DISKUZE K ČLÁNKU McLaren chystá po strategické chybě změny: Rozhodování bude jednodušší a rychlejší
McLaren po chybě s předpovědi počasí a zvolení špatné strategie chystá změny, které jim pomohou činit během velkých cen správná rozhodnutí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren chystá po strategické chybě změny: Rozhodování bude jednodušší a rychlejší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
10:37 30.07.2014 178.255.168.XXX
Vážně? Kde?
"We got the belief it would rain, the radar clearly indicated it would. We didn't know something was wrong with the software. As long as we had this belief we saw the opportunity by doing what we did to get some key positions. It's true that with everybody on slicks we understood something was wrong and clearly we understand our call was wrong."
"Byli jsme přesvědčení, že bude pršet, radar jasně ukazoval, že bude. Nevěděli jsme, že bylo něco špatně se softwarem. Dokud jsme byli přesvědčení, viděli jsme příležitost dostat nějaké pozice uděláním toho, co jsme udělali. Je pravda, že se všemi na slickách jsme pochopili, že je něco špatně a samozřejmě jsme pochopili, že naše volba byla špatná."
Nejsem překladatel, takže to nemusí být dokonalé, ale rozhodně tam nevidím nic o tom, že my měl McLaren jiného dodavatele meteo dat. Vidím tam, že šlo pravděpodobně o nějakou chybu v SW, takže jestli McLaren viděl v daném čase jiná data než ostatní, bylo to způsobené onou chybou, nemyslíš?
"We got the belief it would rain, the radar clearly indicated it would. We didn't know something was wrong with the software. As long as we had this belief we saw the opportunity by doing what we did to get some key positions. It's true that with everybody on slicks we understood something was wrong and clearly we understand our call was wrong."
"Byli jsme přesvědčení, že bude pršet, radar jasně ukazoval, že bude. Nevěděli jsme, že bylo něco špatně se softwarem. Dokud jsme byli přesvědčení, viděli jsme příležitost dostat nějaké pozice uděláním toho, co jsme udělali. Je pravda, že se všemi na slickách jsme pochopili, že je něco špatně a samozřejmě jsme pochopili, že naše volba byla špatná."
Nejsem překladatel, takže to nemusí být dokonalé, ale rozhodně tam nevidím nic o tom, že my měl McLaren jiného dodavatele meteo dat. Vidím tam, že šlo pravděpodobně o nějakou chybu v SW, takže jestli McLaren viděl v daném čase jiná data než ostatní, bylo to způsobené onou chybou, nemyslíš?
anonym
09:33 30.07.2014 178.255.168.XXX
Kde je v článku, že týmy používají různé dodavatele meteorologických dat? Asi jsem slepý, můžeš prosím citovat?
Pokud jde o špatnou interpretaci radarových dat, tam je skutečně u McLarenu co zlepšovat, ale nic z toho, co tvrdíš, to nedokazuje. Nějaký další odkaz? Prosím...
Pokud jde o špatnou interpretaci radarových dat, tam je skutečně u McLarenu co zlepšovat, ale nic z toho, co tvrdíš, to nedokazuje. Nějaký další odkaz? Prosím...
badys
09:33 30.07.2014 46.13.68.XXX
Podíval jsem se znova na to Monaco a skutčně SC při Sutilově nehodě bylo vyhlášeno s velkou prodlevou a tudíž zajet hned do boxů by bylo patrně nevýhodné. Měl jsem za to , že SC bylo automaticky hned po nehodě - zvláště v \Monacu, že ....no měl jsi pravdu , musím se lépe dívat .
anonym
09:06 30.07.2014 109.81.245.XXX
Ano, plácáš neustále nesmysly a argumenty žádné, s tebou diskuse o ničem, když omíláš jen to své a nesleduješ dění kolem. OK, odkaz viz např.: [odkaz na stránku]
rock
09:06 30.07.2014 37.188.141.XXX
V diskuzi v jednom z pozávodních článků jsem to rozepsal. Ve stručnosti rozdíl byl v tom, že SC v Monaku byl vyhlášený asi 40s poté, co Hamilton projel okolo boxů, do kterých tak toužil zajet. Mohl tedy jet asi 1/2 26. kola závodní rychlostí a po vyhlášení SC fáze 1/2 omezenou rychlostí. Kdyby jel měnit hned, jak požadoval, jel by plnou rychlostí jen prvních možná 20s 26. kola a celý jeho zbytek omezenou. Ztratil by cca 10-15s.
V Maďarsku to bylo jinak. Riccardo zajížděl do boxů AŽ po vyhlášení SC.
Je nesmysl zajíždět do boxů výrazně dřív, než než je vyhlášená SC fáze.
A samozřejmě s Magnussenem se to srovnávat dá, protože ten byl v tom opěvovaném týmu, měl toho vysněného stratéga, jezdil asi půl minuty za Hamiltonem (takže stratég měl o 30s víc času na rozhodnutí) a stejně do boxů nebyl povolaný. Jako prvního povolali Buttona (a všechny, co byli na okruhu za ním) poté, co oznámili výjezd SC na trať.
V Maďarsku to bylo jinak. Riccardo zajížděl do boxů AŽ po vyhlášení SC.
Je nesmysl zajíždět do boxů výrazně dřív, než než je vyhlášená SC fáze.
A samozřejmě s Magnussenem se to srovnávat dá, protože ten byl v tom opěvovaném týmu, měl toho vysněného stratéga, jezdil asi půl minuty za Hamiltonem (takže stratég měl o 30s víc času na rozhodnutí) a stejně do boxů nebyl povolaný. Jako prvního povolali Buttona (a všechny, co byli na okruhu za ním) poté, co oznámili výjezd SC na trať.
anonym
08:34 30.07.2014 178.255.168.XXX
Ano dávám odkaz na starý článek a píšu to: "Meteo France byl minimálně LONI..."
Cca do roku 2004 měly skutečně všechny týmy své specialisty na předpověď počasí. Jenže je to dost drahá sranda a tak se poté cca polovina týmů dohodla, že budou používat stejného dodavatele a každý tak zaplatí pouze část nákladů. O pár let později se to sjednotilo úplně a od té doby byl až do loňského roku jediným dodavatelem Meteo France. Nečteš, nevíš.
Pokud chceš v této diskusi pokračovat, dodej svým "argumentům" váhu nějakým odkazem. Pokud se mýlím, rád se poučím a přiznám chybu, ale nehodlám se tu dohadovat s někým, kdo jenom kecá a argumenty nemá žádné. Díky.
Cca do roku 2004 měly skutečně všechny týmy své specialisty na předpověď počasí. Jenže je to dost drahá sranda a tak se poté cca polovina týmů dohodla, že budou používat stejného dodavatele a každý tak zaplatí pouze část nákladů. O pár let později se to sjednotilo úplně a od té doby byl až do loňského roku jediným dodavatelem Meteo France. Nečteš, nevíš.
Pokud chceš v této diskusi pokračovat, dodej svým "argumentům" váhu nějakým odkazem. Pokud se mýlím, rád se poučím a přiznám chybu, ale nehodlám se tu dohadovat s někým, kdo jenom kecá a argumenty nemá žádné. Díky.
badys
08:25 30.07.2014 46.13.68.XXX
Souhlasím akorát s tím, že stěžováním do rádia se pilot většinou ztrapnuje sám, ale vysbvětluji si to emocemi v závodě. Druhá věc ohledně stratéga v Mcl.co by před rokem udělal....a co udělal či neudělal teď v případě Magnussena je nesmysl vůbec porovnávat. To ani nejde. Fakt je , že V Mcl. byli dva a v Mercedesu jeden .
A stou výhodností a "kalkulačkou " tedy nevím.....V 25kole Sutil boural a v 26 jeli Ros a HAM přezouvat, přitom jezdili s nepatrným odstupem za sebou. Kdyby stihl zajet Ham vyměnit ty kola ještě v tom 25 kole , tak nevím jak ti může vycházet, že by tratil....V neděli v závodě Rich stihl zajet gumy přezout a Ros až následně a propadl se až o několik pozic a vlastně tím přišel o vítězství. Tak s tou kalkulačkou a 2minuty bych byl optrný.
A stou výhodností a "kalkulačkou " tedy nevím.....V 25kole Sutil boural a v 26 jeli Ros a HAM přezouvat, přitom jezdili s nepatrným odstupem za sebou. Kdyby stihl zajet Ham vyměnit ty kola ještě v tom 25 kole , tak nevím jak ti může vycházet, že by tratil....V neděli v závodě Rich stihl zajet gumy přezout a Ros až následně a propadl se až o několik pozic a vlastně tím přišel o vítězství. Tak s tou kalkulačkou a 2minuty bych byl optrný.
anonym
08:23 30.07.2014 109.81.245.XXX
Kecy v kleci. Pominu, že tady dáváš odkazy na starý článek, navíc zcela mimo mísu: globálně pro FIA F1 šampionát ano, ale ne pro jednotlivé týmy. Ty odebírají data od jiných dodavatelů. Nešlo o špatné rozhodnutí McLarenu, ale o to, že měli k dispozici jiná data. Nečteš, nevíš.
anonym
08:08 30.07.2014 178.255.168.XXX
OK, rychle jsem zagooglil a hloupost to není - Meteo France byl minimálně loni stále jediným dodavatelem meteo dat:
"Meteo France, the official F1 weather supplier..."
[odkaz na stránku]
Že by se v tomto ohledu něco měnilo, se nikde nepsalo, takže předpokládám, že i letos je to stále Meteo France, kdo dodává VŠEM týmům STEJNÁ meteorologická data a předpovědi.
"Meteo France, the official F1 weather supplier..."
[odkaz na stránku]
Že by se v tomto ohledu něco měnilo, se nikde nepsalo, takže předpokládám, že i letos je to stále Meteo France, kdo dodává VŠEM týmům STEJNÁ meteorologická data a předpovědi.
anonym
07:30 30.07.2014 178.255.168.XXX
Myslím, že všechny týmy mají stejného dodavatele meteo dat (býval to Meteo France, jak je tomu teď, netuším). Před cca deseti lety několik týmů podepsalo dohodu, že budou používat stejná data a tím ušetří (ono se to nezdá, ale jde o miliony), časem se to pak sjednotilo všechno.
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek