzdit dřív a tím pádem by nebyl tolik vepředu?

          Jen Bůh ví, jak by to se Sebem dopadlo, kdyby brzdil včas, nezablokoval kolo a udržel se na trati. Daniel to pustil a už v 1. zatáčce se zařadil za Seba, takže to, že Fernando nepřenechal pozici i jemu, je podle mě ok.

          + 7 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          94.112.101.XXX
          Nejsi fanda Fernanda, ale pravdu přesto máš :)

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      195.113.99.XXX
      Kdyby do toho nevletěl takhle po hlavě a neprojel to přímou čarou, tak by musel brzdit jak divej, aby se tam vůbec po vnějšku vešel a v takové situaci by byl rád, kdyby ho předjely jen oba Red Bully. Fascinuje mě, jak v případě Alonsa je prakticky jakékoliv zaváhání na trati omluvitelné, ale když Magnussen udělá botu, tak ho celý svět pranýřuje jako kdyby to byl Maldonado. 20

      + 13 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.103.97.XXX
      A co je to pro Tebe "probrzdit"? Asi jsi řídil max šlapací autíčko, že?

      + 2 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • JOCHEN RINDT

      JOCHEN RINDT

      88.102.230.XXX
      Vratil to co probržděním získal.No prostě stará škola.11

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    80.242.32.XXX
    No tak co ostane alebo nie? Takuto anketu by to mohla dat redakcia... 03

    Mozno uz v Japonsku sa dozvieme ze prehadza k Honde dost dobre si ale neviem predstavit koho do Ferrrari...

    dodo

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama