DISKUZE K ČLÁNKU Naštvaný Hamilton: "Auto stojí uprostřed cesty a safety car nevyjede... ale víte proč"

Poté, co se Sauber Adriana Sutila v poslední zatáčce roztočil a zůstal stát na cílové rovince 20 kol před koncem Velké ceny Německa, očekával Mercedes s Lewisem Hamiltonem výjezd safety caru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Naštvaný Hamilton: "Auto stojí uprostřed cesty a safety car nevyjede... ale víte proč"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 138, poslední 26.07.2014 15:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 20 lidí) 21.07.2014 15:45
SC mělo vyjet. Nejsem fanda Mercedesu a už vůbec… »
» NakasiBMW (Hlasovalo 15 lidí) 21.07.2014 10:37
Nebyl důvod pro vyjetí SC a takhle uměle … »
» Duncan66 (Hlasovalo 14 lidí) 21.07.2014 10:28
vyhodu by ziskal tak jako tak tim, ze by se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • alfred

                85.237.224.XXX
                Tak já si vzpomínám hned na ten poslední předchozí ....mimochodem v témže závodě.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Chasnik

                  217.117.213.XXX
                  V začátku závodu je rozhodování o SC jednodušší, možnost ovlivnění výsledku a nabourání různých strategií není tak velká. Pravda je, že po nehodě v 1. zatáčce nebyl SC nezbytně nutný, ale na druhou stranu těžko někomu dal výhodu a jinému zničil závod...

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    K tomu ještě jedna věc. I když Massa sám vystoupil z auta, mohl se stát, že by poté zkolaboval a aby se motala sanitka na dráze mezi závodícími auty, to by nebylo zrovna dobré. Ten SC na začátku byl fakt rozumný.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Srovnáváš dvě různé věci. V Silverstone se nazastavil závod kvůli svodidlům, ale kvůli Kimiho troskám po celé trati. Tam se nedalo projet. Sutil stál sice v trati, ale mimo závodní stopu v místě kde nějaké nebezpečí těžko hrozilo.
      Nicméně připouštím, že to bylo na hraně a mohlo hrát roli pořadí a národnost. V žádném případě nešlo o nic vyjímečného. Taková "pomoc" proběhla kdysi i na Silverstone. 04

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        213.195.228.XXX
        Ti maršálové tam naběhli v průběhu závodu, skrz závodní stopu...

        + 10 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          To je pravda a i když viděli do předchozích 2 zatáček a času měli tedy dost, stejně to nebylo ideální. Čekal jsem, že tam někdo naběhne z druhé strany a nebylo by co řešit. Nic to ale nemění na tom, že Sutilův vůz tam nikoho neohrožoval.
          Prostě čekal jsem jestli nevyjede, ale myslím že rozhodli správně. Šlo to v pohodě uklidit bez ovlivnění závodu.
          Na Lewisovi mi vadí opětovné stížnosti na jiné. Naprosto jsem čekal, že si na to postěžuje. Měl by se dát dohromady a být jako loni. Škodí tím jen sám sobě. 17

          + 7 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            213.195.228.XXX
            Lewis na to doplatil... Přezul kvůli tomu dřív o 3 kola... Mít v souboji s Bottasem o 3 kola mladší pneu tak ho dá...

            Takže závod ovlivnili nemluvě o tom, že ho ovlivňovali dost dlouho, když ten vůz tam nechávali stát, jakoby o něm nevěděli...

            + 12 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Ale to byl risk Mercedesu, Ferrari to posoudilo jinak. A SC by závod ovlivnil mnohem víc nemyslíš? 03
              Jo, uklidit to měli rychleji, o tom žádná. Ale rychlost odstranění Sauberu na závod vliv neměla. V tom místě se stejně nedá předjíždět.

              + 7 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                213.195.228.XXX
                V tom místě ne, ale nesmíš v celém sektoru a musíš tam zpomalit... Jinak viz výše...

                + 5 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Nejbližší místo, kde se během závodu předjelo bylo až na té dlouhé rovince. To je daleko, skoro na opačné straně okruhu. A zpomalit musí všichni zhruba stejně. Takže samotným zdržením při odstraňování nikdo poškozen nebyl. 03

                  + 4 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    213.195.228.XXX
                    Nemůžeš využít potenciálu vozu... Což má na ty rychlejší mnohem větší dopad...

                    + 2 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Jo, máš pravdu. V tom sektoru mohl získat 0,2-0,3s? Takže by mohl dojet Valteriho o čtvrt až půl kola dřív a delší dobu za nim kroužit. Nevidím to jako hrubé ovlivnění závodu. Rozhodně ne v porovnání s vyjetím SC, kde by se měnilo hodně míst v pořadí napříč celým polem. 03

                      + 5 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • XR

                  109.81.245.XXX
                  Co si představuješ sektorem? Protože není sektor jako sektor. Kdysi šlo o třetinu dráhy, tak jak to máme např. v livetimingu nebo se to tady rozebírá po kvalifikaci. Při žlutých vlajkách ale FIA letos nově používá rozčlenění dráhy až na 20 "sektorů." Takže to omezení nebylo tak velké a mohlo se už např. předjíždět za první zatáčkou.

                  + 5 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    213.195.228.XXX
                    Ok... Beru na vědomí...

                    + 1 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Souhlas.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • alfred

          85.237.224.XXX
          No souhlasit můžeš, ale v Silverstone vyjel SC třeba po Vettelově stupidním odstavení vozu loni....což je situace plně srovnatelná s tou včerejší

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Chasnik

            217.117.213.XXX
            Jenže loni ještě maršálové neměli k dispozici dvojité žluté vlajky. Tohle byla přesně ta situace, kdy double waved yellow bylo to optimální rozhodnutí. A dalo se použít klidně i při postartovní kolizi MAS-MAG.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Žádná situace není srovnatelná. K Silverstone se vyjadřovali jiní a z jejich popisu vyplývá že Vettelův vůz zůstal stát v místě, kde byla svodidla a nebylo možné jej odtlačit aniž by se přejela dráha. Tady byla ale situace úplně jiná. Sutilův vůz stačilo odtlačit kousek do vnitřní strany zatáčky a trať byla průjezdná. Jiná otázka je, proč to komisařům tak dlouho trvalo.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama