DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení po dramatickém závodě v Kanadě: Lowe vysvětluje potíže Mercedesu

Drama až do samotného konce a první vítězství Daniela Ricciarda. Jak hodnotí své výkony na okruhu Gillese Villeneuva piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení po dramatickém závodě v Kanadě: Lowe vysvětluje potíže Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 11.06.2014 11:19 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • TnK

    193.85.148.XXX
    HMM smutné, že Mercedes i bez 180 koní jezdil srovnatelné časy se zbytkem pole....

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No ja sa nečudujem,... ...že u Lewisa odišiel najprv MGU-K a potom sa zavarili brzdy a hoci to bolo u oboch, u Nica o poznanie menej, lebo Lewis išiel o niečo agresívnejšie a už nejaké presmerovanie brzdného momentu na zadné, pri nefunkčnom ERS, ako sám hovorí v studenom vzduchu sa dali ešte do konca závodu nejako zvládnúť, no u Lewisa už rozhodne nie. Ja som už dávno predpovedal, že tento bratrovražebný boj inak neskončí, lebo Red Bully naopak začali zrýchľovať na konci z ľahkým autom a to komponenty pohonnej jednotky aj brzdy zaťažuje o poznanie menej, ako to robili títo dvaja kohútikovia od Mercedesu, keď si nedarovali od začiatku závodu ani piaď závodnej trate a ja som už videl Laudu ako sa mračí, Toto sa usmieva a vo vzduchu už vtedy viselo prekvapenie, ktoré neveštilo nič dobré. Takže chlapci Lewis a Niko, aj v Rakusku rýchlo, ale nie o život ! Inak to zas skončí fiaskom. 18 11

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tomja

    212.5.221.XXX
    sumar Stastlivci v Red Bulle
    Skromny Mercedes (vsetky zavody)
    Ukecany Raikkonen (viac slov ako Alo 12 )
    Typicky Massa (kolizia + reakcie)
    "Again Chilton" (je vobec zavod v ktorom nekolidoval?? 20 )
    Lotus a jeho "superauto"
    ...atd
    ...... ale podivana to bola pekna 04

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hitmantc

    46.167.201.XXX
    Legrace Přijde mi to jako sranda, že Rosberg nikdy nic neví. Teď nevěděl, na jaké jede pozici, v Monacu když zaparkoval v kvaldě, tak vůbec nevěděl kde je Lewis. Ten kluk vůbec nic neví....11

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Jsem nevěděl, že piloti mají na volantu mapu s GPS pozicemi soupeřů. Ale pravda, času mají při pohodové jízdě v kvalifikaci na širokém okruhu v Monaku habaděj, je tam celkem nuda, tak proč by to sledovat nemohl.. ty nové grafické displeje to určitě taky zvládnou. 03

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tomja

        212.5.221.XXX
        Mapu s GPS nepotrebuju, ale kedysi boli take ultra-super-hypermoderne sofistikovane zariadenia ako svietive diody, ktore ukazovali informaciu z rise snov - P1, P2, P3, atd.. a kupodivu to mal jazdec stale pred ocami a vedel na akej pozicii jazdi 12

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          No kdyby byl Lewis po prvním sektoru rychlejší než Nico, tak by to tvoje domnělé sofistikované zařízení možná mohlo posloužit k úmyslnému zneužití.. žel Lewis byl v prvním ostrém pokusu pomalejší a ve druhém ostrém měl opět pomalejší první sektor. 14

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tomja

            212.5.221.XXX
            Tak ja som nehovoril o kvalde v Monacu a urcenie pozicie podla sektorov (live) ale o zavodoch, tam si vedel presne kde si.. 03 a to sa bavime o rokoch davno minulych..

            Dnes je to az tak predisplejovane, ze kym vlastne zistis ako to tam zobrazit, tak Ta to uz davno prestane bavit.. chces tetris a nie aby si ho nasiel. To by aj mna stvalo12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          217.117.213.XXX
          Věřím, že to tam stále je, ale ne formou diod, ale jeden z módů displeje, které je možno přepínat. A pokud měl Nico starosti s nedobře fungujícím autem, tak určitě přepnul displej tak, aby zobrazoval důležitější údaje, které mu pomohly přivézt auto až do cíle.
          Připomínám, že to je pouze moje domněnka, Nico mi po závodě fakt nevolal 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        217.117.213.XXX
        No jo, ale proč by koukal na mapu, když tam může hrát tetris - tlačítek na otáčení kostiček má na volantu dost 12

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no je úžasný jak fungujou u redbullu, bez problémů mercedesů by si sice nešrtly, ale stačí málo, tohle bych rád viděl i u ferka, jenže čekám marně, já bejt alonsem tak jdu už napřesrok jinam, protože tady to nemá cenu, můžou se třeba stavět na hlavu, rozplombovat kimimu převodovku nebo mě zvýhodňovat každej pitstop, když mi daj hezkou rudou káru s kterou jezdim sotva pro body a ostatní s kterejma to vypadalo nah.vno sbíraj body hráběma

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Luke

    86.49.147.XXX
    No pokud jim odešla celá jednotka MGU-K a ani to ani "nepoznali" a dál se bili na čele hlava nehlava dokud jim v důsledku toho neodešli zadní brzdy. Tak souhlasím s komentátorem a nevytvářejme další série jen na všechny monoposty krom mercedesu nalepme ceduli "F2" 11

    Bez ohledu na to jak je teď RedBull štastný. Myslím si, že se to pro ně stalo trochu nešťastně před domácím závodem. Kdy tam mohl mercedes dojet s nosem nahoru a to oprávněně a tam na to mohl doplatit. Tak přijedou odhodláni dokázat, že oni jsou ti co kralují. A to po právu. Jelikož dojet na 2. místě 4s za vítězem velké ceny bez systému MGU-K a s "odpálenými" zadní brzdami je něco extrémního. 16

    A kdo to nevidí neměl by se raději dívat na příští velkou cenu. Aby neztratil iluze. Jelikož profil tratě je jasný a jak proklamuji od začátku. Mercedes nevyhrává jen díky motoru což už několikrát potvrdil a potvrdí to znova v jediné technické pasáži "A1 ringu" . 03

    Toť můj názor04

    + 15 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      193.85.148.XXX
      Ano není to jen o Motoru, ale jako výrobce má přístup k tak obrovské zpětné vazbě a k takovým datům o kterých se jiným stájím s Mercedes motorama může jenom zdát, železo je pořád stejný, ale Software je řekl bych tak o 20% jinde než konkurence (williams) a 40% jinde než zbytek (FI + MCL)

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama