DISKUZE K ČLÁNKU Renault doufá, že bude po "zajímavých úpravách" Mercedesu opět blíže

Renault během dvoudenního testu v Silverstone zkouší "zajímavé úpravy," které by jej měli posunout blíže Mercedesu, jehož pohonné jednotky jsou pro ostatní výrobce motorů v současné době měřítkem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault doufá, že bude po "zajímavých úpravách" Mercedesu opět blíže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 10.07.2014 10:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 4 lidé) 08.07.2014 23:23
Přesně tak. :) Je pravda, že RB svým přítlakem… »
» jon (Hlasovali 3 lidé) 08.07.2014 15:23
Asi se mi jen zdalo, ale RB jel v technickych … »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 08.07.2014 23:25
Tak jestli ten motor zkoušejí v nějakém… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Ak je s tým Red bull spokojný,.. ...my proti tomu nič nemáme. 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Doufat může Doufat může no :D

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kall Ell

    80.90.131.XXX
    McLaren Docela by me zajímalo, jak na tom je Honda, nějak o ní není slyšet.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Nevšiml jsem si, že by někde testovala nebo pozvala zástupce médií, aby si detailně prohlédli, jak probíhá vývoj nového motoru.

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      109.81.208.XXX
      Tak jestli ten motor zkoušejí v nějakém silničním autě, tak k tomu asi media nezvou. A jestli pouze ve fabrice, tak asi není na místě ukazovat svaly, než přijedou na první poměřování sil. :) Ale vzhledem k historii Hondy, věřím, že v Mugenu se pochlapí a nebude to pak jen o babích kecech jako u kosočtverců. :))

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    109.81.208.XXX
    Asi se mi jen zdalo, ale RB jel v technickych pasazich daleko lepe nez Williams. Ale co se tyka akcelerace a maximalni rychlosti, tam byl Botras o parnik jinde. :)) Tak si tak rikam, kde se jim to tak blizili, protoze dokud byl Rosberg na trati, RB byl o cca 1,5s na kolo pomalejsi Mercedesu. :)

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.101.0.XXX
      To se ti nezdálo, to je fakt - technické pasáže jsou hlavně o přítlaku a tam je jednoznačně RB nejlepší, to ho ale naopak brzdí v rychlých úsecích, kde nedokáže dosáhnout takových rychlostí, jako W, je to vždy něco za něco. RB je z celého startovního pole nejlepší v aeropřítlaku, W má nejnižší odpor vzduchu a M je kompletně nejvyváženější

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mida

        88.101.0.XXX
        omlouvám se, to jsem byl já 03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        109.81.208.XXX
        Přesně tak. :) Je pravda, že RB svým přítlakem také trochu bere na maximálce, ale ta zase tak zlá nebyla. Trakci má RB taky brutální, však to bylo v souboji s Alonsem vidět skoro každou zatáčku. Asi se nemusíme přít o tom, že Alonso předvedl jeden ze svých nejlepších závodů, když nebudu brát v potaz výslednou pozici. Ale s daným materiálem, penalizaci a tlakem, který na něj Vettel vyvíjel, smekám. Až mi to připomnělo Bahrajn a Španělsko v podání Mercedesů. :-) Mercedes je kapitola sama pro sebe. Mě přišlo až směšné, jak Lewis jel v úsporném režimu, pro sychr mu dali ještě další sadu gum, i když do té doby jezdil pořád špičkové časy, sic už ne o 2s rychlejší než zbytek pole. Tak nějak si říkám, že letos mají něco, jako měl RB (foukané difuzory, flexi přední křídlo ...) v minulých letech a ostatní stále nemohou přijít na to, co to je. Protože RB jim konkuruje akorát rychlostí v apexu. Čímž se dostáváme k tomu, že aerodynamicky jsou si ty vozy téměř rovné a rozdíl může dělat trakce a výkon, což je záležitost motoru - a to bylo v SIlverstone 2s na kolo, dokud jeli Mercedesy na plno. Když to porovnám s Melbourne, tak tam moc veliký rozdíl nevidím. Respektive Renault možná zmenšil ztrátu na motor Mercedesu v Melbourne, ale AMG očividně také nespí na vavřínech a zlepšuje, co může. A očividně ve stejném tempu. :)

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Renault dělá úpravy na softwaru motoru a Red Bull je poslední11

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama