DISKUZE K ČLÁNKU Naštvaný Hamilton: "Auto stojí uprostřed cesty a safety car nevyjede... ale víte proč"

Poté, co se Sauber Adriana Sutila v poslední zatáčce roztočil a zůstal stát na cílové rovince 20 kol před koncem Velké ceny Německa, očekával Mercedes s Lewisem Hamiltonem výjezd safety caru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Naštvaný Hamilton: "Auto stojí uprostřed cesty a safety car nevyjede... ale víte proč"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 138, poslední 26.07.2014 15:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 20 lidí) 21.07.2014 15:45
SC mělo vyjet. Nejsem fanda Mercedesu a už vůbec… »
» NakasiBMW (Hlasovalo 15 lidí) 21.07.2014 10:37
Nebyl důvod pro vyjetí SC a takhle uměle … »
» Duncan66 (Hlasovalo 14 lidí) 21.07.2014 10:28
vyhodu by ziskal tak jako tak tim, ze by se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pomfir

    pomfir

    89.103.29.XXX
    Výmluvy snad nezískají živnou půdu Co se děje v poslední době kolem Hamiltoba a jeho techniky je sice zarážející ale chyba byla v technice a nikoliv v tom, že nevyjelo safety car. Soudím, že by měli hledat chybu vtýmu a nikoliv v něčem jiném.
    Předchozí závod to byly brzdy a nyní motor ... Tak kde je vlastně chyba?
    Nevěřím, že by šéf dtáje dovolil takhle jezdce. Ovšem každý jezdec má svůj tým a ten Rosbergův asi odvádí lepší práci. Tam je podle mého soudu ta chyba!!!

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fo-ol

    89.176.41.XXX
    carty lewisi, di jezdit do spojenejch statu, tam vyslou SC kdykoliv prvni druhemu poodjede. vazne sem si nemyslel ze si takovy ublizeny uplakanek :(

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FanF1

    85.237.230.XXX
    K tejto téme odporúčam článok z Auto Motor und Sport (Mehr Action dank neuer Politik: Ecclestone fordert mehr Freiheiten). Myslím, e tým je povedané všetko a všetky konšpirácie o nemeckom jazdcovi jazdiacom na prvom mieste sú bezpredmetné.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000906

    uzivatel000906

    198.102.219.XXX
    SC vyjet měl Chápu Lewisovu frustraci, již několikrát jsme byli svědky deploye SC v momentě kdy nebylo zapotřebí a stojící vůz na začátku cílové/startovní rovinky bez vyjetí SC??? No pardon tady je něco špatně. SC je součástí závodů a nelze jej zpochybňovat či nárokovat kompenzace za nevhodné vypuštění. Jezdec musí tento fakt přijmout, ale nedivím se mu, že když je SC častokrát vypouštěn, kvůli méně závažným věcem, tak už kalkulujete, že v takovém případě vyjede taky a tak ku svému prospěchu (občas milnému) naplánujete vhodnou strategii a ono ejhle SC nikde a strategie je v ***. Kdo už někdy závodil, tak pochopí, že ta frustrace je na místě ;-) Prostě se snažíte udělat maximum pro nejlepší umístění a pokud zasáhne vyšší moc na úkor průměru předchozích rozhodnutí...to by se ve mě krve nedořezal. To je jako dostat černou vlajku na motokárách za kolizi u které jsem ani vůbec nebyl :-D
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no fia neomezeně vládne, takhle to prostě je, jen by mě zajímalo jestli by to udělali v anglii taky pro hamiltona, kdyby mi to nebylo jedno, tak bych se hodně vztekal a nedivím se lidem, že přestávaj koukat na f1, já u toho už taky usínám, protože předjíždění pomocí hejblátek není zajímavý, formule jsou pomalý a celkově to nemá šmrnc a dějou se tu věci, že jednou se na hodinu zastaví závod jen proto, že nemůžou najít díru v plotě aby jí zadělali a podruhý dělaj mrtvý brouky když by mohli ohrozit vítězství domácího jezdce... sice z hamiltona vyrostlo něco jinýho než bych chtěl a ty jeho prohlášení a chování jsou jak od cucáka, ale jezdit umí a co se letoška týče bojuje opravdu proti osudu, protože rosbergovi hraje všechno a všichni do ruky

    + 16 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Panek

    89.24.149.XXX
    Stačil by třebe defekt na jiné formuly, která by pak Sutilovo auto trefila a kritika byl byla z 99% namířena proti rozhodnutí o nepovolat SC. Takhle to hodnotí lidi z hlediska emocí, protože Lewis měl v této sezóně více smůly a potřebuje, aby měl smůlu i Nico (SC + Lewis s čerstvým obutím). Takovýmto emocím nahrává i situace z minulého závodu, kdy někteří televizní diváci museli od TV odejít před koncem závodu, protože ten byl znečně posunut kvůli opravě odřených a zvlněných svodidel.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.130.XXX
    SC mělo vyjet. Nejsem fanda Mercedesu a už vůbec ne Lewise, ale tady s ním absolutně souhlasím. Nevypustit SC bylo pouze a jen politické rozhodnutí (v Německu vede německý tým s německým jezdcem)! Totální amaterizmus maršálů a jejich přebíhání tratě, to už jsem dlouho neviděl... vlastně naposledy loni v Německu, když jim po dráze jezdili formule bez pilotů. Za toto si zaslouží pořadatelé pokutu a Whithing přes kebuli. Nebo je snad, milé vedení F1, nutné opět začít zabíjet piloty hasícíma přístrojema a půlit maršály přebíhající trať? Ten, kdo zapomíná svoji minulost je předurčený k tomu ji opakovat :(

    + 20 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hamiplačka

    90.178.29.XXX
    Měl dost štěstí myslím, že Hami, měl s ohledem na prasárny, které tupému davu přijdou jako bravůrní jezdecké manévry, ještě hodně štěstí, takže by se neměl vyplakávat a žehrat na osud

    + 21 / − 24

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Dle mého je to zbytečná hysterie. SC vyjíždí poslední léta čím dál častěji, kvůli každé blbosti a kdyby letos bylo o polovinu méně výjezdů, tak by se nic nestalo. Nezlobte se na mě, ale neexistuje jediná závodní stopa, která by vedla místem kde Sutilovo auto stálo, takže o nějakém ohrožení bezpečnosti pilotů nemůže být ani řeč. A že by to na stejném místě roztočili běhěm 5 kol dva piloti je statisticky zanedbatelné. V takové situaci stačí bohatě dvojnásobné žluté vlajky.

    + 14 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Huhukoktejl

      37.48.36.XXX
      Ovsem v kontextu toho, ze v minule VC se 40 minut "sudlili" s opravou bariery, jsem byl opravdu hooodne prekvapeny tim, co jsem videl ... komisari tam pobihaji po trati v miste, kde to dost frci a SC nikde ... at v takovych situacich klidne SC nevyjizdi, taky jsem pro, ale ty rozhodnuti MUSI byt konzistentni a ne jednou tak a jindy tak ... pak to opravdu svadi k ruznym teoriim a Hamiltonovi se vubec nedivim ...

      + 30 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      To, že maršál přebíhající trať je přepůlen projíždějící formulí, jehož pilota usmrtí hacící přístroj, který maršál držel, je statisticky defakto nemožné, ale stejně se to stalo! Promiň, ale tvá argumentace statistikou hodně kulhá. To s takovou můžeme SC zrušit rovnou ne?!

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        Že maršálové přebíhali je samozřejmě chybou pořadatele (alespoň vidíme že i Němci dělají chyby), nicméně jistě díky vysílačkám věděli, kdy mohou bezpečně přeběhnout. Konce konců stačilo, aby přišla skupina od boxů a nemusela nic přebíhat. Argumentovat nehodou ze sedmdesátých let, kdy neměli ani vysílačky, natož ponětí o tom, jak jsou auta rozeseta po okruhu, je zbytečné.

        Byla to jednoznačně bezpečná situace a byly mávány dvojnásobné žluté vlajky, což znamená, že je na trati nebezpečí a pilot musí být připraven i zastavit formuli.

        + 4 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.130.XXX
          Tak to přeběhnutí rozhodně nebylo koordinované přes vysílačky (viz váhání s přeběhnutím některých z nich). Dále je naivní myslet si, že v každém stanovišti bude vybavení, které přes GPS udává přesné pozice všech vozů na trati včetně rychlostí, rozestupů atd)... zásadní rozdíl je v komunikaci mezi týmy a piloty, všichni věděli, kde přesně Sutilův monopost stojí a velmi pravděpodobně byli i informování, že tam pobíhají maršálové. V 70. letech taky mávali dvojtýma žlutýma a k čemu jim to bylo?... nezlob se na mě, ale ten přebeh byl úplně stejný amaterizmus jako v těch 70. letech.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • zeto

            89.102.65.XXX
            Ono hlavně zdaleka nešlo jen o ten přeběh, protože v tu chvíli nikdo nemohl vědět, jestli se auto vůbec povede odtlačit. Stačila seknutá rychlost a bylo by vymalováno. Osobně si myslím, že to skutečně bylo politické rozhodnutí, což je dost smutné.02

            + 11 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • crazytunny

    88.146.158.XXX
    SC. SC proč? 20m za vrcholem zatáčky, 5m mimo závodní stopu, na rovince, vymáváno 2x žlutejma 2 sektory před (cca 400m) - naprosto přehledném místě tratě, když pominu běhající *** přes trať

    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 10 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      Aha, a to stojící auto se tam dostalo jak?13

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Ale tady přece nejde jen o piloty, jde i o lidi v okolí trati a přebíhání hned za zatáčkou přes závodní stopu a v závodním tempu, to je velký problém!!! (hlavně mi netvrď, že při žlutých jezdec spomalí a jede stejně pomalu jako za SC!) A když sme u té Sutilové formule, nenapadá mě moc vážnějších důvodů pro SC, než monopost stojící uprostřed dráhy napříč, navíc hned za zatáčkou 17

      + 12 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jako

    46.135.121.XXX
    SC Všichni tady spekulujete o tom jak mohl pomoct SC Hamovi.. Ale on do boxu mohl behem sc zajet i ros s bottasem jeste před hamem..zalezelo by kdy by presne vyjel sc..A klidne mohl vyhrat Valteri..takze trosku policitkym rozhodnutim to zavani..hlavne kdyz tam byli pritomni vsechny špičky od Mercedesu (Daimleru)...Jinak osobne si myslim ze mel urcite vyjet..narozdil od prvniho kola..ale tam si nejsem jist kolik bylo trosek na trati..

    + 13 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.102.3.XXX
      mohli zajet klidne vsichni, ale za SC by Lewis a dalsi neztraceli na Nica desitky sekund a nemusel by tlacit na pilu 5 kol, aby Botase doajel, protoze by za nim byl hned. A o tom to cele je.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Mohli zajet, ale ten náskok by se smazal + věřím tomu, že už neměli čerstvé super měkké pneu... Ty Ham ušetřil díky kolizi v kvalifikaci...

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama