DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg po schůzce s Hamiltonem: Zodpovědnost závodit čistě bereme velmi vážně

Nico Rosberg po dnešní schůzce s vedením Mercedesu a s Lewisem Hamiltonem zveřejňuje své prohlášení k tomu, co se odehrálo v Belgii, a k tomu, jak hodlá přistupovat k závodění ve zbytku sezóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg po schůzce s Hamiltonem: Zodpovědnost závodit čistě bereme velmi vážně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 02.09.2014 10:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 29.08.2014 19:56
Nico A stejně jako u Lewise oceňuju omluvu Nica.… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 9 lidí) 29.08.2014 15:39
kdo jim to psal? tipuji že PR oddělení mercedesu… »
» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 30.08.2014 11:20
Promiň, ale to je hodně hloupá představa.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Tak to má byť,... ...treba sa ospravedlniť a vyvarovať sa ďalších chýb. Na budúce by sa z toho Nico už nedostal tak ľahko. Možno by padli aj dáke facky, čo by na reklame tímu Mercedes nepridalo. 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no měli ho opentlit, když hned viděli, že ham je ze hry, už jen proto že jde o titul a vyřadil soka ze závodu, tak alespoň těch 5s mu mohli dát, ale to by zase museli přitvrdit na alonsovi s těma jeho montérama, takže asi nevěděli co dělat. tyhle pozávodní omluvy jsou jen blábol, může říkat že už spolu zase hrajou kulečník, jen nedejbože aby se to opakovalo v monze

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Jenže Rosberg Hamiltona ze závodu nevyřadil, takže není za co trestat.

      + 3 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        213.181.129.XXX
        zdá sa ti, že po "samozničení" Rosberga bojoval Hamilton o body? :-)

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Samozřejmě mohl, rychlost na to jeho auto i po té kolizi mělo. Že ztratil motivaci a chtěl to zabalit, to je věc jiná. A běžný závodní incident má k "samozničení" daleko. 02

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            213.181.129.XXX
            kecy, auto stratilo niekoľko desiatok bodov prítlaku, poškodená podlaha od rozpoadajúcej sa gumy. ak tomuto vravíš rýchlosť, tak neviem ...

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              109.81.245.XXX
              Kecáš tady maximálně jen ty. Auto měl sice poškozené, ale přesto byl díky tech. náskoku Mercedesu stále šestým nejrychlejším na trati. Tolik čísla, na které dá každý víc, než na tvé pocity, sorry. Že to nalomilo jeho psychiku je věc druhá, nikoliv hodná šampiona.

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • PC

                212.47.2.XXX
                Myslíš, že by se na to vykašlal, kdyby mu auto jelo? A proč si teda trhal triko při minulých malérech a dojížděl z konce na stupně vítězů? Než začal volat kvůli odstoupení,mohl jsi sledovat po pěkně dlouhou dobu, že se k nikomu ani nepřiblížil, pak volal, že mu to nejede. Pak hlásil, že nemá přítlak. Postupně se mu auto sypalo. Já teda vidím za tím frustraci, že to nejede a že nemůže bojovat. Protože na tomhle okruhu se předjíždělo pěkně a věřím, že by to zase dotáhl na stupně vítězů. Myslím že Ham už mockrát dokázal, že se jen tak nevzdává a je bojovník. Zde konkrétně máš důkaz, že chtěl původně za každou cenu bojovat dál, že ten vrak dotáhl až do boxů na výměnu pneu, místo aby ho odstavil někde bokem.

                + 3 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  109.81.245.XXX
                  Nemyslím - přesně to se stalo. Krátce po kolizi se začal ohánět šetřením pohonné jednotky a chtěl to zabalit. To s minulostí nemá nic společného - mění se. Auto se mu nesypalo postupně. Hamilton dávno není to, co býval. Na pódiu by neměl, ale na bodech stále mohl dojet - nehledě na možnost nehody či safety caru. Mistr světa by se neměl tak snadno vzdávat a zlomit hůl ještě před čtvrtinou závodu. 02

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Nico A stejně jako u Lewise oceňuju omluvu Nica. Myslím, že to myslí upřímně a stejně tak je hloupá představa, že prohlašuje něco, co si sám nemyslí.
    Nicméně některé lidi určitě nepřesvědčí, protože je jasné, že si to během té půlvteřinky všechno dokonale promyslel a přesně na milimetry v té rychlosti provedl tak, aby tím křídlem na které si ani nevidí přesně prořízl gumu Lewise, aniž by si vážněji poškodil vlastní auto. Je to prostě machr. (sarkasmus) 03

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Libor

      89.190.61.XXX
      To takhle vůbec nemusel vymýšlet. Prostě do Hama nasraně žduchnul, jak Schumacher do Villeneuva
      v roce 1997 a náhodou mu to vyšlo.

      + 12 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Promiň, ale to je hodně hloupá představa. Protože 90% takových nehod způsobí tomu vzadu ulomení křídla a tomu vepředu se nestane vůbec nic. 20 A on není idiot.
        A pokud to příště budeš srovnávat s rokem 1997, pak si ty kolize příště obě prohlédni. Nejsou si podobné ani trochu. Villeneuve jel svoji stopu od Schumiho (nechával mu ještě více místa), nemohl nikam více uhnout. Hamilton jel přes dráhu Nica (místo mu nenechal žádné), kolizi se mohl vyhnout necháním více místa (stejně jako Vettel Bottasovi na stejném místě). Schumi nijak nebrzdil, nezpomaloval, zatočil pod plynem přímo do JV tak, aby do něj narazil. Sám to přiznal a omluvil se za to. Nico EVIDENTNĚ zpomalil a snažil se kontaktu vyhnout. Jen to udělal pozdě. Byla to více jeho vina. Tak jak o tom mluvili oba účastníci.
        Takže tvůj přípěvek v tomto je poměrně hloupý a založený evidentně na neznalosti obou kolizí a následků, jaké mívají. 03

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          109.81.147.XXX
          To je velice komický popis událostí... Víš ty co se vůbec stalo v těchto 2 incidentech ??

          1. V závodě v Jerezu Schumi na Williamsy vůbec neměl, držel to co se dalo a v Jerezu se předjíždí špatně... Nicméně Villneuve byl o tolik rychlejší, že se ho bezproblému natěsno držel... V tom nastala situace, kterou Schumi podcenil, nechal dost místa a Jacques to riskl... Dál to nebylo o žádném dávání místa... Schumi chtěl prvně normálně projet zatáčkou, jenže rázem se zděsil... Věděl že je to v háji a tak se na zlomek vteřiny stáhl, pak přišel zkrat a normálně a schválně to do něj napral (Krásně je vidět jak se mu příď zavlní dovnitř, ven a dovnitř)...

          Hezky si to vychutnej, jestli jsi nějakého zdravého úsudku schopen

          https://www.youtube.com/watch?v=jJJZBgNK7FA

          2. Nico útočil pozdě, vnějškem, při nájezdu do rychlé šikany... Aby to mělo naději na úspěch musel by být v době zatáčení do první zatáčky o cca půlku auta vpředu... To se nestalo, Lewis byl v mnohem lepší pozici a tak šel v pohodě přes něj... Je to šikana, úzká trať (Ostatně jako téměř všude ve Spa) projel jí tak jak by jí projel každý... Jenže Nico, ve snaze ztratit co nejméně, se snažil za Lewise zařadit co nejrychleji, nejagresivněji a jelikož to blbě odhadl, tak mu způsobil defekt... Jezdci za sebou jezdí běžně v hodně těsném závěsu, mají můj obdiv... Ale to nic nemění na tom, že při souboji s kolegou měl být 2 krát tak opatrný, protože způsobit mu defekt a sebe k tomu poškodit je na pěst...

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            109.81.147.XXX
            Omlouvám se, špatně jsem si přečetl tvůj příspěvek... 1. bod neplatí

            2. ale ano... Lewis za danou situaci nemohl... Bohužel těžko dohledám souboj Bottase, jestli ho máš sem s ním... Termíny jako "jel přes dráhu" v šikaně jsou vážně úsměvné... Hamilton tomu nemohl nijak zabránit... Kdyby nechal více místa, tak by riskoval hned několik věcí... Klidně se mohl Nico dotáhnout na jeho úroveň a v následující zatáčce ho vytlačit ven (Z pohledu Lewise by nebylo moc dobré zavírat pilota na vnitřku zatáčky). Z toho pramení, že taky mohli kolidovat o pár metrů dále... Vážně mi tahle debata přijde nesmyslná... LH měl v daný moment právo určovat stopu a Nico byl jasně vzadu, problém s očima nemá, tak asi viděl, kde se LH nacházel... Že si jezdci nevidí na přední křídlo je pravda, takže chápu, že se takové chyby stávají... Jen měl být opatrnější, když je před ním zrovna týmový kolega...

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              109.81.147.XXX
              Nějak se mi to přepsalo 1 věta... Špatně jsem si přečetl tvůj příspěvek 1. bod neplatí (Souhlasím s tím co jsi napsal)...

              + 2 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              bod 1 OK
              bod 2: Já v podstatě souhlasím s jedinou maličkostí. Myslím si že Lewis se mohl bez problémů držet na chvilku víc vpravo. Nico se evidentně ztahoval a nijak nehrozilo, že by riskoval Nicovo předjetí. Video Bottase nemám. Bottas byl rozhodně víc vepředu než Nico a tudíž to mění situaci a Vettel v podstatě neměl moc na výběr. Ale Lewis mohl jet podobně (nemusel nechávat místa tolik jako Vettel), jen se přesunout doleva o chviličku pomaleji a nic by se nestalo. Ale souhlasím s tím, že měl LH právo se držet závodní stopy, protože Nico nebyl v tu dobu výraznou částí svého vozu vedle něj. A proto je to z větší části vina Nica.

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                109.81.147.XXX
                V tý formuli dozadu moc nevidíš... Zvlášť na vnějšek, kde ho Lewis v daný moment měl... Nemohl vědět jestli Nico brzdil o 0,01 sec déle. Sledovat v daný moment zrcátka je rovněž nemyslitelné... Hodně lidí kouká na záběry z NR vozu a říká si, teď mohl bejt LH víc v pravo... Ale podívejme se na to z pohledu LH... Uvidíme nic, nic, nic během průjezdu rychlé šikany a pssss...

                Samozřejmě, že teoreticky tomu mohl Lewis zabránit, ale prakticky dost těžko...

                + 3 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Nikdy jsem v F1 neseděl, takže nevím jak moc těžké bylo vidět kde se nachází Nico. Ale ber to tak, že zrovna tak těžké bylo pro Nica vidět jak daleko je jeho přední křídlo od Lewise. Dobrý odhad nepředvedl ani jeden. 03

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    194.228.208.XXX
                    Nico to měl mnohem lehčí... Přední křídlo sice neviděl, ale alespoň viděl, kde Lewise má... Lewis Nica neviděl, těžko mohl něco odhadovat...

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Dobře. Necháme to už tak. Myslím, že už jsem toho tu napsal dost a už se jen opakuju. Když si uvědomím, kolik hodin jsem strávil popisováním nehody kolem 1cm tratě, tak je mi zle. 12 Díky za diskusi a měj se. 03

                      + 1 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama