DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg po schůzce s Hamiltonem: Zodpovědnost závodit čistě bereme velmi vážně

Nico Rosberg po dnešní schůzce s vedením Mercedesu a s Lewisem Hamiltonem zveřejňuje své prohlášení k tomu, co se odehrálo v Belgii, a k tomu, jak hodlá přistupovat k závodění ve zbytku sezóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg po schůzce s Hamiltonem: Zodpovědnost závodit čistě bereme velmi vážně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 02.09.2014 10:12 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Nico A stejně jako u Lewise oceňuju omluvu Nica. Myslím, že to myslí upřímně a stejně tak je hloupá představa, že prohlašuje něco, co si sám nemyslí.
    Nicméně některé lidi určitě nepřesvědčí, protože je jasné, že si to během té půlvteřinky všechno dokonale promyslel a přesně na milimetry v té rychlosti provedl tak, aby tím křídlem na které si ani nevidí přesně prořízl gumu Lewise, aniž by si vážněji poškodil vlastní auto. Je to prostě machr. (sarkasmus) 03

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Libor

      89.190.61.XXX
      To takhle vůbec nemusel vymýšlet. Prostě do Hama nasraně žduchnul, jak Schumacher do Villeneuva
      v roce 1997 a náhodou mu to vyšlo.

      + 12 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Promiň, ale to je hodně hloupá představa. Protože 90% takových nehod způsobí tomu vzadu ulomení křídla a tomu vepředu se nestane vůbec nic. 20 A on není idiot.
        A pokud to příště budeš srovnávat s rokem 1997, pak si ty kolize příště obě prohlédni. Nejsou si podobné ani trochu. Villeneuve jel svoji stopu od Schumiho (nechával mu ještě více místa), nemohl nikam více uhnout. Hamilton jel přes dráhu Nica (místo mu nenechal žádné), kolizi se mohl vyhnout necháním více místa (stejně jako Vettel Bottasovi na stejném místě). Schumi nijak nebrzdil, nezpomaloval, zatočil pod plynem přímo do JV tak, aby do něj narazil. Sám to přiznal a omluvil se za to. Nico EVIDENTNĚ zpomalil a snažil se kontaktu vyhnout. Jen to udělal pozdě. Byla to více jeho vina. Tak jak o tom mluvili oba účastníci.
        Takže tvůj přípěvek v tomto je poměrně hloupý a založený evidentně na neznalosti obou kolizí a následků, jaké mívají. 03

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          109.81.147.XXX
          To je velice komický popis událostí... Víš ty co se vůbec stalo v těchto 2 incidentech ??

          1. V závodě v Jerezu Schumi na Williamsy vůbec neměl, držel to co se dalo a v Jerezu se předjíždí špatně... Nicméně Villneuve byl o tolik rychlejší, že se ho bezproblému natěsno držel... V tom nastala situace, kterou Schumi podcenil, nechal dost místa a Jacques to riskl... Dál to nebylo o žádném dávání místa... Schumi chtěl prvně normálně projet zatáčkou, jenže rázem se zděsil... Věděl že je to v háji a tak se na zlomek vteřiny stáhl, pak přišel zkrat a normálně a schválně to do něj napral (Krásně je vidět jak se mu příď zavlní dovnitř, ven a dovnitř)...

          Hezky si to vychutnej, jestli jsi nějakého zdravého úsudku schopen

          https://www.youtube.com/watch?v=jJJZBgNK7FA

          2. Nico útočil pozdě, vnějškem, při nájezdu do rychlé šikany... Aby to mělo naději na úspěch musel by být v době zatáčení do první zatáčky o cca půlku auta vpředu... To se nestalo, Lewis byl v mnohem lepší pozici a tak šel v pohodě přes něj... Je to šikana, úzká trať (Ostatně jako téměř všude ve Spa) projel jí tak jak by jí projel každý... Jenže Nico, ve snaze ztratit co nejméně, se snažil za Lewise zařadit co nejrychleji, nejagresivněji a jelikož to blbě odhadl, tak mu způsobil defekt... Jezdci za sebou jezdí běžně v hodně těsném závěsu, mají můj obdiv... Ale to nic nemění na tom, že při souboji s kolegou měl být 2 krát tak opatrný, protože způsobit mu defekt a sebe k tomu poškodit je na pěst...

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            109.81.147.XXX
            Omlouvám se, špatně jsem si přečetl tvůj příspěvek... 1. bod neplatí

            2. ale ano... Lewis za danou situaci nemohl... Bohužel těžko dohledám souboj Bottase, jestli ho máš sem s ním... Termíny jako "jel přes dráhu" v šikaně jsou vážně úsměvné... Hamilton tomu nemohl nijak zabránit... Kdyby nechal více místa, tak by riskoval hned několik věcí... Klidně se mohl Nico dotáhnout na jeho úroveň a v následující zatáčce ho vytlačit ven (Z pohledu Lewise by nebylo moc dobré zavírat pilota na vnitřku zatáčky). Z toho pramení, že taky mohli kolidovat o pár metrů dále... Vážně mi tahle debata přijde nesmyslná... LH měl v daný moment právo určovat stopu a Nico byl jasně vzadu, problém s očima nemá, tak asi viděl, kde se LH nacházel... Že si jezdci nevidí na přední křídlo je pravda, takže chápu, že se takové chyby stávají... Jen měl být opatrnější, když je před ním zrovna týmový kolega...

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              109.81.147.XXX
              Nějak se mi to přepsalo 1 věta... Špatně jsem si přečetl tvůj příspěvek 1. bod neplatí (Souhlasím s tím co jsi napsal)...

              + 2 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              bod 1 OK
              bod 2: Já v podstatě souhlasím s jedinou maličkostí. Myslím si že Lewis se mohl bez problémů držet na chvilku víc vpravo. Nico se evidentně ztahoval a nijak nehrozilo, že by riskoval Nicovo předjetí. Video Bottase nemám. Bottas byl rozhodně víc vepředu než Nico a tudíž to mění situaci a Vettel v podstatě neměl moc na výběr. Ale Lewis mohl jet podobně (nemusel nechávat místa tolik jako Vettel), jen se přesunout doleva o chviličku pomaleji a nic by se nestalo. Ale souhlasím s tím, že měl LH právo se držet závodní stopy, protože Nico nebyl v tu dobu výraznou částí svého vozu vedle něj. A proto je to z větší části vina Nica.

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                109.81.147.XXX
                V tý formuli dozadu moc nevidíš... Zvlášť na vnějšek, kde ho Lewis v daný moment měl... Nemohl vědět jestli Nico brzdil o 0,01 sec déle. Sledovat v daný moment zrcátka je rovněž nemyslitelné... Hodně lidí kouká na záběry z NR vozu a říká si, teď mohl bejt LH víc v pravo... Ale podívejme se na to z pohledu LH... Uvidíme nic, nic, nic během průjezdu rychlé šikany a pssss...

                Samozřejmě, že teoreticky tomu mohl Lewis zabránit, ale prakticky dost těžko...

                + 3 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Nikdy jsem v F1 neseděl, takže nevím jak moc těžké bylo vidět kde se nachází Nico. Ale ber to tak, že zrovna tak těžké bylo pro Nica vidět jak daleko je jeho přední křídlo od Lewise. Dobrý odhad nepředvedl ani jeden. 03

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    194.228.208.XXX
                    Nico to měl mnohem lehčí... Přední křídlo sice neviděl, ale alespoň viděl, kde Lewise má... Lewis Nica neviděl, těžko mohl něco odhadovat...

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Dobře. Necháme to už tak. Myslím, že už jsem toho tu napsal dost a už se jen opakuju. Když si uvědomím, kolik hodin jsem strávil popisováním nehody kolem 1cm tratě, tak je mi zle. 12 Díky za diskusi a měj se. 03

                      + 1 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama