DISKUZE K ČLÁNKU Naštvaný Hamilton: "Auto stojí uprostřed cesty a safety car nevyjede... ale víte proč"
Poté, co se Sauber Adriana Sutila v poslední zatáčce roztočil a zůstal stát na cílové rovince 20 kol před koncem Velké ceny Německa, očekával Mercedes s Lewisem Hamiltonem výjezd safety caru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Naštvaný Hamilton: "Auto stojí uprostřed cesty a safety car nevyjede... ale víte proč"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Chasnik
22:14 21.07.2014 217.117.213.XXXV začátku závodu je rozhodování o SC jednodušší, možnost ovlivnění výsledku a nabourání různých strategií není tak velká. Pravda je, že po nehodě v 1. zatáčce nebyl SC nezbytně nutný, ale na druhou stranu těžko někomu dal výhodu a jinému zničil závod...
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
08:02 21.07.2014 93.99.87.XXXSrovnáváš dvě různé věci. V Silverstone se nazastavil závod kvůli svodidlům, ale kvůli Kimiho troskám po celé trati. Tam se nedalo projet. Sutil stál sice v trati, ale mimo závodní stopu v místě kde nějaké nebezpečí těžko hrozilo.
Nicméně připouštím, že to bylo na hraně a mohlo hrát roli pořadí a národnost. V žádném případě nešlo o nic vyjímečného. Taková "pomoc" proběhla kdysi i na Silverstone.-
-
Mike17
08:13 21.07.2014 93.99.87.XXXTo je pravda a i když viděli do předchozích 2 zatáček a času měli tedy dost, stejně to nebylo ideální. Čekal jsem, že tam někdo naběhne z druhé strany a nebylo by co řešit. Nic to ale nemění na tom, že Sutilův vůz tam nikoho neohrožoval.
Prostě čekal jsem jestli nevyjede, ale myslím že rozhodli správně. Šlo to v pohodě uklidit bez ovlivnění závodu.
Na Lewisovi mi vadí opětovné stížnosti na jiné. Naprosto jsem čekal, že si na to postěžuje. Měl by se dát dohromady a být jako loni. Škodí tím jen sám sobě.-
Fanda.LH
08:15 21.07.2014 213.195.228.XXXLewis na to doplatil... Přezul kvůli tomu dřív o 3 kola... Mít v souboji s Bottasem o 3 kola mladší pneu tak ho dá...
Takže závod ovlivnili nemluvě o tom, že ho ovlivňovali dost dlouho, když ten vůz tam nechávali stát, jakoby o něm nevěděli...-
-
-
-
-
Mike17
09:08 21.07.2014 93.99.87.XXXJo, máš pravdu. V tom sektoru mohl získat 0,2-0,3s? Takže by mohl dojet Valteriho o čtvrt až půl kola dřív a delší dobu za nim kroužit. Nevidím to jako hrubé ovlivnění závodu. Rozhodně ne v porovnání s vyjetím SC, kde by se měnilo hodně míst v pořadí napříč celým polem.
-
-
-
XR
08:55 21.07.2014 109.81.245.XXXCo si představuješ sektorem? Protože není sektor jako sektor. Kdysi šlo o třetinu dráhy, tak jak to máme např. v livetimingu nebo se to tady rozebírá po kvalifikaci. Při žlutých vlajkách ale FIA letos nově používá rozčlenění dráhy až na 20 "sektorů." Takže to omezení nebylo tak velké a mohlo se už např. předjíždět za první zatáčkou.
-
-
-
-
-
-
-
-
Pepan
14:20 21.07.2014 89.24.157.XXXŽádná situace není srovnatelná. K Silverstone se vyjadřovali jiní a z jejich popisu vyplývá že Vettelův vůz zůstal stát v místě, kde byla svodidla a nebylo možné jej odtlačit aniž by se přejela dráha. Tady byla ale situace úplně jiná. Sutilův vůz stačilo odtlačit kousek do vnitřní strany zatáčky a trať byla průjezdná. Jiná otázka je, proč to komisařům tak dlouho trvalo.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek