DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: "Přenechal jsem jednu pozici, protože to podle mě bylo víceméně férové"
Fernando Alonso po startu Velké ceny Singapuru probrzdil do první zatáčky, zkrátil si ji a dostal se tak před oba Red Bully. Vysvětluje, proč před sebe ale pustil pouze Sebastiana Vettela.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: "Přenechal jsem jednu pozici, protože to podle mě bylo víceméně férové"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasovali 4 lidé)
23.09.2014 08:14
No tak co ostane alebo nie? Takuto anketu by to… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
15:26 23.09.2014 178.255.168.XXX
Proč nedodržel trať? Protože byl příliš rychlý. Proč byl příliš rychlý? Protože šel pozdě na brzdy. Víc už brzdit nemohl, naopak, 2x musel povolit brzdový pedál (viz onboard pod vedlejším článkem), protože se mu blokovalo kolo. Dovedeš pochopit, že aby zatáčku korektně projel, musel by brzdit dřív a tím pádem by nebyl tolik vepředu?
Jen Bůh ví, jak by to se Sebem dopadlo, kdyby brzdil včas, nezablokoval kolo a udržel se na trati. Daniel to pustil a už v 1. zatáčce se zařadil za Seba, takže to, že Fernando nepřenechal pozici i jemu, je podle mě ok.
Jen Bůh ví, jak by to se Sebem dopadlo, kdyby brzdil včas, nezablokoval kolo a udržel se na trati. Daniel to pustil a už v 1. zatáčce se zařadil za Seba, takže to, že Fernando nepřenechal pozici i jemu, je podle mě ok.
mi88ki
14:47 23.09.2014 165.72.200.XXX
Alonso vrátil pozici protože nedodržel trať, ale to už byl před Redbully, tedy i v momentu, když i oni začali brzdit. Podle mě Alonso koukal moc do zrcátek, nebo byl příliš optimistický a propásnul brzdný bod. On ten brzdný bod je trochu dál, když do zatáčky přijíždíš po startu z menší rychlosti než v průběhu závodu. Ale pravda měl bych kouknout na záznam, protože jsem to viděl jen dvakrát nebo třikrát v přímém přenose a přišlo mi to jasné.
Jinak ani náhodou nejsem fanda Fernanda.
Jinak ani náhodou nejsem fanda Fernanda.
Kapor
09:53 23.09.2014 194.160.178.XXX
Výjazd Safety Caru mnohým pokazil celkovú stratégiu,.. ...a nebol to len Williams, ako vidieť, ale aj Ferrari. Fernando jazdí bez stresu, lebo vie, či už ostane u Ferrari, alebo ho preplatí Honda a zatiahne k McLarenu, stále to hrá u neho na navýšenie platu, čo ho zrejme uspokojuje rozosmieva a zároveň upokojuje. Ako vidieť nemá čo stratiť, len získať.
anonym
09:43 23.09.2014 195.113.99.XXX
Kdyby do toho nevletěl takhle po hlavě a neprojel to přímou čarou, tak by musel brzdit jak divej, aby se tam vůbec po vnějšku vešel a v takové situaci by byl rád, kdyby ho předjely jen oba Red Bully. Fascinuje mě, jak v případě Alonsa je prakticky jakékoliv zaváhání na trati omluvitelné, ale když Magnussen udělá botu, tak ho celý svět pranýřuje jako kdyby to byl Maldonado.
anonym
09:22 23.09.2014 178.255.168.XXX
Jenže aby ji nestřihnul, musel by brzdit dřív a pak by se před oba RB těsně (nikoliv dávno) před zatáčkou nedostal, musel by jet delší a špinavější stopu, pak by se zase dostal do čisté kratší... Je tam dost otazníků na to, aby se to dalo zjednodušit tak, jak jsi to udělal.
mi88ki
09:13 23.09.2014 165.72.200.XXX
Nesmyslný článek "Fernando Alonso po startu Velké ceny Singapuru probrzdil do první zatáčky, zkrátil si ji a dostal se tak před oba Red Bully."
Alonso se dostal před RedBully už dávno před zatáčkou. Zkrácení zatáčky nemělo nic společného s předjetím, to byla jenom Alonsova chyba!!!
Alonso se dostal před RedBully už dávno před zatáčkou. Zkrácení zatáčky nemělo nic společného s předjetím, to byla jenom Alonsova chyba!!!
uzivatel000324
08:14 23.09.2014 80.242.32.XXX
No tak co ostane alebo nie? Takuto anketu by to mohla dat redakcia...
Mozno uz v Japonsku sa dozvieme ze prehadza k Honde dost dobre si ale neviem predstavit koho do Ferrrari...
dodo
Mozno uz v Japonsku sa dozvieme ze prehadza k Honde dost dobre si ale neviem predstavit koho do Ferrrari...
dodo
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek