DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg po schůzce s Hamiltonem: Zodpovědnost závodit čistě bereme velmi vážně
Nico Rosberg po dnešní schůzce s vedením Mercedesu a s Lewisem Hamiltonem zveřejňuje své prohlášení k tomu, co se odehrálo v Belgii, a k tomu, jak hodlá přistupovat k závodění ve zbytku sezóny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberg po schůzce s Hamiltonem: Zodpovědnost závodit čistě bereme velmi vážně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Lord Mystic
(Hlasovalo 9 lidí)
29.08.2014 15:39
kdo jim to psal? tipuji že PR oddělení mercedesu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
11:34 30.08.2014 85.71.39.XXXno měli ho opentlit, když hned viděli, že ham je ze hry, už jen proto že jde o titul a vyřadil soka ze závodu, tak alespoň těch 5s mu mohli dát, ale to by zase museli přitvrdit na alonsovi s těma jeho montérama, takže asi nevěděli co dělat. tyhle pozávodní omluvy jsou jen blábol, může říkat že už spolu zase hrajou kulečník, jen nedejbože aby se to opakovalo v monze-
-
-
-
-
anonym
10:19 01.09.2014 109.81.245.XXXKecáš tady maximálně jen ty. Auto měl sice poškozené, ale přesto byl díky tech. náskoku Mercedesu stále šestým nejrychlejším na trati. Tolik čísla, na které dá každý víc, než na tvé pocity, sorry. Že to nalomilo jeho psychiku je věc druhá, nikoliv hodná šampiona.-
PC
15:14 01.09.2014 212.47.2.XXXMyslíš, že by se na to vykašlal, kdyby mu auto jelo? A proč si teda trhal triko při minulých malérech a dojížděl z konce na stupně vítězů? Než začal volat kvůli odstoupení,mohl jsi sledovat po pěkně dlouhou dobu, že se k nikomu ani nepřiblížil, pak volal, že mu to nejede. Pak hlásil, že nemá přítlak. Postupně se mu auto sypalo. Já teda vidím za tím frustraci, že to nejede a že nemůže bojovat. Protože na tomhle okruhu se předjíždělo pěkně a věřím, že by to zase dotáhl na stupně vítězů. Myslím že Ham už mockrát dokázal, že se jen tak nevzdává a je bojovník. Zde konkrétně máš důkaz, že chtěl původně za každou cenu bojovat dál, že ten vrak dotáhl až do boxů na výměnu pneu, místo aby ho odstavil někde bokem.-
anonym
15:36 01.09.2014 109.81.245.XXXNemyslím - přesně to se stalo. Krátce po kolizi se začal ohánět šetřením pohonné jednotky a chtěl to zabalit. To s minulostí nemá nic společného - mění se. Auto se mu nesypalo postupně. Hamilton dávno není to, co býval. Na pódiu by neměl, ale na bodech stále mohl dojet - nehledě na možnost nehody či safety caru. Mistr světa by se neměl tak snadno vzdávat a zlomit hůl ještě před čtvrtinou závodu.
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
19:56 29.08.2014 93.99.87.XXXNico A stejně jako u Lewise oceňuju omluvu Nica. Myslím, že to myslí upřímně a stejně tak je hloupá představa, že prohlašuje něco, co si sám nemyslí.
Nicméně některé lidi určitě nepřesvědčí, protože je jasné, že si to během té půlvteřinky všechno dokonale promyslel a přesně na milimetry v té rychlosti provedl tak, aby tím křídlem na které si ani nevidí přesně prořízl gumu Lewise, aniž by si vážněji poškodil vlastní auto. Je to prostě machr. (sarkasmus)-
-
Mike17
11:20 30.08.2014 93.99.87.XXXPromiň, ale to je hodně hloupá představa. Protože 90% takových nehod způsobí tomu vzadu ulomení křídla a tomu vepředu se nestane vůbec nic. A on není idiot.
A pokud to příště budeš srovnávat s rokem 1997, pak si ty kolize příště obě prohlédni. Nejsou si podobné ani trochu. Villeneuve jel svoji stopu od Schumiho (nechával mu ještě více místa), nemohl nikam více uhnout. Hamilton jel přes dráhu Nica (místo mu nenechal žádné), kolizi se mohl vyhnout necháním více místa (stejně jako Vettel Bottasovi na stejném místě). Schumi nijak nebrzdil, nezpomaloval, zatočil pod plynem přímo do JV tak, aby do něj narazil. Sám to přiznal a omluvil se za to. Nico EVIDENTNĚ zpomalil a snažil se kontaktu vyhnout. Jen to udělal pozdě. Byla to více jeho vina. Tak jak o tom mluvili oba účastníci.
Takže tvůj přípěvek v tomto je poměrně hloupý a založený evidentně na neznalosti obou kolizí a následků, jaké mívají.-
Fanda.LH
18:18 31.08.2014 109.81.147.XXXTo je velice komický popis událostí... Víš ty co se vůbec stalo v těchto 2 incidentech ??
1. V závodě v Jerezu Schumi na Williamsy vůbec neměl, držel to co se dalo a v Jerezu se předjíždí špatně... Nicméně Villneuve byl o tolik rychlejší, že se ho bezproblému natěsno držel... V tom nastala situace, kterou Schumi podcenil, nechal dost místa a Jacques to riskl... Dál to nebylo o žádném dávání místa... Schumi chtěl prvně normálně projet zatáčkou, jenže rázem se zděsil... Věděl že je to v háji a tak se na zlomek vteřiny stáhl, pak přišel zkrat a normálně a schválně to do něj napral (Krásně je vidět jak se mu příď zavlní dovnitř, ven a dovnitř)...
Hezky si to vychutnej, jestli jsi nějakého zdravého úsudku schopen
https://www.youtube.com/watch?v=jJJZBgNK7FA
2. Nico útočil pozdě, vnějškem, při nájezdu do rychlé šikany... Aby to mělo naději na úspěch musel by být v době zatáčení do první zatáčky o cca půlku auta vpředu... To se nestalo, Lewis byl v mnohem lepší pozici a tak šel v pohodě přes něj... Je to šikana, úzká trať (Ostatně jako téměř všude ve Spa) projel jí tak jak by jí projel každý... Jenže Nico, ve snaze ztratit co nejméně, se snažil za Lewise zařadit co nejrychleji, nejagresivněji a jelikož to blbě odhadl, tak mu způsobil defekt... Jezdci za sebou jezdí běžně v hodně těsném závěsu, mají můj obdiv... Ale to nic nemění na tom, že při souboji s kolegou měl být 2 krát tak opatrný, protože způsobit mu defekt a sebe k tomu poškodit je na pěst...-
Fanda.LH
18:30 31.08.2014 109.81.147.XXXOmlouvám se, špatně jsem si přečetl tvůj příspěvek... 1. bod neplatí
2. ale ano... Lewis za danou situaci nemohl... Bohužel těžko dohledám souboj Bottase, jestli ho máš sem s ním... Termíny jako "jel přes dráhu" v šikaně jsou vážně úsměvné... Hamilton tomu nemohl nijak zabránit... Kdyby nechal více místa, tak by riskoval hned několik věcí... Klidně se mohl Nico dotáhnout na jeho úroveň a v následující zatáčce ho vytlačit ven (Z pohledu Lewise by nebylo moc dobré zavírat pilota na vnitřku zatáčky). Z toho pramení, že taky mohli kolidovat o pár metrů dále... Vážně mi tahle debata přijde nesmyslná... LH měl v daný moment právo určovat stopu a Nico byl jasně vzadu, problém s očima nemá, tak asi viděl, kde se LH nacházel... Že si jezdci nevidí na přední křídlo je pravda, takže chápu, že se takové chyby stávají... Jen měl být opatrnější, když je před ním zrovna týmový kolega...-
Mike17
19:00 31.08.2014 93.99.87.XXXbod 1 OK
bod 2: Já v podstatě souhlasím s jedinou maličkostí. Myslím si že Lewis se mohl bez problémů držet na chvilku víc vpravo. Nico se evidentně ztahoval a nijak nehrozilo, že by riskoval Nicovo předjetí. Video Bottase nemám. Bottas byl rozhodně víc vepředu než Nico a tudíž to mění situaci a Vettel v podstatě neměl moc na výběr. Ale Lewis mohl jet podobně (nemusel nechávat místa tolik jako Vettel), jen se přesunout doleva o chviličku pomaleji a nic by se nestalo. Ale souhlasím s tím, že měl LH právo se držet závodní stopy, protože Nico nebyl v tu dobu výraznou částí svého vozu vedle něj. A proto je to z větší části vina Nica.-
Fanda.LH
20:06 31.08.2014 109.81.147.XXXV tý formuli dozadu moc nevidíš... Zvlášť na vnějšek, kde ho Lewis v daný moment měl... Nemohl vědět jestli Nico brzdil o 0,01 sec déle. Sledovat v daný moment zrcátka je rovněž nemyslitelné... Hodně lidí kouká na záběry z NR vozu a říká si, teď mohl bejt LH víc v pravo... Ale podívejme se na to z pohledu LH... Uvidíme nic, nic, nic během průjezdu rychlé šikany a pssss...
Samozřejmě, že teoreticky tomu mohl Lewis zabránit, ale prakticky dost těžko... -
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek