DISKUZE K ČLÁNKU McLaren chystá po strategické chybě změny: Rozhodování bude jednodušší a rychlejší

McLaren po chybě s předpovědi počasí a zvolení špatné strategie chystá změny, které jim pomohou činit během velkých cen správná rozhodnutí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren chystá po strategické chybě změny: Rozhodování bude jednodušší a rychlejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 31.07.2014 15:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» zipp (Hlasovalo 8 lidí) 29.07.2014 15:35
to je dobrý: stupidně a neprávem "brečel… »
» Mr.B (Hlasovalo 7 lidí) 29.07.2014 14:46
Chyba Chyba byla to, že neměli pokryté obě… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 29.07.2014 20:16
A maximálně o co? 04 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

178.255.168.XXX
Vážně? Kde?

"We got the belief it would rain, the radar clearly indicated it would. We didn't know something was wrong with the software. As long as we had this belief we saw the opportunity by doing what we did to get some key positions. It's true that with everybody on slicks we understood something was wrong and clearly we understand our call was wrong."

"Byli jsme přesvědčení, že bude pršet, radar jasně ukazoval, že bude. Nevěděli jsme, že bylo něco špatně se softwarem. Dokud jsme byli přesvědčení, viděli jsme příležitost dostat nějaké pozice uděláním toho, co jsme udělali. Je pravda, že se všemi na slickách jsme pochopili, že je něco špatně a samozřejmě jsme pochopili, že naše volba byla špatná."

Nejsem překladatel, takže to nemusí být dokonalé, ale rozhodně tam nevidím nic o tom, že my měl McLaren jiného dodavatele meteo dat. Vidím tam, že šlo pravděpodobně o nějakou chybu v SW, takže jestli McLaren viděl v daném čase jiná data než ostatní, bylo to způsobené onou chybou, nemyslíš? 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.81.245.XXX
Důkazy odmítáš.. Boullier vysloveně řekl, že měli jiná data. A co kdybys ty uvedl nějaký důkaz, že McLaren používal v Maďarsku stejná radarová data jako ostatní, co, chytráku? 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Kde je v článku, že týmy používají různé dodavatele meteorologických dat? Asi jsem slepý, můžeš prosím citovat?

Pokud jde o špatnou interpretaci radarových dat, tam je skutečně u McLarenu co zlepšovat, ale nic z toho, co tvrdíš, to nedokazuje. Nějaký další odkaz? Prosím... 12

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

badys

46.13.68.XXX
Podíval jsem se znova na to Monaco a skutčně SC při Sutilově nehodě bylo vyhlášeno s velkou prodlevou a tudíž zajet hned do boxů by bylo patrně nevýhodné. Měl jsem za to , že SC bylo automaticky hned po nehodě - zvláště v \Monacu, že ....no měl jsi pravdu , musím se lépe dívat .

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
01
Jaký to má smysl zajíždět do boxů před vyhlašením SC fáze, jsme viděli po smyku Sutila nedávno na Hockenheimu.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.81.245.XXX
Ano, plácáš neustále nesmysly a argumenty žádné, s tebou diskuse o ničem, když omíláš jen to své a nesleduješ dění kolem. OK, odkaz viz např.: [odkaz na stránku]

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.141.XXX
V diskuzi v jednom z pozávodních článků jsem to rozepsal. Ve stručnosti rozdíl byl v tom, že SC v Monaku byl vyhlášený asi 40s poté, co Hamilton projel okolo boxů, do kterých tak toužil zajet. Mohl tedy jet asi 1/2 26. kola závodní rychlostí a po vyhlášení SC fáze 1/2 omezenou rychlostí. Kdyby jel měnit hned, jak požadoval, jel by plnou rychlostí jen prvních možná 20s 26. kola a celý jeho zbytek omezenou. Ztratil by cca 10-15s.

V Maďarsku to bylo jinak. Riccardo zajížděl do boxů AŽ po vyhlášení SC.

Je nesmysl zajíždět do boxů výrazně dřív, než než je vyhlášená SC fáze.

A samozřejmě s Magnussenem se to srovnávat dá, protože ten byl v tom opěvovaném týmu, měl toho vysněného stratéga, jezdil asi půl minuty za Hamiltonem (takže stratég měl o 30s víc času na rozhodnutí) a stejně do boxů nebyl povolaný. Jako prvního povolali Buttona (a všechny, co byli na okruhu za ním) poté, co oznámili výjezd SC na trať.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Ano dávám odkaz na starý článek a píšu to: "Meteo France byl minimálně LONI..."

Cca do roku 2004 měly skutečně všechny týmy své specialisty na předpověď počasí. Jenže je to dost drahá sranda a tak se poté cca polovina týmů dohodla, že budou používat stejného dodavatele a každý tak zaplatí pouze část nákladů. O pár let později se to sjednotilo úplně a od té doby byl až do loňského roku jediným dodavatelem Meteo France. Nečteš, nevíš. 03

Pokud chceš v této diskusi pokračovat, dodej svým "argumentům" váhu nějakým odkazem. Pokud se mýlím, rád se poučím a přiznám chybu, ale nehodlám se tu dohadovat s někým, kdo jenom kecá a argumenty nemá žádné. Díky. 04

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

badys

46.13.68.XXX
Souhlasím akorát s tím, že stěžováním do rádia se pilot většinou ztrapnuje sám, ale vysbvětluji si to emocemi v závodě. Druhá věc ohledně stratéga v Mcl.co by před rokem udělal....a co udělal či neudělal teď v případě Magnussena je nesmysl vůbec porovnávat. To ani nejde. Fakt je , že V Mcl. byli dva a v Mercedesu jeden .
A stou výhodností a "kalkulačkou " tedy nevím.....V 25kole Sutil boural a v 26 jeli Ros a HAM přezouvat, přitom jezdili s nepatrným odstupem za sebou. Kdyby stihl zajet Ham vyměnit ty kola ještě v tom 25 kole , tak nevím jak ti může vycházet, že by tratil....V neděli v závodě Rich stihl zajet gumy přezout a Ros až následně a propadl se až o několik pozic a vlastně tím přišel o vítězství. Tak s tou kalkulačkou a 2minuty bych byl optrný.

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
"Než začneš někoho obviňovat z hlouposti" - tím nikým myslíš nikoho - anonyma, kterého mají všichni seriózní lidé v paži?18

+ 10 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.81.245.XXX
Kecy v kleci. Pominu, že tady dáváš odkazy na starý článek, navíc zcela mimo mísu: globálně pro FIA F1 šampionát ano, ale ne pro jednotlivé týmy. Ty odebírají data od jiných dodavatelů. Nešlo o špatné rozhodnutí McLarenu, ale o to, že měli k dispozici jiná data. Nečteš, nevíš. 02

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Mimochodem, že někdo udělá špatné rozhodnutí, není důkazem, že má k dispozici jiná (špatná) data. Příště laskavě zagoogli sám, než začneš někoho obviňovat z hlouposti. Díky. 04

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
OK, rychle jsem zagooglil a hloupost to není - Meteo France byl minimálně loni stále jediným dodavatelem meteo dat:

"Meteo France, the official F1 weather supplier..."
[odkaz na stránku]

Že by se v tomto ohledu něco měnilo, se nikde nepsalo, takže předpokládám, že i letos je to stále Meteo France, kdo dodává VŠEM týmům STEJNÁ meteorologická data a předpovědi.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Minimálně o vítězství a maximálně o 7. místo. 04

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

85.193.24.XXX
A maximálně? :-)

Na vítěství neměl v žádném případě. Při velmi, velmi dobré konstelaci mohl bojovat o bednu.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.81.245.XXX
To je hloupost, jak jsi mohl vidět v Maďarsku.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Boullier také "célý tým Mekáč" nevede, je jen jeho závodním ředitelem. Nad sebou má další pány.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Myslím, že všechny týmy mají stejného dodavatele meteo dat (býval to Meteo France, jak je tomu teď, netuším). Před cca deseti lety několik týmů podepsalo dohodu, že budou používat stejná data a tím ušetří (ono se to nezdá, ale jde o miliony), časem se to pak sjednotilo všechno.

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.177.181.XXX
Tragické výkony za poslední 2 roky, co chce prošetřovat? vyházet všechny a zavřít to

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
A maximálně o co? 04

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama